levensgevaarlijke controle in Oirschot

  • Onderwerp starter Anoniempje327
  • Startdatum
A

Anoniempje327

Guest
Ik ben gisteren in oirschot op de mountainbikeroute wezen fietsen.
Ik zag dat er op meerdere plaatsen politie in de struiken lagen die een touw over de grond hadden liggen om dit op het moment dat er een motorrijder aankomt strak te trekken. ook haden ze op de mountainbikeroute om de bocht een touw gespannen. Gelukkig zag ik dit net op tijd want anders was ik er met mijn nek in gereden. Hieruit blijkt maar weer dat je bij de politie erg weinig verstand hoeft te heben, een normaal mens bedenkt zoiets toch niet :? :( Blijkbaar is een bon uitschrijven voor de politie veel belangrijker dan een mensenleven. Ik zag dat ze ook een paar rijders hadden aangehouden.
Ik vraag me af of ik hier ergens een klacht over kan indienen.
 
Dat kan toch gewoon niet man, ik zou zeker morgen even een belletje plegen naar de politie in Oirschot om ze daar eens even over aan de tand te voelen.
 
Ik ben gisteren in oirschot op de mountainbikeroute wezen fietsen.
Ik zag dat er op meerdere plaatsen politie in de struiken lagen die een touw over de grond hadden liggen om dit op het moment dat er een motorrijder aankomt strak te trekken. ook haden ze op de mountainbikeroute om de bocht een touw gespannen. Gelukkig zag ik dit net op tijd want anders was ik er met mijn nek in gereden. Hieruit blijkt maar weer dat je bij de politie erg weinig verstand hoeft te heben, een normaal mens bedenkt zoiets toch niet :? :( Blijkbaar is een bon uitschrijven voor de politie veel belangrijker dan een mensenleven. Ik zag dat ze ook een paar rijders hadden aangehouden.
Ik vraag me af of ik hier ergens een klacht over kan indienen.

Dit kán niet en dit mág niet, levensgevaarlijk. Zo mogen b.v. spijkerplanken ook pas in bepaalde situaties als het echt niet anders kan, dit mag zeker niet...
Ik denk dat als je er een zaak van zou maken het nog een heel staartje heeft...
 
Dat kan toch gewoon niet man, ik zou zeker morgen even een belletje plegen naar de politie in Oirschot om ze daar eens even over aan de tand te voelen.
Ik vraag me af of dat zal helpen.
Is er geen andere instantie die wel normaal kan nadenken voordat ze iets doen?
 
Ik zag dat er op meerdere plaatsen politie in de struiken lagen die een touw over de grond hadden liggen om dit op het moment dat er een motorrijder aankomt strak te trekken.


oef, mijn oude plek waar ik vroeger altijd door het zand boenderde...
ik zou gewoon wachten bij het politiebureau en DAAR een touwtje strak spannen als ze met de fiets weg rijden.
 
Heb je niets gezegd dan toen je langs fietste???????????
Ik was toch echt even een praatje gaan maken.
Eigenlijk denk ik ook dat ik maar 112 had gebeld.
Onder het mom van: "er liggen hier een stel gekken in de struiken die met een touw gekke dingen willen doen"
Met een beetje geluk was er andere politie met sirene's aangekomen.

Heb ook ooit eens een motoragent aangesproken met een nogal erg vreemd inhaalgedrag. Vond die niet leuk, maar erg veel zei die ook niet.
 
een paar jaar geleden is er bij mij in de buurt iemand dood gebleven door zo een actie voor het wild crossen tegen te gaan. die idioten hadden vislijn gespannen op keelhoogte en natuurlijk was dat die enduro rijder fataal geworden. ik geloof dat er een proces is van geweest toen, de politie heeft het proces verloren en kan nu levens lang aan de echtgenote blijven betalen. ik spreek nu wel over belgie waar het gebeurd is. ik weet niet hoe dat in nederland in zijn werking gaat met de politie.
 
Heb je niets gezegd dan toen je langs fietste???????????
Ik was toch echt even een praatje gaan maken.
Eigenlijk denk ik ook dat ik maar 112 had gebeld.
Onder het mom van: "er liggen hier een stel gekken in de struiken die met een touw gekke dingen willen doen"
Met een beetje geluk was er andere politie met sirene's aangekomen.

Heb ook ooit eens een motoragent aangesproken met een nogal erg vreemd inhaalgedrag. Vond die niet leuk, maar erg veel zei die ook niet.
Ik heb gevraagd ofdat ze ze wel alle 5 hebben om de nek van onschuldiggen te risceren, zodat hun een bon uit kunnen schrijven.
Ik had nog wel even om kunnen draaien maar we waren net bezig ons record te verbreken. Die k#tjanussen hebben nog 0,2 km/h van ons gemiddelde afgehaald door die kloteactie van hun.
 
Ik ben gisteren in oirschot op de mountainbikeroute wezen fietsen.
Ik zag dat er op meerdere plaatsen politie in de struiken lagen die een touw over de grond hadden liggen om dit op het moment dat er een motorrijder aankomt strak te trekken. ook haden ze op de mountainbikeroute om de bocht een touw gespannen. Gelukkig zag ik dit net op tijd want anders was ik er met mijn nek in gereden. Hieruit blijkt maar weer dat je bij de politie erg weinig verstand hoeft te heben, een normaal mens bedenkt zoiets toch niet :? :( Blijkbaar is een bon uitschrijven voor de politie veel belangrijker dan een mensenleven. Ik zag dat ze ook een paar rijders hadden aangehouden.
Ik vraag me af of ik hier ergens een klacht over kan indienen.

Zeer ondoordachte actie, over hoeveel verstand je over het algemeen moet hebben bij de politie valt weinig te zeggen, maar dat de betreffende politiemensen ZEER ONDOORDACHT bezig zijn geweest staat buiten kijf !!

Dit klinkt zelf mij zo verschrikkelijk st.m in de oren dat ik me afvraag of t echt zo bedoeldt zal zijn.... maar twijfel niet aan je waarnemingen.
 
Ik heb gevraagd ofdat ze ze wel alle 5 hebben om de nek van onschuldiggen te risceren, zodat hun een bon uit kunnen schrijven.
Ik had nog wel even om kunnen draaien maar we waren net bezig ons record te verbreken. Die k#tjanussen hebben nog 0,2 km/h van ons gemiddelde afgehaald door die kloteactie van hun.

schuldige mensen mag je ook niet op die manier straffen

Het feit dat iemand daar crosst is dan misschien verboden, maar dat geeft ze nooit het recht om dergelike acties uit te voeren.
Er kunnen gewonden bij vallen, dus dat maakt het net zo illegaal als het crossen zelf, wat zeg ik?? Nog 10x erger!

Wat is dat nou, als je te hard rijdt wordt je toch geflitst, niet van je motor af geramd. Dit is een soort van lichamelijk geweld
 
Zeer ondoordachte actie, over hoeveel verstand je over het algemeen moet hebben bij de politie valt weinig te zeggen, maar dat de betreffende politiemensen ZEER ONDOORDACHT bezig zijn geweest staat buiten kijf !!

Dit klinkt zelf mij zo verschrikkelijk st.m in de oren dat ik me afvraag of t echt zo bedoeldt zal zijn.... maar twijfel niet aan je waarnemingen.
Het zou inderdaad ook zo kunnen zijn dat ze het touw omhoog trekken als je voorbij bent zodat je niet terug kan. Ik vraag me dan alleen nog af hoe ze denken over het touw dat al strak stond gespannen over het mountainbike pad.
Ik zal mijn ex-collega eens bellen want die hebben ze daar aangehouden.
 
Ik ben wel eens klemgereden (mogen ze volgens mij ook niet) maar dit slaat alles! Ik zou haast niet beter weten of het zijn nep-smerissen...zoniet ---> ontsla die gasten, en de hoge piet boven hun die hier voor gezorgd heeft!
 
een paar jaar geleden is er bij mij in de buurt iemand dood gebleven door zo een actie voor het wild crossen tegen te gaan. die idioten hadden vislijn gespannen op keelhoogte en natuurlijk was dat die enduro rijder fataal geworden. ik geloof dat er een proces is van geweest toen, de politie heeft het proces verloren en kan nu levens lang aan de echtgenote blijven betalen. ik spreek nu wel over belgie waar het gebeurd is. ik weet niet hoe dat in nederland in zijn werking gaat met de politie.
'(


Volledig absurd.

En jah, zo zou dat in Nederland ook gaan, maar zover mag het natuurlijk NOOIT komen.

Iemand die op dat soort ideen komt mag van mij 10 jaar eenzame opsluiting krijgen.
Ongeacht wat z'n beroep is. Dit is gewoon een misdrijf in Nederland, art 5 wvw of poging mishandeling/zware mishandeling/doodslag lijkt me niet overdreven.
 
Ik ben wel eens klemgereden (mogen ze volgens mij ook niet) maar dit slaat alles! Ik zou haast niet beter weten of het zijn nep-smerissen...zoniet ---> ontsla die gasten, en de hoge piet boven hun die hier voor gezorgd heeft!
Mag wel, afhankelijk van de omstandigheden en redenen waarom ze je willen "spreken". Maar dat is een veel te ingewikkeld verhaal voor een paar regels ;)
 
Ik heb zojuist mijn excollega gesproken die ze daar hebben aangehouden.
Hij zei dat hij dat hij rustig door hetzandpad naar huis reed (nog geen 100meter bij hem thuis vandaan) en opeens sprongen ze met wel 15 man op zijn motor af.
Hij kreeg een bekeuring voor zijn ketekenplaat die een beetje geknikt was en omdat hij geen spiegels had en ook omdat hij daar niet mocht rijden. Toen hij weer wegreed dacht nhij, ik zal toch eens gaan vragen hoedat ik dan mag rijden om in ons weiland te komen. Meteen werd hij weer besprongen door diezelfde 15 agenten. Ook zag hij dat een van hen heel zijn hand kapot had (waarschijnlijk toch door dat touw)
 
heb er gewoon geen wooden voor :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r en dan doen het het zeker voor "het verbetern van de veiligheid" :r :r :r :r :r :r :r :r :r


Ik heb zojuist mijn excollega gesproken die ze daar hebben aangehouden.
Hij zei dat hij dat hij rustig door hetzandpad naar huis reed (nog geen 100meter bij hem thuis vandaan) en opeens sprongen ze met wel 15 man op zijn motor af.
Hij kreeg een bekeuring voor zijn ketekenplaat die een beetje geknikt was en omdat hij geen spiegels had en ook omdat hij daar niet mocht rijden. Toen hij weer wegreed dacht nhij, ik zal toch eens gaan vragen hoedat ik dan mag rijden om in ons weiland te komen. Meteen werd hij weer besprongen door diezelfde 15 agenten. Ook zag hij dat een van hen heel zijn hand kapot had (waarschijnlijk toch door dat touw)
en wat was het antwoord van die agenten???
 
Mag wel, afhankelijk van de omstandigheden en redenen waarom ze je willen "spreken". Maar dat is een veel te ingewikkeld verhaal voor een paar regels ;)
Oke, natuurlijk logisch. Maar een onschuldige jongen klemrijden om hij geen plaatje achterop zijn oldtimer bromfiets heeft, da's dan weer onlogisch O-) maja, is al jaren geleden (en OT :P ).
 
heb er gewoon geen wooden voor :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r en dan doen het het zeker voor "het verbetern van de veiligheid" :r :r :r :r :r :r :r :r :ren wat was het antwoord van die agenten???
Die wisten alleen dat het niet mocht, en waarom het niet mocht. Een alternatief hadden ze niet.
Ze hebben mij ook eens aangehouden op de pad naar de crossbaan omdat ik daar niet mocht rijden. de enige manier om bij de crossbaan te komen is met de auto.
Je mag dus niet met je motor naar de motorcrossbaan |(
 
*weggeknipte ongenuanceerde opmerking* ;)

Bij nader inzien, als ik het tijdens het mountainbiken zag, we nemen dat nog wel eens op video op, stap ik er mee naar de rechter. Poging tot moord met voorbedachte rade. Want je gaat niemand op zitten wachten in de struiken met een stuk vislijn.

Vuile hufters.
 
Laatst bewerkt:
Die wisten alleen dat het niet mocht, en waarom het niet mocht. Een alternatief hadden ze niet.
Ze hebben mij ook eens aangehouden op de pad naar de crossbaan omdat ik daar niet mocht rijden. de enige manier om bij de crossbaan te komen is met de auto.
Je mag dus niet met je motor naar de motorcrossbaan |(

Uhu...

Dus mag je wel met de auto over die weg, maar niet met de motor?? Of staat ie niet op kenteken, dan is het eigenlijk logisch... Of begijp ik het nou verkeerd?
 
Nouja, dit halen we maar ff weg. Is ook weer zo genuanceerd heh.

Bij nader inzien, als ik het tijdens het mountainbiken zag, we nemen dat nog wel eens op video op, stap ik er mee naar de rechter. Poging tot moord met voorbedachte rade. Want je gaat niemand op zitten wachten in de struiken met een stuk vislijn.

Vuile hufters.
Het was in dit geval geen vislijn maar een vrij dik touw.
Dit neemt echter niet weg dat je ze kapot moet schieten :P
 
Uhu...

Dus mag je wel met de auto over die weg, maar niet met de motor?? Of staat ie niet op kenteken, dan is het eigenlijk logisch... Of begijp ik het nou verkeerd?
Er staat een bord verboden voor motoren.
Ik heb wel een kenteken. De pad tot aan de crossbaan is zo'n 30meter.
 
Een aantal jaren geleden reed daar altijd een marechaussee mannetje rond, die nadat hij geen motor meer kon rijden, er een sport van maakte om off road rijders met zijn "G" Mercedes Jeep van de motor af te rijden........er is niet veel verbeterd ondertussen hoor ik wel. :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan