Licht in garage

jw1985

Die hard MF'er
9 mei 2007
679
1
Iemand nog tips voor verlichting in een niet verlichte garage (en geen stopcontact ook). Zoek een lamp (led denk ik) op batterijen die ik kan ophangen ergens en me van licht voorziet.

Het is nu pikdonker in de garage als ik 's ochtends vertrek en 's avonds rond 6-en weer kom aan rijden.

Iemand iets leuks bij de gamma/ praxis?
 
Zoiets misschien;
http://shop.strato.com/epages/61325559.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61325559/Products/1100A008
 
De Handy Bulb natuurlijk :P

http://verzendshop.biedmeer.nl/Webwinkel-Product-22744/Handy-Bulb-(set-van-3).html
 
Headlight op je helm binden, altijd licht bij je ;)
Nee zonder gein, kijk anders hier even klik
Dit soort lampen hebben ze ook bij lidl/aldi/praxis enz dacht ik
 
Bij de Action hebben ze lampen hiervoor. Ook van die grote witte ronde dingen met naar keuze 3 of 15 ledjes aan. Twee daarvan geven een hoop licht en tegenover elkaar opgesteld ook geen hinderlijke schaduwen. Maar met een auto- of caravanaccu met een 12 V looplamp kom je ook een heel eind. Na opladen maandenlang stroom.
 
Stroom aansluiting regelen :?

Is het een inpandige garage?
Of een vrijstaande?
Geen buitenlichtpunt?
 
Laatst bewerkt:
Bij de Action hebben ze lampen hiervoor. Ook van die grote witte ronde dingen met naar keuze 3 of 15 ledjes aan. Twee daarvan geven een hoop licht en tegenover elkaar opgesteld ook geen hinderlijke schaduwen.
Jaaaaaaaaa die had ik mee op vakantie in de tent... super :Y
 
Bij de gamma een werklamp op accu , het zijn 2 tl buizen die je afzonderlijk aan of uit kan doen. Heb m zelf ook en het werkt best goed de accu kan opgeladen worden met een ingebouwde lader en gaat aardig lang mee.
 
Denk officieel wel mr ik gebruik t ook voor t andere geslacht, omdat t gewoon makkelijk typt :P


( :$ )
Alhoewel bij "ze" de letters dichter bij elkaar op je toetsenbord zitten (helemaal als je een AZERTY bord hebt!) ... dus eigenlijk moet je voortaan gewoon "ze" gebruiken voor iedereen 8-)
 
Alhoewel bij "ze" de letters dichter bij elkaar op je toetsenbord zitten (helemaal als je een AZERTY bord hebt!) ... dus eigenlijk moet je voortaan gewoon "ze" gebruiken voor iedereen 8-)


Ik ben geen belg he, heb dus gewoon een QWERTY. (of hebben belgen ook QWERTY, ik weet t niet meer...)

En ie kun je dan dus typen met 2 handen terwijl je ze met 1 moet doen, en als je niet alle 10 je vingers gebruikt is ie dan dus sneller :+
 
full


Iets dergelijks heb ik zelf... oplaadbaar en geeft een enorme bak licht. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan