lezen zo moeilijk?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje551

Guest
Ik kom net thuis en wat lees ik

Een grote foeter richting LCB van Revolution.

Wat is er moeilijk aan lezen wat er staat. Mijn punt had ik gestelt in een topic die ook zonder pardon op slot is gegooid. Zonder reactie van betrokken persoon.

Aangezien ik daar dus niet meer kan reageren en een volgend topic geheit ook een slotje krijgt, zet ik het maar neer in plugjestopic.

Als er nou gewoon gereageert was in mijn eerdere topic dan hadden dingen daar helder gestelt kunnen worden.

Nee hoor...slotje erop en men wordt in topics door de mods voor kk uitgemaakt. En er wordt een partijtje gevloekt wat nergens voor nodig is.
Users die zich de hele dag al vervelen...
Waar is dat op gebaseerd?

Kennelijk wordt het sommige mensen te heet onder de voeten en lossen ze het op zo'n manier maar op.

Nada dit keer.
Leer eerst maar eens lezen en geef antwoord/reactie ipv een slotje erop te knallen of op een belachelijke manier te reageren.

Als je wat doet, doe het goed of doe het niet!!!
En dat is in deze niet klakkeloos met slotjes smijten zonder goede argumenten.

Kom maar op met slotje, waarschuwingen en ban!!!
Mijn mening hierover zal er niet door veranderen.
 
Wil iedereen die zich op de één of de andere manier aangesproken per direct een koude douche nemen...

;)

Denk dat dat de beste manier is. Man wat zit iedereen op elkaar te letten, laat lekker gaan.
 
Ben het er mee eens, dat de mods altijd dezelfde mening delen. Is niet altijd even handig.

Duidelijkheid verschaffen en op 1 lijn zitten lijkt me een vereiste.

ps. Nog ff volhouden binnenkort mag je weer rijden!!! Dan knal je alles van je af! Kunnen we eindelijk weer eens rijden.
 
Wil iedereen die zich op de één of de andere manier aangesproken per direct een koude douche nemen...

;)

Denk dat dat de beste manier is. Man wat zit iedereen op elkaar te letten, laat lekker gaan.

Niks laat lekker gaan.
Discussie kan dus niet blijkbaar als het niet over motoren gaat!!!

Prima...doei dan
 
Niks laat lekker gaan.
Discussie kan dus niet blijkbaar als het niet over motoren gaat!!!

Prima...doei dan

Wat ik meer bedoelde is dat men op het moment nogal snel tegen anderen in moet gaan. Begrijp ik even niet.

En ja, dat daar iemand weer tegenin gaat (zoals jij) dat begrijp ik dan wel weer...
 
AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG
SHUT UP
please..

slik beetje kritiek, modjes slikken dat ook erg veel en misschien is jouw kritiek net het druppeltje geweest.. leer ermee leven zou'k zeggen.
 
granit.gif


motor-forum geen zeur/dram/jammer/-forum.
 
AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG
SHUT UP
please..

slik beetje kritiek, modjes slikken dat ook erg veel en misschien is jouw kritiek net het druppeltje geweest.. leer ermee leven zou'k zeggen.

Dat maak ik zelf uit tenzij ik gebanned wordt!!!

En over druppeltje...prima, helemaal goed, maar beargumenteer dingen als je ze doet...
 
Slotje en zoek het maar lekker uit met de algemene praat en vragen en opmerkingen die niet over motoren of computers gaan!!!

Ow, een tip...verander de ondertekst ff in algemene praat...dat het WEL over motoren moet gaan.

 
Slotje en zoek het maar lekker uit met de algemene praat en vragen en opmerkingen die niet over motoren of computers gaan!!!
Hé doe eens rustig aan meiske...

Of moet ik ff aankomen om je internetverbinding tijdelijk te verbreken })

;)
 
[zwaar offtopic]ik vind jou nu intussen ook verdacht veel op een irri virus beginnen lijken :P [/zwaar offtopic]
 
Hé doe eens rustig aan meiske...

Niemand gaat me vertellen dat ik rustig aan moet doen...

maar ja...cynisch genoeg gaat ook dit niet over motoren, dus ik hou me mond verder.
 
CBtje adem in, tel tot 10, adem uit. Indien nodig voorgaande herhalen tot dat je je beter voelt. Mail, icq of Msn met Rev als iets je dwars zit, lijkt mij een betere manier om dit probleem te benaderen.
 
CBtje adem in, tel tot 10, adem uit. Indien nodig voorgaande herhalen tot dat je je beter voelt. Mail, icq of Msn met Rev als iets je dwars zit, lijkt mij een betere manier om dit probleem te benaderen.

Dit betreft niet alleen Rev.

LCB-tje moet maar tot 10 tellen en blabla...en wederom schiet het niet op met mensen die het vertikken om zaken goed te lezen en te beargumenteren.

Uiteindelijk zijn er meer mensen die tegen zaken aanlopen, maar niemand trekt ze bek los.
Ik wel en zal de consequenties dragen. Als ze maar goed beargumenteerd zijn.

En daar hoef ik niet voor tot 10 te tellen.

Dus pleitse voor een slotje of weet ik veel wat, maar steek de hand eerst eens in eigen boezem!!!

Voor eens en voor altijd:

Ik ga niet veranderen
Ik heb eigen mening en spreek die uit
Ik ga niet tot 10 tellen voor niemand niet
Ik ga niet op Yoga
Ik wil argumenten als er wat is, in een discussie of niet
 
En jesus kijkt toe en ziet dat hij niet de enige
is die dit zielig vindt.En dan maar kankeren op
mijn naam he.

[quote

weet je wat dan starten jullie het zeurforum op
speciaal voor mensjes die willen zeuren over dingen die niet thuis hooren op dit forum
 
Niemand gaat me vertellen dat ik rustig aan moet doen...

maar ja...cynisch genoeg gaat ook dit niet over motoren, dus ik hou me mond verder.
Je kan toch wel tegen een geintje ;)

Op dinsdag 25 juni 2002 22:24 schreef Jesus het volgende:
En jesus kijkt toe en ziet dat hij niet de enige
is die dit zielig vindt.En dan maar kankeren op
mijn naam he.
:+
 
Ik heb het gevoel dat er na vandaag een nogal grote splitsing gaat ontstaan in het M-F. Zonde.

Ik heb persoonlijk niks op de nickname van Jezus (en al die andere aliasen van hem), heb niet het idee dat hij die naam gaat gebruiken om er mensen mee te kwetsen. In dat geval moet het kunnen vind ik, om zo'n naam te kiezen. Jezus is geen slecht figuur geweest in de geschiedenis van de mensheid.

Als iemand nou de naam van Hitler zou gebruiken, zou ik erop tegen zijn, aangezien hij geen leuke dingen heeft gedaan in onze geschiedenis (ja, op de VW Kever en de Duitse snelwegen na dan).

Maar om toch een beetje goede sfeer te behouden op het forum, lijkt het mij toch handiger voor Jezus om een andere nickname te kiezen.
 
Goed zo gsx-radical eerste goede wat je vandaag
gedaan hebt. Hypocriet :j

Denk er wel effe aan dat jij nieuw bent op dit forum he jesus :)
Niet nawijzen of naapjes noemen dus aub.. anders wordt't zo moeilijk om je nog te verdedigen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan