Lichtjesroute rijden in Eindhoven ?

Waneer gaan we de lichtjes route rijden ?

  • Zaterdag 27 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 28 September

    Stemmen: 3 33,3%
  • Zaterdag 4 Oktober

    Stemmen: 1 11,1%
  • Zondag 5 Oktober

    Stemmen: 3 33,3%
  • Zaterdag 11 Oktober

    Stemmen: 2 22,2%
  • Zondag 12 Oktober

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Ik wil hem nog steeds best een keertje rijden.
En rijden door de regen vind ik op zich ook niet erg maar voor de lol regen rijden is ook niks. Daarnaast moet ik eerst AS zaterdag een nieuwe ( maar vooral waterdichte ) motorjas hebben :P
 
Spreken we toch een keer af na 12 oktober, als dat kan, dan kan moebius-sandman ook mee

Kan niet want de lichtjesroute hangt er maar tot 12 oktober :P

Maar 11 oktober ofzo of volgende week een keer doordeweeks ( woensdag's ofzo zou best kunnen.

Donderdag's kan ik nooit ( vrijwilligerswerk voor gehandicapten ) en Vrijdag's moet ik werken tot 21:00
 
Sorry maar ditgaat helaas niet meer werken ben ik bang :(
Vanavond uit eten want de vriendin is geslaagd. Morgen gehandicaptensoos vrijdag werken tot 9:00 en zaterdag Motor Freaks vergadering :(
 
Morgen (vrijdag 10 okt) Gaan wij de Lichtjesroute rijden. We starten op de parkeerplaats bij de PNEM bij het "strijps bultje" om +/-21.30 (de rode pijl op de kaart) Degenen die zin hebben om mee te gaan, kom daar maar naartoe. We zien vanzelf wel hoeveel er mee gaan, wij gaan in ieder geval als het droog is, en de voorspellingen zijn goed.

full
 
Voor degene die geweest zijn.. hoe was het? Het weer is redelijk...
Nou, het begon in een redelijke hoosbui...maar goed daar kun je je op kleden...

Veel verbaasde blikken (wat doet die...hee hij rijdt de route op de motor)
Ook wel bewonderende blikken, maar dat kwam omdat mijn lief zo blonk en een hels kabaal maakte :+

Leuke ervaring om de route op de motor te doen, op de helft hield het op met echt regenen...oww en voordeel is... op de moto rij je langs de rijdende file die er soms is...soort van konvooitjes steeds....dus schiet lekker op en je kunt stoppen als je wil kijken....

maar ja... niemand gezien verder...gewacht tot 21:45, geen hond...ja een zooi auto's en een heroine prostituee...( :r )
Dus in me uppie....en de route afgesloten met een rondje over de permanente lichtjesroute van Eindhoven.... :P (Daar maar niet afgestapt... O-) )

Nog mensen die op de herkansing willen???

BTW Haga..... valt wel mee met het aantal verkeerslichten op de route.... en bij vel kun je zeg maar...euh...door donker oranje knorren
 
Laatst bewerkt:
Denk dat we elkaar hebben misgelopen Moebius, ik stond samen met Magnamaniac en Bikerbitch ongeveer om 21:35 daar. Nog ff beraadslaagd wat we zouden doen, besloten we eigenlijk om op de markt te gaan zitten. Maar toen we om 21:55 vertrokken werd het weer redelijk droog, en werd alsnog besloten de route te rijden. Ik heb iig genoten.
 
Jammer dat we elkaar misgelopen zijn, wij stonden droog te wachten onder het strijps bultje, maar hebben geen motoren gehoord :) of gezien.
De rit was zeer geslaagd en we zijn geeindigd op een terras op de markt.
Volgend jaar nieuwe herkansing :?
 
Jammer dat we elkaar misgelopen zijn, wij stonden droog te wachten onder het strijps bultje, maar hebben geen motoren gehoord :) of gezien.
De rit was zeer geslaagd en we zijn geeindigd op een terras op de markt.
Volgend jaar nieuwe herkansing :?

Ja dat is toch wel vreemd inderdaad, heb daar tot 21:40 onde rhet bultje gestaan... net voor de poort van Philips CE...maar goed....volgend jaar weer...en in de tussen tijd zal het ook nog wel droog zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan