Lid van een motorclub?

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Zijn we echt zo\'n zooitje \'ongeregeld\' of zijn we ook nog lid van een motorclub?

Ben zelf lid van een motorclub (zie homepage). Gewoon om met gelijkgestemden gaan te rijden en te lullen over alles wat met motoren te maken heeft. En op z\'n tijd een weekendje weg.
 
Pas op met het gebruik van het woord MC...anders komen die HD-homo\'s je in je kont pakken, en gaan ze op je kleuren pissen :j Omdat zij de enige MC mogen zijn, vinden ze :j voor ze...
MC Maximum! :) *D
 
Daar gaan we weer.. :+

De afkorting MC schijnt bij een bepaalde groep
harley rijders nogal gevoelig te liggen...
 
Ik ben wel lid van een club. Het is niet echt een motorclub, maar wel veel motorrijders. Af en toe een ritje. Voor de rest meer gezelligheid en feestjes.
 
Ik rij meestal alleen, veel woon-werk, maar ik probeer ook regelmatig met Sephiroth te gaan rijden. Komend jaar naar Tsjechië op vakantie :] . Verder vanaf dit jaar voortaan ieder jaar naar Assen met een stuk of 6 en hopelijk komt er komend jaar 1 motor bij van een vriend van me (nu huurt hij elk jaar |( ).

Maar ik heb nog steeds geen toffe MC gevonden waar ik lid van wil worden :? Die club in Nijmegen zag er maar duf uit; ben op hun site geweest... Dus als iemand iets hier in de buurt weet, laat het maar horen :}
 
Laatst bewerkt:
Ik ben lid van SV-contact club (alles Suzuki SV\'s en TL\'s), en de Kawasaki merkclub.

In principe is het voor de toertochten, maar ze zijn nooit echt in de buurt (ach, stuk rijden vind ik ook niet zo erg, maar wel als ik daar om vijf uur \'s ochtends mijn nest voor uit moet, dan ga ik liever er juist in...). Maar goed je wordt op de hoogte gehouden, met motorbeurzen heb je een aanspreekpunt, en dat soort dingen.

Helaas rijden mijn vrienden geen motor, die kijken me een beetje raar aan, sommige staan er wel bij te kwijlen, maar beginnen nooit. Ach in m\'n eentje heb ik ook plezier... Ja ooit een rondje gereden met een kennis, maar na iedere bocht kon ik een kopje koffie gaan drinken :r .
 
ik ben lid maar rij meestal niet mee, denk dat ik ga bedanken ervoor, doe er toch niks
mja, keer mee doen met een dynobank , meeste pk\'s
wilde niet mee doen, was te makkelijk
hoogste van +- 80 pk op achterwiel......

maar MF is toch beter vin ik
 
.....meeste pk\'s
wilde niet mee doen, was te makkelijk
hoogste van +- 80 pk op achterwiel......
Pardon?

Overigens, ik ben geen lid van een motorclub, hou er ook niet van met heel veel lui te rijden, zijn er altijd een paar die zonodig opeens anders willen gaan rijden dan de rest en zo de anderen ( en zichzelf ) in gevaar brengen. Al meerdere keren meegemaakt. Ben wel lid van de VMaxclub en de Kawasaki merkenclub, maar doe daar verder niets mee, alleen de bladen lezen en - zo nu en dan - de websites bekijken
 
hou er ook niet van met heel veel lui te rijden, zijn er altijd een paar die zonodig opeens anders willen gaan rijden dan de rest en zo de anderen ( en zichzelf ) in gevaar brengen.

Ik rijd ook niet in een grote groep. Bij onze club rijden we eigenlijk altijd in kleine groepjes. Iedereen krijgt dan ook een routebeschrijving. Het sport/supersportspul met maximaal 5 of 6 motoren. Customs in iets grotere groepen van maximaal 10 tot 12. Daar wordt verder niets over afgesproken, die groepjes zijn gewoon zo ontstaan. Meestal tref je elkaar dan weer op een pauzeplaats.
 
Hier ook, maar dankzij M-F rij ik nu geregeld met M-F users. :)

Heerenveen, here we come!!! :+

Op zondag 16 december 2001 16:54 schreef Skoezie het volgende:
Rij tot nu toe altijd alleen, maar wil volgend zomer toch eens wat vaker met een groep op pad.

Als je iets hebt waarmee je ons bij kan houden mag je weleens met ons (Rev en ik) mee :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Ben lid van de \'all Fazer club Nederland\'. Eens meerijden met een toertocht (in kleine groepjes gereden van een man of 6 maximaal), lekker kampeerweekend, een dagje op de beurs staan etc. Gezellig en altijd handig om bepaalde dingen na te kunnen vragen.

Verder ga ik natuurlijk vaak met Fastcruiser een stuk toeren. Ik heb gelukkig wel een hoop motorrijdende vrienden 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als je iets hebt waarmee je ons bij kan houden mag je weleens met ons (Rev en ik) mee :+ :P
Inderdaad, maar als Skoezie ipv van die brom.. eh chopper eens een echte motor koopt, een FZR600 ofzo, dan mag ik er wel om denken, heb dan verreweg het minst aantal PK\'s \ '(

[me]Revolution moet over een paar maandjes maar eens te shoppen voor een GSX-R600 }) [/me]
 
Ondanks dat ik een aantal mensen hier in de buurt ken die ook een motor hebben (zelfs iemand hier van het forum!!) , rijdt ik meestal alleen......
 
Meestal rijd ik samen met YZF1000R (die andere van Plastic Power) en soms met een vriend (met een Fireblade) van ons.

Toch zou het leuk zijn om ook eens met een grotere groep te gaan rijden.
Wie heeft er zin om regelmatig (ook langere routes) te gaan rijden??

Alleen rijden is toch minder leuk!!
 
Op vrijdag 21 december 2001 15:07 schreef JoKing het volgende:Heerenveen, here we come!!! :+Als je iets hebt waarmee je ons bij kan houden mag je weleens met ons (Rev en ik) mee :+ :P

Goh wat leuk. Ik mag mee... Tssss.... ;)

Op maandag 24 december 2001 19:23 schreef Revolution het volgende:Inderdaad, maar als Skoezie ipv van die brom.. eh chopper eens een echte motor koopt, een FZR600 ofzo, dan mag ik er wel om denken, heb dan verreweg het minst aantal PK\'s \ '(

[me]Revolution moet over een paar maandjes maar eens te shoppen voor een GSX-R600 }) [/me]

Kom ik dus aankakken op m\'n .... (vul hier maar een supersport in) en dan ga ik gezellig met jullie naar klaverblad bij Heereveen. En dan word ik zeker alsnog kwijt gereden omdat jullie die rondjes al 1000000x gedaan hebben. Ben ik lekker mee... :]

Oefen eerst wel stiekum een paar keer alleen en dan gaan we bellen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan