leuke teksten voor op T-shirt als je rijdt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sundance_kiddo

Banned User
18 aug 2002
85
0
Hey ik zoek inspiratie voor teksten op m'n T-shirt als'k aan't rijden ben.


"Toeter als je geil bent" vond ik wel een grappige maar ik kom niet veel verder dan dat.

Iemand nog leuke idee-en?

mvg.

dvdk
 
"Ik zoek een huiddonor"



:+
Och wil ik wel zijn, als jij mijn operatie betaald.
Maar eindelijk weer is een leuk topic

Hier nog een plaatje
full
 
Hij is echt superstandaard, maar kan het niet laten:

"If you can read this, the bitch fell off"
 
Ik wil nog is een sticker maken die betrekking heeft op het file rijden.
Die plak je dan 8rop je motor en dan staat er:

Er is altijd wel een klootzak die te langzaam op trekt.....


ff nadenken en je snapt m :} :} :}
 
Nee gewoon rijden in T-shirt als't warm genoeg is....maar ik denk dat je een beetje naar de bekende weg vraagt..A.U.B hier geen flametopic over beschermende kleding van maken...dankje
Ik herinner me dat ik :] een andere motorrijder :] inhaalde, op het moment dat we door een insectenwolk reden.
Zo eentje van bijbelsche proporties. O-) O-)

Mijn koei was i.p.v. grijs met zwart opeens veranderd in een rooiige kadaverkermis. :r , en die andere rijder in singlet begon te Sint-Vitusdansen op de motor, kwam blijkbaar toch wel hard aan met circa 100 per uur. :+

Ik weet niet meer wat voor helm hij had en of diens tandarts de resultaten weken later nog zag. :?
 
Nee gewoon rijden in T-shirt als't warm genoeg is....

Juist !!

:X Want "als het warm genoeg is" zijn je medeweggebruikers een stuk alerter en zul je dus nevernooit van je fiets worden gereden,komt bij dat asfalt "als het warm genoeg is" veel beter glijdt dus waarom de moeite nemen zelfs maar een jas aan te trekken :X
 
Je kunt het ook laten tatoeëren. Operatief laten weghalen zal niet nodig zijn als je er genoeg van hebt :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan