'Lid MF knokploeg door dashcam betrapt

Hij zegt zelf "kom dan, kom dan." En daar was hij dan. Moet je maar niet provoceren.
Buiten wie zijn fout het ook mag zijn. Daar kan ik niet over oordelen.
 
Kom dan! (*komt) Doe effe normaal jonge!! :')

:Y En op het laatst als de motorrijder al weg is: "Ik maak jou dood vriend", terwijl hij in zijn broek poept :')

Jammer dat niet te zien is wat er aan vooraf ging. Ga er maar vanuit dat het gastje in de BMW behoorlijk heeft lopen etteren.
 
Hahaha! Ik lig echt helemaal in een deuk hier :+

Zo wat schrikt die kerel als z'n raam wordt ingebeukt. Ik hou me altijd netjes in en laat me niet gek maken. Maar wat lijkt het me soms HEERLIJK om dat te doen :P
 
Wat hier ook aan vooraf is gegaan, dit slaat natuurlijk nergens op. Natuurlijk raak ik ook wel eens zwaar geïrriteerd als er weer eens een automobilist iets raars doet, maar hoe kwaad je ook wordt moet je daar volgens mij gewoon boven staan. De enige verstandige in dit filmpje is die vrouw/meisje die er tussen komt.
 
Tja je hebt van die "ik zal hem eens een les leren" figuren. Is ook te merken dat hij het aan het filmen is. Zodat hij het op internet kan gooien met de titel "agressieve motorrijder". Nou denk dat hij zelf nu wel zijn eigen les geleerd heeft. Hou je bezig met je eigen ipv met een ander.
 
Jammer dat niet te zien is wat er aan vooraf ging. Ga er maar vanuit dat het gastje in de BMW behoorlijk heeft lopen etteren.

VW Golf

Overigens had ie beter het rechter portierraam kunnen beuken, daar was het toch al een zootje op de vloer.
 
Zou het zelf niet zo snel doen, maar ik snap wel waar de frustratie vandaan komt, sommige autorijders.. Wel heerlijk om ff te zien
 
Wel, ik heb een paar keer wat meegemaakt dat ik't ook zou doen als ik de gelegenheid had gekregen.
Dan bedoel ik dat men je opzettelijk van de weg af wil drukken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan