Levertijd motorgoedkoop

Dus niet, de gewone winkel wordt wel degelijk meer geschaadt dan alleen vanwege het feit dat er meer aanbieders zijn, wat dacht van je oneerlijk concurentie ?
Ben het volledig met De Doler eens, jij gaat lekker passen bij de 'gewone' motorzaken, en houdt dus een verkoper een uurtje of wat bezig, en gaat vervolgens lekker bestellen bij bijv. motorgoedkoop. |(
In mijn geval ligt het anders maar okee ik zal hier toch wat dieper op in gaan.
Vanuit mijn beleving gaat het meer om mensen die iets zoeken wat een motorzaak niet op de plank heeft liggen, daarbij nemen ze ook de risico's die bestellen via een online aanbieder met zich mee brengt. Laten we eerlijk zijn het percentage dat een online aanbieder goedkoper is weegt toch niet op tegen het feit dat je in zo'n winkel gewoon lekker kan passen, advies krijgt en eventueel makkelijk terug kan gaan indien er binnen de garantietermijn alsnog iets mis is met het produkt? Enig voordeel dat een online aanbieder heeft is de grotere keus.

Op zondag 27 juli 2003 04:01 schreef Ramonovietsj het volgende:
ik heb toevallig net vrijdag de matzwarte uitvoering gekocht bij Safe in Veenendaal en daar hadden ze ook het tatoo model staan. Ik weet alleen niet welke maat, maar daarvoor zou je kunnen bellen natuurlijk!

succes ermee!
Hartstikke bedankt voor deze tip! Veenendaal is voor mij ook nog wel te doen qua afstand, ik woon net onder Utrecht. Ik ga meteen maandag even bellen met de heren/dames van Safe.

Op zondag 27 juli 2003 08:42 schreef SPEED6 het volgende:
kwee nie of je al bent geslaagd, maar bij http://www.jossmit.nl/menu.htm
is ie in de aanbieding voor heel weinig !!! ;)

suc6
Safe motors in Veenendaal is dichterbij voor mij maar deze onthou ik toch wel mooi even. Mocht Safe hem niet (in mijn maat) hebben rij ik hier natuurlijk even heen. Ook makkelijk mocht ik een nieuw of ander vizier nodig hebben aangezien ze eigenlijk alles van Lazer wel hebben zo te zien.


Hartstikke bedankt voor de tips allemaal, had er al een hard hoofd in deze helm nog te vinden. Iedereen kent het gevoel denk ik wel, dan heb je een keus gemaakt wat je wil hebben, kan je het niet vinden..........
 
Thanks nog ramonovietsj!

Heb hem net gehaald, was exact de goeie maat en in het echie is ie nog mooier dan van de plaatjes.....
 
zozo das mooi man!
zijn ze binnen een week weer 2 lazertjes kwijt. Mooi dat het de goede maar was! Bevalt de helm een beetje? Ik heb hem pas 2 keer gebruikt en ben er wel over te spreken....

groeten Ramón
 
zozo das mooi man!
zijn ze binnen een week weer 2 lazertjes kwijt. Mooi dat het de goede maar was! Bevalt de helm een beetje? Ik heb hem pas 2 keer gebruikt en ben er wel over te spreken....

groeten Ramón
Ik heb hem nog niet echt kunnen gebruiken (hoewel, al helmdragend motorgeluidjes makend door de kamer rennend telt wel mee he? O-) ) maar krijg aanstaande zaterdag mijn eerste kans. Ik denk wel zeker te weten dat ie gaat bevallen, heb de hele helmenhandel van twee motorzaken op mijn hoofd gehad en alleen een Lazer of een HJC zit goed bij mij.

Trouwens wel netjes geregeld bij Safe, heb ze vanmorgen gebeld en hij lag nog steeds netjes klaar vanmiddag. Dat heb ik weleens anders gezien. (op de een of andere manier wordt ik nooit serieus genomen als ik iets wil kopen.)
 
Ik kreeg em op de 8e dag ofzo :)
(Ze versturen nadat je het geld hebt over gemaakt geloof ik)

Goeie service naar mijn mening
 
Ik kreeg em op de 8e dag ofzo :)
(Ze versturen nadat je het geld hebt over gemaakt geloof ik)

Goeie service naar mijn mening
Zal deze ervaring zeker meenemen bij eventuele aankopen in de toekomst.

Van helm ben ik inmiddels al voorzien. Zal ik hem op mijn nachtkastje zetten vannacht? Ga hem steeds mooier vinden. (dat ik dat ooit over een helm zou zeggen |( ) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan