Leuke Toertocht Oosterwolde GLD Zaterdag 7 September

Status
Niet open voor verdere reacties.

teual

MF'er
8 mrt 2008
97
5
Kamperveen
Beste motorvrienden,

Na een prachtig motor seizoen willen we nog een keer gaan rijden en wel op 7 september,we hopen dan de herhalingstocht te organiseren.

Bij deze de uitnodiging om ook deel te nemen aan deze tocht ,een ieder is van harte welkom.

Ook rijders die nog nooit zijn mee geweest kunnen zich melden op 7 september,de inschrijving begint om half acht en duurt tot kwart voor negen om 9 uur vertrekken we voor een tocht van ongeveer 250 km .

De inschrijving is in dorpshuis De Heerdt schiksweg 27 in Oosterwolde kosten voor deze dag zijn 20 € pp geheel verzorgd.

Op maandag 2 september ontvangen jullie een uitnodiging via datumprikker vul deze aub in zodat we een beetje weten hoeveel deelnemers er zullen zijn .Let op dit is geen voorinschrijving alleen om ons een beetje voort te helpen,zodat we ongeveer weten hoeveel eten er besteld moet worden .

Dan nog het volgende op 21 september is er in Oosterwolde een demodag voor classics motoren een ieder is daar welkom de entree is vrij ,lijkt me en mooie afsluiting van het motorseizoen dus noteer deze datum alvast in je agenda ,hopelijk zien we elkaar .

Met vriendelijke groet

Gijsbert van de Weg.
full
 
Zelf heb ik al vaak mee gedaan en vind het steeds weer opnieuw een belevenis.

En of je nu sport of supersport, toer of chopper rijd het past allemaal in deze groep, een ieder kan zijn eigen tempo rijden, komt door het tweede man systeem _O- word ter plekke uitgelegd.

full
 
Zelf heb ik al vaak mee gedaan en vind het steeds weer opnieuw een belevenis.

En of je nu sport of supersport, toer of chopper rijd het past allemaal in deze groep, een ieder kan zijn eigen tempo rijden, komt door het tweede man systeem _O- word ter plekke uitgelegd.

full
 
Laatst bewerkt:
Wilde hier een datumprikker neerzetten, maar lukt me niet :N

Jammer! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan