Leuker, 2006 Moto GP of Superbikes?

Superbikes of Moto GP

  • Moto GP

    Stemmen: 41 42,3%
  • Superbikes

    Stemmen: 56 57,7%

  • Totaal aantal stemmers
    97

Frosty

MF veteraan
9 mei 2003
1.184
0
Hier dus de vraag, wat wordt er dit jaar leuker om naar te kijken, De moto GP of de Superbikes?

Zelf heb ik het idee dat de Superbikes dit jaar leuker gaat worden met name door het overstappen van Bayliss, Barros, Xaus en waarschijnlijk Biaggi.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden en waarom.
 
De Superbikes komen toch niet op tv ?
Of was dat nou de British SuperBikes?

Ik vind het allemaal leuk. :+
 
waar haalt iedereen hier de wijsheid vandaan dat Barros ook SBK rijd? :? ik heb er bij mijn surftochten nog niks over gelezen. niks zo veranderlijk als het race wereldje..

zelfde geld voor het suzuki verhaal van Biaggi volgens mij is dat weer een of ander opklop verhaal van de italiaanse pers

maar goed doe mij maar motogp! meer exotische techniek! 8-)
 
Ik ga voor de MotoGP.

SBK is echt leuk alleen is de MotoGP techniek echt helemaal de top en bovendien ben ik nog steeds allergisch voor Flaminni :X
 
waar haalt iedereen hier de wijsheid vandaan dat Barros ook SBK rijd? :? ik heb er bij mijn surftochten nog niks over gelezen. niks zo veranderlijk als het race wereldje..

zelfde geld voor het suzuki verhaal van Biaggi volgens mij is dat weer een of ander opklop verhaal van de italiaanse pers

maar goed doe mij maar motogp! meer exotische techniek! 8-)

Zie pagina 638 op teletekst ( http://teletekst.nos.nl ) over Barros. Ze noemen het daar een stapje terug :X

Ik vind de SB juist veel leuker omdat het in principe straatfietsen zijn, dus veel minder exotisch :P
 
Laatst bewerkt:
ok Ik heb de stukjes over Barros gezien :)

Fuzzy die ook beide kampioenschappen zeker wel weet te waarderen! maar Moto GP nog steeds de eredivisie van de motorsport vind!
 
Motogp staat er duidelijk boven kwa entertainende waarde. Bovendien is het filmwerk van de Superbike races nogal zwak vergeleken met het aardig goede motogp filmwerk. Als de superbikes met 300 het rechte stuk afknallen worden ze bijna altijd van voren gefilmt, zodat het dus lijkt alsof ze stilstaan.. :( zo dom. Door het mindere filmwerk vind ik de superbikes gewoon niet echt de moeite waard om te kijken omdat het net wat te saai overkomt. Maargoed, mischien verbeteren ze dit in het 2006 seizoen!! Hope so!

Verder vind ik de technische hoogstandjes in de motogp gewoon super :)
 
Ik heb op SBK gestemd. *O*
Alles ligt nu zo dicht bij elkaar dat je naar mijn idee echt niet kunt voorspellen wie er gaat winnen, het zijn allemaal toppers. Kijk naar de afgelopen testweken, Bayliss met supertijden, Lanzi doet het lekker, Corser heeft niet veel serieus gereden, maar die kan wel super rijden. Haga altijd in de top.
Ook veel teams verschillen niet veel met elkaar.

Neemt niet weg dat ik ook tijdens elke MotoGP race aan de buis gekluisterd zit.
 
Tsja ik ben gewoon fan van MotoGP! SBK is leuk om te zien, maar MotoGP wordt idd veel mooier in beeld gebracht...





En in de SBK rijdt geen Marco Melandri *O*
 
voor mij geen verschil ze hebben allebij hun coole momenten.
maakt voor mij dus niks uit
 
Definetely MotoGP.
Juist vanwége de exotische prototypemotoren. En dan nog de namen..
VR, Maccio Melandri, Toni Elias, Dani, John Hopkins etc; wat een gasten. :}
's Toch gewoon JE van HET?!

SBK is zeker gaaf, maar voor mij minder boeiend.
Okee, Nitro Nori kuip aan kuip met Troy Corser is ook buitenaards vet..
Toch heeft de MotoGP voor mij iets dat de WSBK niet heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan