Lichjesroute Eindhoven

Welke datum wordt er gereden

  • donderdag 21 sept.

    Stemmen: 2 11,1%
  • vrijdag 29 sept.

    Stemmen: 11 61,1%
  • zaterdag 30 sept.

    Stemmen: 1 5,6%
  • donderdag 5 oktober

    Stemmen: 3 16,7%
  • zaterdag 7 oktober

    Stemmen: 1 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    18
lijkt me een mooi ritje heb wel interesse :Y :Y

wat wordt de uiteindelijk datum ?
 
lijkt me een mooi ritje heb wel interesse :Y :Y

wat wordt de uiteindelijk datum ?
De officele datum beslis ik aan de hand van de poll op zaterdag 16 september.
Dus ik zou zeggen, breng je favoriete stemdatum in de poll uit en wie weet, als het je helemaal niets uitmaakt, kun je altijd de meest gekozen dag kiezen.
 
De officele datum beslis ik aan de hand van de poll op zaterdag 16 september.
Dus ik zou zeggen, breng je favoriete stemdatum in de poll uit en wie weet, als het je helemaal niets uitmaakt, kun je altijd de meest gekozen dag kiezen.


ik chek even mijn agenda .... ;) *D
 
Toch maar gestemd voor de 21e :+

Na het weekend van 23-24 september gaat mijn rechterlens uit, en heb ik dus weer maar 1 oog ter beschikking...
Je kan wel een oog van mij lenen! :P

En ik zie dat er Belgen (lees Sheldon) meerijden...pfff...dan kan ik er nog wel een Belg bij :Y ....lijkt me wel leuk, maar kan zelf niet 23/24 september...de rest maakt me niet uit.... :W
 
Zullen we dan gaan spookrijden (voor de nodige spanning)?!?!
Hebben we nog meer spanning nodig, als we met dit zooitje ongeregeld O-) door Eindhoven gaan, alle niet oplettende koekblikkers en fietsers moeten ontwijken en ook nog moeten genieten van alle lichtjes?
We hebben meer dan spanning genoeg, lijkt me zo. :+
 
Hoe krijg je die datums bedacht??? ik kan ze allemaal niet!
Of ligt dat aan mijn volle agenda :+

Maar ik rij hem wel een keer, is altijd leuk met al die lichtjes

:W
 
Stoplichten maken niet uit, dat maak je weer goed op de rechte stukken :+ .
De snelheid zal vooral beperkt worden door tot welke snelheid je die stomme bordjes met rode lampjes dr op nog kan lezen :P
En dr iets van zien, pff, het is donker, dan is het contrast zo groot dat je hoe dan ook wel ziet wat er ongeveer staat.
En anders is het een mooie waas als je met 200 langsgaat :+
 
Stoplichten maken niet uit, dat maak je weer goed op de rechte stukken :+ .
De snelheid zal vooral beperkt worden door tot welke snelheid je die stomme bordjes met rode lampjes dr op nog kan lezen :P
En dr iets van zien, pff, het is donker, dan is het contrast zo groot dat je hoe dan ook wel ziet wat er ongeveer staat.
En anders is het een mooie waas als je met 200 langsgaat :+
Dan kun jij em dus samen met Gewoon Snel rijden, zijn jullie iig niet alleen.
 
Hoe krijg je die datums bedacht??? ik kan ze allemaal niet!
Of ligt dat aan mijn volle agenda :+

Maar ik rij hem wel een keer, is altijd leuk met al die lichtjes

:W
Kan ook een beetje aan de datums liggen, de datum die wij zelf niet kunnen zijn natuurlijk weggelaten, dat wil zeggen dat er dus 1 weekend vervalt hierdoor. :P
Maar wel jammer, was toch leuker geweest als je em met ons meerijdt, alleen is ook zo alleen.
 
4x2 en ik hebben al een paar keer samen gereden! Ik vind een gemiddelde van 22km/h ook niet echt snel hoor..... dus een uurtje moet wel kunnen niet? Als we nog langzamer moeten rijden flikkeren we om en die schade kan ik niet gebruiken hoor!

En anders doen wij de route wel 2 keer komen we samen op het eindpunt aan.
 
4x2 en ik hebben al een paar keer samen gereden!
Alleen de vaalserberg op toch (toevallig) ?
Maar met die VFR rijd ik als een oma in de bochten, ding voelt niet echt geweldig aan om de eoa reden...
Maar we kunnen altijd de tijden bij gaan houden, gewoon vast startpunt kiezen en dan kijken wie het snelste kan :+
 
heb mijn agenda gechekt .... het ziet ernaar uit dat ik alles datums gewoon kan *O* *O* *O*

lijkt me wel ruig om met een groep door de stadt te :] :] :]
 
Hey Ries en 4X2 kunnen wij niet een andere data pikken met een paar man. Ik wil zelf ook wel wat sneller die route rijden :+

sneller???? ik denk niet dat je al knee downed nog veel van de lichtjes ziet
:?

dit was trouwens meteen een undercoverschopje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan