Lichtelijke frustratie

Beste Sandra,

Ik weet niet wanneer jij voor het laatst buiten bent geweest, maar dat was vast niet de afgelopen tig jaar. Nederlands voorjaar = regen en wind

:+


Kokeleko, vorig jaar maart was het prachtig weer :]

Het is gewoon shit, of het vriest en de weg is wit van de zout of het regent |(
 
Even een reactie op al jullie berichten:

@FOL!!!: Ja, ik weet dat ik niet teveel moet verwachten maar het Nederlandse voorjaar is niet altijd regen en wind. De sneeuw van vorige week was ook uitzonderlijk.

@Redline Rider: Pas je wel een beetje op met de antidepressiva??? Haha! Ik sluit me wel volledig bij je aan … ik wil ook zomer!!

@Zot: Bedankt voor het vergroten van mijn icoontje.

@hexx: Ik heb geen zon gezien vandaag, was het maar waar.

@BlitzeR1: Bedankt voor het compliment.

@MotoMarz: Je hebt gelijk, goed inpakken en dan valt het wel mee. Helaas heb ik alleen een leren pak. Voor het laatst 6 februari wezen rijden, mooie dag, volop zonneschijn, heel koud en dan merk je toch dat een leren pak zo z’n nadelen heeft.
 
@MotoMarz: Je hebt gelijk, goed inpakken en dan valt het wel mee. Helaas heb ik alleen een leren pak. Voor het laatst 6 februari wezen rijden, mooie dag, volop zonneschijn, heel koud en dan merk je toch dat een leren pak zo z’n nadelen heeft.




Waar heeft u gereden die bewuste Zondag?????
Niet met die club van 70 toch :? :?
 
Nee, helaas niet met die club van 70 ...

Samen met een vriendin richting Renesse gereden, daar lekker even handen opgewarmd aan een beker warme chocolademelk en toen weer terug.
 
ik wil ook op de brommert naar buiten ... B| B| (maar ben echt een mooi weer rijder )
gelukkig ga ik over een paar weken naar italien ... waar het vorig jaar rond deze tijd , echt lekker motor weer was ... :) :) :) :)
 
Zo hallo dan, ik wil ook mooi weer ga ik effe langs spijksittie dat ziet er goed uit op die mooie bike :}
 
wat dacht je van een 60 x 60 icoontje?

163681


dat lijkt mij een heeeel slecht idee. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan