Levertijd Yoshimura dempers

MsbR6

MF'er
7 jul 2004
31
0
Etten Leur
Wie heeft er ervaring met de levertijden van yoshimura dempers? Ik had al eens gehoord dat je best geduldig moest zijn na bestelling, zelf heb ik een RS3 demper besteld voor een yamaha r6 2001. Ik wacht nu al 5 weken |( . Schrale troost... het regent toch iedere dag! ;(
 
ik heb een Yoshimura uitlaat voor je liggen! RVS voor een cbr 600 f 92' model. :)

demper is wel beetje beschadigd. ( glijschade, maar is weg te werken)

kopuh? :9~ :9~ :9~

25599.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb een Yoshimura uitlaat voor je liggen! RVS voor een cbr 600 f 92' model. :)

demper is wel beetje beschadigd. ( glijschade, maar is weg te werken)

kopuh? :9~ :9~ :9~

http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/ondhonda/25599.jpg ((Afbeelding))

ik heb er geen liggen lijkt dat je iets? :z
 
Laatst een Tri-Oval besteld en die was eerder binnen dan ik m'n inrij-kilometers erop had zitten ;)

full


ps: +/- 2 weekjes levertijd
 
ligt er echt ook aan bij wie je besteld hebt er is een leverancier die echt super traag is met leveren van spullen en dat is holland motor sports dus ik hoop dat je hem niet daar besteld hebt want dan duurt het nog wel een tijd suc6 VASILY.
 
Jaja ik heb hem eindelijk, 6 weken wachten maar het is het zeker waard! Wat is ie mooi, vergeleken met mijn oude stofzuiger... Mensen springen spontaan op de stoep en fietsers gaan ruim van te voren aan de kant. (nee ik rij fietsers altijd rustig voorbij). En dan in een tunnel! Het is vergeleken met de originele net het verschil tussen een slechte thuisbios en een echte bioscoop, dat geluid!
De nederlandse distributeur had hem gewoon niet eerder, hij moest uit de USA komen vandaar dat het zo lang heeft geduurd. De nederlandse distributeur haalt de dempers uit franktijk, bij de europese importeur. en beetje vreemd, want ik had verwacht dat er toch meer verkocht werden in europa en dat er daarom een voorraadje aanwezig moest zijn.

Laat het mooie weer maar komen
 
Jij hebt echt een zeer mooie bike man!!!!

heb je duidelijkere foto's??

Bedankt! Ik heb ook een topic over mijn fiets 'New Bike'. Ik weet echter niet hoe ik een linkje moet plaatsen. |(
In dat topic heb ik een aantal foto's gepost echter allemaal <100kb. Ik heb wel duidelijkere foto's maar je raad het al, ik weet niet hoe ik die online krijg. |(
 
Bedankt! Ik heb ook een topic over mijn fiets 'New Bike'. Ik weet echter niet hoe ik een linkje moet plaatsen. |(
In dat topic heb ik een aantal foto's gepost echter allemaal <100kb. Ik heb wel duidelijkere foto's maar je raad het al, ik weet niet hoe ik die online krijg. |(
voor een kratje bier geef ik je spoedcursus in dat soort zaken ;) :+

Heb je een mailadres?
 
Bedankt! Ik heb ook een topic over mijn fiets 'New Bike'. Ik weet echter niet hoe ik een linkje moet plaatsen. |(
In dat topic heb ik een aantal foto's gepost echter allemaal <100kb. Ik heb wel duidelijkere foto's maar je raad het al, ik weet niet hoe ik die online krijg. |(

New Bike

Volgens mij gaat het zo lukken..... :9~
 
Bedankt voor het plaatsen van de link. Eigenlijk wil ik wel zo'n link als onderschrift. Vraag je volgende keer wel als we gaan rijden hoe dat werkt ;) En anders wel aan Deadeye :) Al een Gixxer gehaald trouwens? En om even on-topic te blijven; daar moet ook een Yoshi op natuurlijk! :9
 
Hey Indorider, je kunt gewoon een kopie van de link plakken in je signature, hierdoor komt de link onderaan je posts te staan ;) . Mocht je er niet uitkomen stuur me maar een mailtje.

(P.s. sorry voor het off-topic gaan hier O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan