lidl communicatiesetje

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.215
46
Ik en mijn vriendin hebben hem veel gebruikt, voor een tientje een bsolute topper wat mij betreft.

Nu heb ik alleen een draadbreukje in 1 van de koptelefoons/microfoon-unit-dingen-gevallen. Passen er ook andere koptelefoon/microfoon dingen in? Zo ja: waar zijn die te krijgen?
 
Ik heb hetzelfde setje gekocht in de Lidl. De hoofdtelefoontjes heb ik vervangen door speakerssetjes die ik heb ingebouwd in mijn helm. Ik heb ze gekocht bij louis.de .
Het werkt stukken beter dan de originele speakertjes.
 
Ik ben het met TS eens!!!
ik heb zelfs bij louis een opmerking opgegeven dat ik die van hun erg duur vind :) is namelijk hetzelfde setje maar dan met andere (ik vind persoonlijk slechtere) koptelefoontje)

maar voor de 10 euro van de lidl een PRIMA ding!!
 
ik heb het 1 x gebruikt en vond de geluidskwaliteit zwaar bagger. Boven de 60 Km/u was het al schreeuwen om verstaanbaar te zijn.
(ik had overigens ook geen hoge verwachtingen voor slechts een tientje)
Leuk om geprobeerd te hebben en even mee gespeeld te hebben, maar meer ook niet.
 
tja, boven de 80 is het einde communiocatie ja, maar als je een systeem wilt waarbij dat wle kna ben je al snel heel dik over de 100,- heen, dus ik ben uitermate tevreden, doet het véél beter dan verwacht.

Maar ik begrijp dat er standaard headsetjes voor te krijgen zijn? Hoe weet ik welke (stekker) ik moet bestellen?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan