Lichtgewicht maar toch > 35KW ??

Rooky

Rookie
30 mei 2004
10
0
Vlaardingen
Bestaat het volgende: ?

- Lichtgewicht (bijv < 125 kg droog)
- Meer dan 35KW vermogen
- Voor het snelle bochtenwerk in de stad (en scooters te jagen }) )

Ik hoor het graag!
 
RS250:

"The bike turns out a little over 60 bhp. Not very spectacular, but when hauling a bike weighing just 140 kg the result is acceleration that leaves the Japanese four-stroke 400s trailing in its wake."

Tanx, interessante tip!
 
RS250:

"The bike turns out a little over 60 bhp. Not very spectacular, but when hauling a bike weighing just 140 kg the result is acceleration that leaves the Japanese four-stroke 400s trailing in its wake."

Tanx, interessante tip!

aan de andere kant... een rs250 is een keer naast een ZXR400 gezet, en die deed alles behalve onder voor die rs250!
 
ZXR400 is wel wat zwaarder doordat een rs250 geen kleppen heeft is die dus lekker licht.

Maar verder zou ik in de stad een SM nemen, stuur je lekker tussen de autos door en wheelie power ;)
 
Voor in de stad zou ik geen zxr of rs nemen, sm zou denk het beste wezen bult koppel bij weinig toeren.
 
GEEN RS250 of RGV250.
Allebei erg licht en vooral de laatste modellen zijn errug vlot, maar zijn een ramp in de stad. een 2takt racer moet je over een dijkje rossen en alle 4takten het nakijken geven, zo'n ding moet je op toeren houden (veel of heel veel toeren). Van al die verkeerslichten wordt je echt knettergek op zo'n ding (ik kan het weten...)

Ga voor een SM, da's volgens mij de enige motor voor het betere bochtenwerk bij lagere snelheden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan