Leukste bochten werk in Brabant

deurkruk

MF'er
7 jul 2003
34
0
Voor onze brabanders onder ons.

Laat hier je leukste plekje achter om motor te rijden in onze provincie Brabant.
Voornamelijk het leuke bochten werk.

Zijn er ook plekken waar vele rijders samenkomen om zo elkaars kunsten te kunnen evalueren.
 
Voor onze brabanders onder ons.

Laat hier je leukste plekje achter om motor te rijden in onze provincie Brabant.
Voornamelijk het leuke bochten werk.

Zijn er ook plekken waar vele rijders samenkomen om zo elkaars kunsten te kunnen evalueren.

zoek je nog een leuke plaats om te staan flitsen?????? :+ :+ :+

volgens mij is er van de zomer ook wel wat te doen op de nieuwe A50

 
Voor onze brabanders onder ons.

Laat hier je leukste plekje achter om motor te rijden in onze provincie Brabant.
Voornamelijk het leuke bochten werk.

Zijn er ook plekken waar vele rijders samenkomen om zo elkaars kunsten te kunnen evalueren.


politiebureau tilburg noord?
 
zoek je nog een leuke plaats om te staan flitsen?????? :+ :+ :+

volgens mij is er van de zomer ook wel wat te doen op de nieuwe A50

Erwin, niet te hard roepen! Liggen echt een paar prachtige bochten....Geen vangrail aan de buitenkant, lantaarnpalen aan de binnenkant, strak asfalt, ideaal zou ik bijna zeggen ;)
 
Voor onze brabanders onder ons.

Laat hier je leukste plekje achter om motor te rijden in onze provincie Brabant.
Voornamelijk het leuke bochten werk.

Zijn er ook plekken waar vele rijders samenkomen om zo elkaars kunsten te kunnen evalueren.

Al eens de lekkere bochtje op de Moerse Dreef in de wijk "De Reeshof" in Tilburg geprobeerd? Wel opletten want achter de aarde wal ligt een woonwijk ...spelende kinderen, overstekende fietsers. Wel je koppie erbij houden dus. Heb afgelopen zomer menig automobilist diagonaal in de sloot zien staan. Helaas ook een dodelijk ongeluk gezien. Spannende bochtjes, maar ook oh zo verradelijk. Niettemin kun je hier heel goed en met beleid je bochtentechniek oefenen. En euh... het hoeft echt niet altijd loei-hard te gaan om het leuk te houden.
 
Erwin, niet te hard roepen! Liggen echt een paar prachtige bochten....Geen vangrail aan de buitenkant, lantaarnpalen aan de binnenkant, strak asfalt, ideaal zou ik bijna zeggen ;)

Ik heb ze allemaal al gehad vanaf uden naar eindhoven. :9~ Wel jammer dat er steeds zo'n recht stuk tussen zit.
 
Ook leuk, maar niet helemaal ongevaarlijk blijft de Boskantseweg (Best-> St. Oedenrode). En dan Liempde-Boxtel-Schijndel.
Of Oirschot-Moergestel via Spoordonk.

Als je uiteindelijk maar op de Baars uitkomt...... :)
 
Ook leuk, maar niet helemaal ongevaarlijk blijft de Boskantseweg (Best-> St. Oedenrode). En dan Liempde-Boxtel-Schijndel.
Of Oirschot-Moergestel via Spoordonk.

Als je uiteindelijk maar op de Baars uitkomt...... :)

hier alleen opletten voor snelheidscontroles :(
 
Valkenswaard...zuidelijke ring weg..niet zo héél
speciaal MAAR we 4 rotondes...en als er om 4 uur
's nachts niets te doen is kun je vanaf de luiker-
weg tot aan de Vest heel hard overheen...
Zeker met zijn tweeen en dan af en toe...als niemand
kijkt eeen rotondetje een keer van de andere kant
nemen om je maat voor te blijven.....

Beetje opletten maar onwijze kick!!!!!!! :+
===============================================================
O en vanaf Lommel snelweg richting Eindhoven(valkenswaard)
zit ook zo'n heerlijke bocht waar maar geen EINDE aan komt.

Wel een beetje smerig aan de rechterkant....
 
Valkenswaard...zuidelijke ring weg..niet zo héél
speciaal MAAR we 4 rotondes...en als er om 4 uur
's nachts niets te doen is kun je vanaf de luiker-
weg tot aan de Vest heel hard overheen...
Zeker met zijn tweeen en dan af en toe...als niemand
kijkt eeen rotondetje een keer van de andere kant
nemen om je maat voor te blijven.....

Beetje opletten maar onwijze kick!!!!!!! :+
===============================================================
O en vanaf Lommel snelweg richting Eindhoven(valkenswaard)
zit ook zo'n heerlijke bocht waar maar geen EINDE aan komt.

Wel een beetje smerig aan de rechterkant....

zet er nog ff een datum bij, dan hebben ze het helemaal makkelijk |(
 
het enige wat daar rondsluipt is 'Van den Ende'
nu beter bekend als LIPS beveiliging....

Nooit trubbels met the Law...

But thanx for looking out for moi!!! ;)
 
Al eens de lekkere bochtje op de Moerse Dreef in de wijk "De Reeshof" in Tilburg geprobeerd? Wel opletten want achter de aarde wal ligt een woonwijk ...spelende kinderen, overstekende fietsers. Wel je koppie erbij houden dus. Heb afgelopen zomer menig automobilist diagonaal in de sloot zien staan. Helaas ook een dodelijk ongeluk gezien. Spannende bochtjes, maar ook oh zo verradelijk. Niettemin kun je hier heel goed en met beleid je bochtentechniek oefenen. En euh... het hoeft echt niet altijd loei-hard te gaan om het leuk te houden.
Dat is dus bij mij in de wijk... erg leuke bochtjes idd, 3 zijn er "kneedownable". De "spelende kinderen" en zo vallen wel mee hoor want er mogen daar geen voetgangers komen en er is ook geen trottoir oid. Dus, dat valt mijns inziens mee.. maar, het zijn idd linke bochtjes met veel bomen. Begin 2001 heeft er ook een motorrijder zich doodgereden tegen een boom(pje).
 
Dat is dus bij mij in de wijk... erg leuke bochtjes idd, 3 zijn er "kneedownable". De "spelende kinderen" en zo vallen wel mee hoor want er mogen daar geen voetgangers komen en er is ook geen trottoir oid. Dus, dat valt mijns inziens mee.. maar, het zijn idd linke bochtjes met veel bomen. Begin 2001 heeft er ook een motorrijder zich doodgereden tegen een boom(pje).

Hey Haga-San, dan woon je bij mij in de wijk ...maar ja, die wijk gaat stilletjes aan richting de 40.000 inwoners. Dus wellicht wonen er wel meerder MF-ers in deze wijk. Ik heb jou volgens mij wel eens zien rijden. (Suuz GSX 750 R?)
 
Hey Haga-San, dan woon je bij mij in de wijk ...maar ja, die wijk gaat stilletjes aan richting de 40.000 inwoners. Dus wellicht wonen er wel meerder MF-ers in deze wijk. Ik heb jou volgens mij wel eens zien rijden. (Suuz GSX 750 R?)
Zou heel gemakkelijk kunnen.. enne, er zijn idd. meer MF'ers in de wijk.. Yoo Willy, Hornikx en Steelwheel bijvoorbeeld!

Ik heb idd een GSX-R 750 ja, foto's zie:
http://www.southwest-crew.cc/gallery.php?option=pics&nick=hagasan&gallery=leden
 
het enige wat daar rondsluipt is 'Van den Ende'
nu beter bekend als LIPS beveiliging....

Heet nog steeds gewoon van den Enden Bewaking hoor :) en sluipen is heel moeilijk in zo'n opvallend koekblik.....
Wel ff uitkijken daar bij de diverse uitritten van bedrijven i.v.m. rotzooi op de weg (zou niet de 1e keer zijn dat er daar iemand onderuit ging). Ook ligt er soms spul tussen wat funest is voor je banden..
 
ik kiom zelf uit Breda en er is wel een mooi stukje vanaf nieuwbouwwijk de kroeten naar NS-station Prinsenbeek. een lange linker, standaard kneedown en dan en dan een snelle +_145/150 :X rechts links rechts links en dan is het afgelopen met de pret.

verder rij ik vaak op Gorinchem en pas geleden de moerdijk ontdekt })
 
Zou heel gemakkelijk kunnen.. enne, er zijn idd. meer MF'ers in de wijk.. Yoo Willy, Hornikx en Steelwheel bijvoorbeeld!

Ik heb idd een GSX-R 750 ja, foto's zie:
http://www.southwest-crew.cc/gallery.php?option=pics&nick=hagasan&gallery=leden
Hier nog een uit dezelfde wijk. Moerse dreef is lekker rijden maar blijft link iv.m. overstekende honden en witte strepen. regelmatig op zondagavond eindpunt geweest. Vanaf stoplicht tot rotonde en terug. werkt verslavend.

Gixxer ed wacht op een droge dag!! :]
 
Op maandag 12 januari 2004 19:11 schreef Evelknievel het volgende:
ik kiom zelf uit Breda en er is wel een mooi stukje vanaf nieuwbouwwijk de kroeten naar NS-station Prinsenbeek. een lange linker, standaard kneedown en dan en dan een snelle +_145/150 :X rechts links rechts links en dan is het afgelopen met de pret.

Doorrijden binnendoor naar Etten-L (ook leuke bochtjes bij nieuwbouwwijk) snelweg op (richting Roosendaal) ,op en afritten nemen, Philip Morris, binnendoor Tholen etc. etc. :]
 
Heet nog steeds gewoon van den Enden Bewaking hoor :) en sluipen is heel moeilijk in zo'n opvallend koekblik.....
Wel ff uitkijken daar bij de diverse uitritten van bedrijven i.v.m. rotzooi op de weg (zou niet de 1e keer zijn dat er daar iemand onderuit ging). Ook ligt er soms spul tussen wat funest is voor je banden..
Toch echt Chub-Lips tegenwoordig. Maar ik hou zelf niet zo van die rotondes. Ligt vaak een hoop zooi idd. Maar als daar 's nachts overheen geblazen wordt geniet ik wel altijd mee in mijn tuin, van het geluid :9~ pilsje erbij :9 Waar blijft de zomer...
 
Op maandag 12 januari 2004 19:11 schreef Evelknievel het volgende:
ik kiom zelf uit Breda en er is wel een mooi stukje vanaf nieuwbouwwijk de kroeten naar NS-station Prinsenbeek. een lange linker, standaard kneedown en dan en dan een snelle +_145/150 :X rechts links rechts links en dan is het afgelopen met de pret.

Doorrijden binnendoor naar Etten-L (ook leuke bochtjes bij nieuwbouwwijk) snelweg op (richting Roosendaal) ,op en afritten nemen, Philip Morris, binnendoor Tholen etc. etc. :]

ik ken die weggetjes wel ja :9~

langs de haven en de molen bij etten leur :]

en als ik echt wil vlammen gaan we naar de camping in winterberg! via de eifel naar hoch sauerland }) daar krijgen mn sliders pas een opdonder :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan