(Lichtelijk) irritant en kostbaar gebeurtenisje

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Ik moest de motor even verplaatsen, en haal het ding van de standaard. Rol/Rij hem naar zijn nieuwe bestemming en zet hem weer neer. Mwa, 'k kan hem ook wel even op de middenbok zetten. Voet op middenbok-naarbeneden-draai-stukje gezet en het huppakee....todat mijn voet van het ding glijd, ik de motor niet meer houd en hij omflikkert (van mij weg anders had ik hem nog wel gehouden), zo met de tank tegen een paal aan. Da's tevens de grote redder geweest want anders had ie met kuip en al aan de grond gezeten. Nu had ie alleen schade a/d tank

Resultaat: dikke deuk in de tank en een extreem geirriteerde Martin. Waarom moest dat ding nou zonodig op de bok???? Maar ja, gebeurd is gebeurd en je doet d'r niks meer an.

Zwaar balen.....
 
...zo met de tank tegen een paal aan. Da's tevens de grote redder geweest want anders had ie met kuip en al aan de grond gezeten. Nu had ie alleen schade a/d tank...

De grote redder? Een deuk in je tank lijkt me erger dan een afgebroken knipperlicht en een verbogen spiegel... ;(

Tijd voor een grote pot plamuur, of papier-machee (masjee?) en wat verf.
 
De grote redder? Een deuk in je tank lijkt me erger dan een afgebroken knipperlicht en een verbogen spiegel... ;(

Tijd voor een grote pot plamuur, of papier-machee (masjee?) en wat verf.

Ja, maar dan had ie dus met de hele kuip, rem-pedaal, steppie en stuur a/d grond gezeten. Denk dat dat ook geen goedkoop iets was geweest.

Hoe het ook zij, het is gewoon zwaar kut :(
 
Hier hetzelfde een paar weken terug. Bij het wassen hem willen opbokken, maar door de zeep glijdt mijn voet van de steun en daar gaat hij.
Maar ik had wel meer geluk: er zitten valbeugels (aanrader) op en toevallig waren ook mijn duo-voetsteunen uitgeklapt, dus geen schade aan de uitlaat :} .
resultaat : enkel krasjes op spiegel, valbeugel en duo-voetsteun.
 
ik heb mn motor (mn VORIGE motor; gelukkig :} ) een paar keer laten omvallen... meestal was de schade een afgebroken knipperlicht. (PVC-lijm werkt dan geweldig)

leuke variatie op van de bok glippen: motor op de jiffy op het gras zetten en em dan gaan poetsen. Juist ja: water op gras, grond wordt modder, jiffy zakt in modder: klats boem. Erg dom, toch gebeurd.... |( |(

Succes met je tank...
 
Damn, vervelend voor je |(

Heb het ook een keer gehad met de Virago... ff wegzetten op de zijstandaard, garagedeur dichtdoen... ik draai om en zie em zo omvallen :( Gelukkig alleen wat krasjes op de gashandel en de highwaybar. Tja, een virago is wat minder kwetsbaar dan al die tupperwarefietsen :+ (waar ik overigens nu ook op rij :] )
 
Volgens mij kun je op zo'n moment alleen maar hardgrondig vloeken.

Wat ga nu je doen? Is uitdeuken een mogelijkheid of wil je een nieuwe tank? (Of laat je het misschien zelfs zo?)

In elk geval sterkte!!


CAT
 
Om de pijn ietwat te verzachten, heb ik mijzelf zojuist een Sigma 1400 cadeau gedaan. :)

Had net grote beurt gehad (de motor bedoel ik), nieuwe motorjas gekocht (de oude was errug waterdicht NOT!!!), TT bezocht en nog wat grote uitgaven gedaan. Geld verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Komt voorlopig dus geen R versie :P , maar die stond toch al niet op de planning.... alhoewel het niet hebben van een middebok wel erg aantrekkelijk is op het moment.

Foto's komen er aan hoop ik. ik moet eerst de digicam aan het werk zien te krijgen. Is zo'n simpel f*ck ding. M'n broer heeft een Canon S30, maar die is er niet :(
 
Ik moest de motor even verplaatsen, en haal het ding van de standaard. Rol/Rij hem naar zijn nieuwe bestemming en zet hem weer neer. Mwa, 'k kan hem ook wel even op de middenbok zetten. Voet op middenbok-naarbeneden-draai-stukje gezet en het huppakee....todat mijn voet van het ding glijd, ik de motor niet meer houd en hij omflikkert (van mij weg anders had ik hem nog wel gehouden), zo met de tank tegen een paal aan. Da's tevens de grote redder geweest want anders had ie met kuip en al aan de grond gezeten. Nu had ie alleen schade a/d tank

Resultaat: dikke deuk in de tank en een extreem geirriteerde Martin. Waarom moest dat ding nou zonodig op de bok???? Maar ja, gebeurd is gebeurd en je doet d'r niks meer an.

Zwaar balen.....

het gevoel ken ik ergens van.......
 
Kl*te voor je!
Toch één pluspuntje, je hebt nu met een volle tank minder kilo's bij je, en kan je dus (nog) harder acceleren en de hoek om. *D

Groeten Paul.

PS, sla nu niet meteen je hele tank vol deuken, zou toch zonde zijn.
 
Zo, even een update:

heb zojuist een spiksplinternieuwesuperdepuperglimmendetank binnen gekregen. Met dank :? aan meneer Motozoom die hem voor een luttel bedrag van €697 (inc €12 verzendk.) verkocht. Dealer prijs €800.

Ik ga hem nu monteren :) en dan maak ik een mooie bloempot/plantenbak voor mijn moeder van de oude. Heeft ze straks bloemen en planten met een benzine geur :+

ps. heb op dit moment geen digicam, maar zal tzt. wel even een fotootje maken van de deuk.
 
Betersss...ik heb je deuk in je ouwe tank gezien, dat was toch een behoorlijk forse. :( Mooi dat je weer een nieuwe hebt. :)
 
Betersss...ik heb je deuk in je ouwe tank gezien, dat was toch een behoorlijk forse. :( Mooi dat je weer een nieuwe hebt. :)

Hehe ja, kan ik eindelijk die tanktasbevestigingspad er weer afhalen :)

[edit] dat heet een grondplaat toch ofzo :? [/edit]

o ja, er zit nog redelijk wat benzine in de oude tank. Nou is het overhevelen niet zo'n probleem, maar ik wil het dan meteen even filteren. Kan dat gewoon met een koffiefilter oid??? of een stevige doek??
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 29 juli 2002 11:57 schreef Martin-S het volgende:Hehe ja, kan ik eindelijk die tanktasbevestigingspad er weer afhalen :)

[edit] dat heet een grondplaat toch ofzo :? [/edit]

Dus daarom had je dat ding erop. Ik denk al, wat heeft dat nou weer voor nut? :9
 
Heb nu eindelijk het oude digicameraatje aan de praat gekregen. (wat een nieuwe pc allemaal niet kan he? D'r gaat een wereld voor je open :P )

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan