Lid worden van de performance bikes..hoe?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ik heb een paar weken geleden een PB\'tje gekocht...en wil graag lid worden van die club...

maar kan dat ook nederland eigenlijk?

en zo ja...waar moet ik heen surfen om me lid te maken...
 
Ik weet dat er vroeger wel een nederlandse versie van PB was maar die zie ik nu niet meer liggen. Ook viel het op dat er geen abbo kaarten meer in het blad zaten. Denk dat als je het engelse blad neemt je erg duur uit bent, mocht je het te weten komen dan hoor ik graag wat de prijs is.
 
Ik koop de Engelse versie die vindt ik persoonlijk leuker als de nederlandse.
Ik heb gewoon uit de tijdschrift de bon ingevuld en opgestuurd.
Je kan ook bellen naar engeland.
Ikzelf heb hem opgezegd omdat in nederland de distributeur een beetje liep te kutten. Ik kreeg er soms 2 tegelijk en dan weer een maand niet. Na zelf met track and trace ging het fout. Nu koop ik hem elke maand weer in de boekwinkel.
 
Denk dat als je het engelse blad neemt je erg duur uit bent, mocht je het te weten komen dan hoor ik graag wat de prijs is.
Het scheelde niet veel.
Ik was goedkoper uit, het scheelde 1,50 op een blad en ik hoefde de deur niet uit.
 
heb de februari editie van pb gekocht en heb daarvoor meer dan 6 € moeten neerleggen!
schandalig, \'t mag dan wel \'n goed blad zijn, voor die prijs koop ik mijn volgende keer liever 2 andere bladen, al zijn die dan wat minder goed...

is het blad overal zo duur?
 
Heb toevallig net nog gekeken en was volgens mij zelfs bijna 8 Euro hier :(
 
nmmm...dat is wel erg duur...

dan toch maar de MOTOR magazine...hehee :)
het is niet anders :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan