lichtjes route 2009 te eindhoven

welke datum ?

  • vrijdag 18 sept.

    Stemmen: 0 0,0%
  • vrijdag 25 sept

    Stemmen: 7 58,3%
  • vrijdag 2 okt.

    Stemmen: 1 8,3%
  • vrijdag 9 okt.

    Stemmen: 4 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12

biglift

MF veteraan
20 jul 2004
3.344
40
eindhoven
update >>>
iedereen word op 25 sept 2009 om 20:00 uur verwacht aan de zijkant , achterom van de mac donalds in het Winkel Centrum Woensel te eindhoven.

Na de rit ( start en eindpunt is bij de mac ) rijd ik voorop naar mijn huis waar we nog even na kunnen kleppen ed.
frikandellen staan klaar en mijn frietpot staat in de vaatwasser de frisdrank staat koel en de snert is ook al klaar gezet. morgen effe vers vet in de frietpot en de fkdtjes kunnen gebakken worden.

ivm het opknappen van de nieuwe woning van mijn dinnetje ben ik vreselijk druk morgen en heeft het geen zin om van te voren naar mijn huis te komen. ik heb morgen een vreselijk druk schema vandaar.

ter info ik woon in eindhoven noord op een korte afstand van het winkelcentrum woensel

tot zover deze update.









Het is alweer een jaar geleden wat gaat de tijd toch rap.

op 18 sept as is het weer zo ver de traditie van Eindhoven om de bevrijding te vieren en gedenken van Eindhoven op 18 sept 1944 >> De lichtjesroute <
http://www.lichtjesroute.org/index.php

hdksmbrandweer.jpg



Ik stel voor dat we met zn allen de route op de motor gaan rijden ( 22 km lang )
en de samenkomst zal zijn in winkelcentrum woensel aan de zijkant bij de mac donalds
( net als vorig jaar ) en wel om 20:00 uur.

De datum word gekozen dmv de poll. ( meeste stemmen gelden )
Ga je mee?? Meld je dan aan en ik zet je naam erbij in deze openingspost.


Quark heeft inmiddels aangeboden voor frikandellen te zorgen in Geldrop
( onder voorbehoud en bij voldoende belangstelling)
ik heb daarop gezegd dat ik voor de blikken snert zal zorgen.

kortom zin in een gezellige avond ?
meld je dan nu aan :)



aanmeldingen tot nu toe :

1 - biglift
2 - Quark
3- Nephew
4- IceShade
5- eagle_eye
6- Bolski ( omdat ie ook gestemd heeft en nu dus verplicht ook meegaat :+ )
7- vrouw van eagle_eye gaat ook mee *O* *O*
8- drinkyoghurt
9- Onkert
10- Trut Tinus ( onder voorbehoud )
11- Mad-Coentje
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet mee - ik ga op met anderen.
Ik vond het vorig jaar niet prettig rijden, een lichtjesroute is om rustig te rijden en te genieten en niet ale een dolleman crossen en kruisingenafzetten om de groep door te kunnen laten rijden.
 
Ik ga niet mee - ik ga op met anderen.
Ik vond het vorig jaar niet prettig rijden, een lichtjesroute is om rustig te rijden en te genieten en niet ale een dolleman crossen en kruisingenafzetten om de groep door te kunnen laten rijden.


Je mag ook voorop rijden dan bepaal jij het tempo als ervaren muis.
ik heb je dr graag bij Richard :) :}
 
als een dolle de route afjakkeren was in ieder geval NIET mijn plan...
ik mag dan wel van origine een sportmotor hebben, binnen de kom ga je niet jakkeren.. zeker niet in het donker tussen al die lichtjesstarende blikkers :+
 
Laatst bewerkt:
Jaaaa! Ik doe weer mee. *O*

Hopelijk hebben ze weer een donutactie bij de mac :9
 
als een dolle de route afjakkeren was in ieder geval NIET mijn plan...
ik mag dan wel van origine een sportmotor hebben, binnen de kom ga je niet jakkeren.. zeker niet in het donker tussen al die lichtjesstarende blikkers :+

de mijne ook niet

de groep was vorig jaar best groot met als gevolg dat de achterop rijdende deelnemers helaas flink aan het gas moesten .

de mededeling dat het toen te snel ging kwam ook pas achteraf bij de voorhoede aan.
ik reed voorop samen met drinkyoghurt en nephew. we reden gewoon netjes de snelheid die ter plaatse gold zonder het verkeer op te houden.

in ieder geval lessen van geleerd en daarom zou ik het fijn vinden als bikermouse of zo voorop zou meerijden met zijn BMW :)
de route staat volledig gemarkeerd met pijlen in de vorm van lampjes
 
Ik ga niet mee - ik ga op met anderen.
Ik vond het vorig jaar niet prettig rijden, een lichtjesroute is om rustig te rijden en te genieten en niet ale een dolleman crossen en kruisingenafzetten om de groep door te kunnen laten rijden.
:^ dat kruisingen afzetten was niet echt handig.

BTW: als je echt iets wil zien kan je beter met de fiets gaan.
 
Laatst bewerkt:
:^ dat kruisingen afzetten was niet echt handig.

BTW: als je echt iets wil zien kan je beter met de fiets gaan.
doe ik ook met de fiets .... maar wel met 2 cylinders en 850cc tussen het frame :) :+

maaruhh doe je weer mee ??

We zullen als de groep groot is goed moeten overleggen hoe we het gaan aanpakken.
Ik sta open voor suggesties en goede ideeen.
 
Laatst bewerkt:
die lichtjes intresseren me stiekem niet zo veel ;)
het avondje rondtuffen en de gezelligheid doet het em.. :+

De erwtensoep en gezelligheid vond ik geweldig, de rit zou me een (rook)worst wezen om eerlijk te zijn :+
 
ook ik doe mee, heb mijn voorleur al uitgesproken.

en tja het is al weer even geleden dat ik de lichtjes route heb gereden of gelopen. hihi
 
Ik ga dan wel niet mee, maar ik heb toch gestemd. Voor de zekerheid.
 
:+

dat gaat werken :P

idd waarom je meestemt en niet meegaat ontgaat me, of is dit een misschien, maar alleen op een specifieke datum ? dan snap ik het :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan