lezen zo moeilijk?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik ben het Poca :) We zijn ons huisie een beetje op aant kuisen.
claps.gif
Schilderbeurtje dus. En ik vond het zoals ik ook al zei de laatste tijd een beetje tam, dus ik dacht niets te missen hiero....nou vandaag heb ik af en toe maar eens een stukkie gelezen enne...geen gebrek aan actie zak mar zeggen ;)

Trouwens heeft iedereen hot-topic aan staan ofzow, jullie zijn er als de
chicken.gif
-en bij als om op mijn stukkie te reageren ;)

Ja dus, de meesten hebben hot-topic aan staan

Ffies redelijk offtopic, maar euh wat is die moving smilie van jou aan het doen? Krijg er wat rare associaties bij, aangezien ik niet precies kan zien wat er nou gebeurt :)

[edit]Deze dus:
claps.gif
[/edit]
 
Jongens ga is ontopic...meisie trouwens ook.....nou nog even offtopic dan }) : ik ga douchen en te bed :z hihihihihihi

Zo beetje lol mag best even op een dag als vandaag.... ;)
 
Ik heb totaal geen problemen met de nick Jesus; is iets anders gespeld een zeer ingeburgerde Zuid/Midden Amerikaanse voornaam. Ik vind wel dat iedereen erg opgewonden reageert; waarschijnlijk schaamte omdat ze mijn verjaardag vergeten zijn.
nixweiss.gif
 
Erik, Jesus is ook net wat anders dan Jezus...

En als ik een mailtje krijg van Jezus Christus, dan wordt ik daar niet echt vrolijk van. Persoonlijk vind ik het niet zo'n ramp, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen zich daar wel aan ergeren.
 
Erik, Jesus is ook net wat anders dan Jezus...

En als ik een mailtje krijg van Jezus Christus, dan wordt ik daar niet echt vrolijk van. Persoonlijk vind ik het niet zo'n ramp, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen zich daar wel aan ergeren.
Als hij zich gelijk onder die naam had ingeschreven, had ik er ook niet zo'n probleem mee gehad, maar door z'n 2 eerdere pogingen (JC en Reserve J) en de reacties die daarop volgden, krijg ik toch het vermoeden dat deze jongen het lekker vindt om mensen tegen zich in het harnas te jagen.
 
Als hij zich gelijk onder die naam had ingeschreven, had ik er ook niet zo'n probleem mee gehad, maar door z'n 2 eerdere pogingen (JC en Reserve J) en de reacties die daarop volgden, krijg ik toch het vermoeden dat deze jongen het lekker vindt om mensen tegen zich in het harnas te jagen.

Hij heeft deze nick niet gekozen, snap dat dan. Hij heeft niet de nick dat hij wil, maar toch nog een beetje de nick die hij wil.
Z'n tegenstanders hebben ook gelijk gekregen want hij heeft een doodgewone spaanse naam en geen godslastering of wtf dan ook.

Een compromis noemt dat. Zou leuk zijn als't daarbij bleef dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan