Levensduur Husqvarna 701 enduro

Mooi filmpje. En zo zie je maar weer.....een groot deel van de beperkingen die eerder genoemd worden hebben niets met de motor te maken, maar met de :]
 
Mooi filmpje. En zo zie je maar weer.....een groot deel van de beperkingen die eerder genoemd worden hebben niets met de motor te maken, maar met de :]

Dit is een semi pro enduro rijder, zou leuk zijn om hetzelfde eens te zien daar als het wat natter is.
 
Mooi filmpje. En zo zie je maar weer.....een groot deel van de beperkingen die eerder genoemd worden hebben niets met de motor te maken, maar met de :]
klopt helemaal, maar aangezien ik van mezelf niet zomaar een semi-pro enduro rijder kan maken, kies ik voor een motor waarbij mijn beperkingen zo min mogelijk een probleem vormen
 
Ik zie een gemiddelde hobby rijder dit soort veelzijdige dingen niet zomaar even op een tenere doen.



 
En een drz400 dan? Wordt ook vaak voor dit soort doeleinden gebruikt.


 
Laatst bewerkt:
Amai, die CRF250L kost maar 6000 euro nieuw, daar kun je een busje bij kopen voor de snelwegkilometers

Ja, maar dat wist ik al. (Ben jij dezelfde Grandia als van de allroadmaniacs?)

Omdat ik een KLR heb gehad die net zo weinig vermogen had als de Honda, en bijna 40kg lichter was , maar desondanks zwaar ondergemotoriseerd, is dat niet mijn eerste keuze. De Husky is maar iets zwaarder dan de Honda, en heeft vermogen zat.

Mijn hamvraag blijft: hoe is de betrouwbaarheid en de hoe lang de verwachte levensduur van een Husqvarna 701?
 
Laatst bewerkt:
Mijn hamvraag blijft: hoe is de betrouwbaarheid en de hoe lang de verwachte levensduur van een Husqvarna 701?

Zoals al eerder hier gezegd: technisch met een KTM690 te vergelijken. Die lopen makkelijk een ton, en de kinderziektes zijn er wel uit.
 
Zoals al eerder hier gezegd: technisch met een KTM690 te vergelijken. Die lopen makkelijk een ton, en de kinderziektes zijn er wel uit.

Dank je, dat eerste artikel had ik al gelezen. De KTM monteur bagatelliseert de problemen behoorlijk.

Mening van 1 van de testers uit het tweede artikel: "Ri-Ra-Rappelkiste".
 
Laatst bewerkt:
Dank je, dat eerste artikel had ik al gelezen. De KTM monteur bagatelliseert de problemen behoorlijk.

Mening van 1 van de testers uit het tweede artikel: "Ri-Ra-Rappelkiste".
Het zijn en blijven Duitsers...alles waar niet BMW op staat is per definitie minder...
 
Die (terechte) opmerking sloeg op het geratel van de NAK na het starten. Duurt even voordat er voldoende druk is opgebouwd voor de hydraulische NAKS.
 
Er is een dude op Instagram, @rolandpeelen. Hij is van Amsterdam naar Kaapstad gereden op een 701. Misschien dat je hem wat vragen kan stellen.


Ik heb zijn reisverslag, waarin hij door half Afrika 'limpt' gelezen, iemand van allroadmaniacs had me hierop gewezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan