Levertijd bij Bos..

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Zo, vandaag een nieuw sigaartje besteld. Duurt alleen wel ongeveer 2 1/2 maand voordat ik 'm krijg. Ik heb dus een ovale titanium bos-demper besteld, maar dan zonder label en "titanium grade two"-inslag erop (vandaar het wachten). Maar het is het zeker waard. Geen rustig :z autodebielen meer als ik voorbij kom :] ...
 
Tweeeneenhalve maand, dan is de zomer zowat om. Waarom moet dat zolang duren? Beetje overdreven lijkt mij. Is het dan zo byzonder als je er een koopt zonder fratsen erop?
 
Ja, vooral dat weglaten van die inslag is moeilijk, want dat wordt aan het begin van de productielijn gedaan. Dat label er op popnagelen doen ze als de demper klaar is. Het feit dat ze wachten tot dat ze weer een nieuwe lijn starten en dat er 1 demper appart van deze lijn gemaakt wordt, zorgt er voor dat het dus zo lang duurt.
 
Ach, het mag wat kosten...
Ik heb overigens erg goede ervaringen met BOS. Bestelde een aluminium oval BOS en kreeg vervolgens een telefoontje van m'n dealer. "BOS heeft de aluminium oval helaas nu niet op voorraad, dat kan nog even duren. Vind je het heel erg om een titanium oval BOS te krijgen zonder bij te hoeven betalen?" Vreselijk vond ik dat... ;)
 
Ach, het mag wat kosten...
Ik heb overigens erg goede ervaringen met BOS. Bestelde een aluminium oval BOS en kreeg vervolgens een telefoontje van m'n dealer. "BOS heeft de aluminium oval helaas nu niet op voorraad, dat kan nog even duren. Vind je het heel erg om een titanium oval BOS te krijgen zonder bij te hoeven betalen?" Vreselijk vond ik dat... ;)
Ja dat lijkt me verschikkelijk, dat gore titanium ;)
Ik ben gewoon een zeurkous als het gaat om merkjes op m'n spullen, gewoon liever helemaal niet dus. Kwaliteit heeft geen merkje nodig, zo heb ik op m'n pak ook (haast) geen MJK labels. Maar ja, als je wat bijzonders wil dan moet je wachten... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan