Levertijd Aprilia????

Mike_RSV

MF'er
19 feb 2003
115
0
Amsterdam
Ben benieuwd hoe lang de levertijd ongeveer is bij jullie Aprilia members?Ben nu ongeveer 2 weken onderweg en vind het nu al lang duren!! |(
 
2 weken maar?

ach.. aprilia nederland is failliet geweest (Dacht ik) en mag daarom even niets op voorraad hebben... dus alles moet direct uit Italie komen, maar bij de fabriek hebben ze dus ook geen voorrraad, dus als je iets besteld moet het gemaakt worden...

tip: bestel onderdelen via belgie, scheelt bijna niets in prijs en meestal geldt: voor 18 uur bestellen, volgende dag om 9 uur binnen...
 
2 weken maar?

ach.. aprilia nederland is failliet geweest (Dacht ik) en mag daarom even niets op voorraad hebben... dus alles moet direct uit Italie komen, maar bij de fabriek hebben ze dus ook geen voorrraad, dus als je iets besteld moet het gemaakt worden...

tip: bestel onderdelen via belgie, scheelt bijna niets in prijs en meestal geldt: voor 18 uur bestellen, volgende dag om 9 uur binnen...

Aprilia NL is NIET failliet geweest. Aprilia is gereorganiseerd. Alle onderdelen komen nu via Frankrijk geloof ik. De leveringstijden zijn nu een stuk sneller. Alleen stond Aprilia NL heel dichtbij de motorrijder zelf. Je kon er altijd langskomen. Dat is helaas niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan