Lidl motorspul vanaf 17-03

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vreemd dat er op de site staat dat dit voor de 10e is. In de folder die vandaag door de bus kwam, stond dat dit vanaf de 17e verkrijgbaar is. Ik ben wel geïnteresseerd in de tanktas.

Zou je dat communicatiesetje van € 35 ook kunnen gebruiken in een integraalhelm, waarvan de voering er niet uit kan?
 
wel fijn dat ze over `voor motorrijders´ bijzetten.

Je zou zomaar eens een systeemhelm voor in de badkamer kopen, of een niergordel voor tijdens het zwemmen.
 
Ik zal geen van beiden nemen. Ik heb oordopjes in mijn oren tijdens het rijden.
De passagier moet maar op mijn helm kloppen als ze dringend een pitsstop moet maken. Verder ben ik gewoon bezig met rijden.

Verder ik wacht tot de bluetooth technologie zich ontwikkelt tot een goedkope alternatief. Dan zal ik misschien eentje in mijn helm monteren.

Oordopjes, mits je goeie hebt, maken niets uit. Er zit een volume knop op :P Dat hoor je zeker wel. En als je vaker met zijn tweetjes rijdt dan is het een mooi systeem.
 
Slecht voorbeeld, die niergordels zijn ideaal voor het duiken :p

Tijdens menige decompressie stop heb ik mezelf vervloekt omdat ik dat ding vorig jaar vergeten was.

:X :X :X


tjsa... en je kunt er natuurlijk ook nog gewicht aan hangen zodat je niet telkens naar bovendrijft
 
Ik heb een folder van de Nederlandse Lidl
Motorrijders aanbiedingen vanaf 17 maart
Komt mooi uit want ik wil nog een stof/motorhoes hebben :)
 
wel fijn dat ze over `voor motorrijders´ bijzetten.

Je zou zomaar eens een systeemhelm voor in de badkamer kopen, of een niergordel voor tijdens het zwemmen.
Ja of stel je voor dat je er mee op de brommer gaat zitten, dat is al helemaal raar :X
Maargoed, dan kan je em later wel aan een motorrijder geven, want blijkbaar zijn de helmen daar ook geschikt voor ;)

Heel misschien schaf ik zo'n el-cheapo botsmuts aan als bijrijdershelm. Kost geen drol en zal toch zeker 1 seizoen keurmerkwaardig blijven.
 
Laatst bewerkt:
geen mogenlijkheid dat ik de headset van het intercom rijder naar duo in me helm krijg zonder dat t pijn doet... waardeloos dus.... werk wel op de fiets erg goed van rijder naar duo :P
 
Ik heb vroeger een integraal helm gekocht bij Lidl. Die is stiller dan mijn huidige Laser helm. Ik ben met de Lidl helm ook nog gevallen. Ik reed 50km/h in een bocht. Ik schrok van een laagvliegend vogel. Ik remde te hard en viel. Er zitten wel schaaf plekken op de Lidl helm. Maar ik had nog wel paar duizend kilometers ermee gereden zelfs na de val. Volgens mij is ie nog goed...
Die jethelm lijkt mij leuk omdat je kan eten en neuspeuteren onderweg maar is toch een stuk onveiliger in het algemeen. Zou ik wel voor een motorscooter kopen als een integraalhelm niet onder de zadel zou passen.
 
De rugprotectors staan daar inderdaad weer op
3 soorten helmen
diverse isolatie onder kleding
laarzen jassen
opladers
communicatie systemen
enz
 
Ik heb zelf de motorlaarzen van de Lidl.
Gekocht met de gedachte, even voor te lessen en dan zullen ze toch wel versleten zijn, maar heb ze nog altijd, nu al zeker een jaar, en nog steeds niks te klagen, loop dr zelfs meer op als op mn gewone schoenen, aangezien ik ook heel veel rij :)

Handschoenen toen ook gekocht, maar dat was echt prut, de klittenbandsluiting voor de pols was al na 4x los en vast maken kapot...

StanS.
 
Is de Lidl folder bij de Lidl te krijgen (in NL) ben namelijk op zoek naar een tanktas met een heus doorzichtig oldskool kaartvak voor eventueel kaart lezen onderweg. (waarschijnlijk niet veel tijdens het rijden maar dan hoef ik in ieder geval niet mijn handschoenen uit te doen om even te kijken)
 
Is de Lidl folder bij de Lidl te krijgen (in NL) ben namelijk op zoek naar een tanktas met een heus doorzichtig oldskool kaartvak voor eventueel kaart lezen onderweg. (waarschijnlijk niet veel tijdens het rijden maar dan hoef ik in ieder geval niet mijn handschoenen uit te doen om even te kijken)

Ik heb dat wat jij wilt in de folder zien staan. Ik heb zelf ook zo'n tanktas met oldskool kaartvak en dat ding is ideaal. Je kan zelfs de (rug)tas van het bevestigings'matje' afritsen, zodat alleen nog een kaartmapje op je tank overblijft. ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor een tanktas hoef je toch niet naar de lidl. Ik weet niet wat die daar kost maar ik ken wel plaatsen waar ze echt niet duur zijn.
 
Ik heb zelf de motorlaarzen van de Lidl.
Gekocht met de gedachte, even voor te lessen en dan zullen ze toch wel versleten zijn, maar heb ze nog altijd, nu al zeker een jaar, en nog steeds niks te klagen, loop dr zelfs meer op als op mn gewone schoenen, aangezien ik ook heel veel rij :)

Handschoenen toen ook gekocht, maar dat was echt prut, de klittenbandsluiting voor de pols was al na 4x los en vast maken kapot...

StanS.

Heb ik ook gekocht met dezelfde gedachten.. Heb ze nu nog steeds en bevallen prima.. :Y Moest wel naar een ander filiaal om ze te halen, maar ik had ze wel.. :P
 
Toen ik was geval had ik ook de "AIR STAR" met klitterband, Lidl laarzen aan van, 30€. Ik ben sinds dien nog een paar keer gevallen met lagere snelheiden. Maar ze werken nog steeds goed. Ze zijn gewoon goed tegen schuivers maken. Ze zijn helaas niet waterdicht bij de klitterband. Maar ze zitten wel lekker. En eigelijk kan ik niet eens laarzen vinden die zo lekker zitten. En ik heb allemaal dure laarzen gepast op de Motorbeurs in Utrecht.
 
Tnx Rutgert, Ik ga maar voor de deur slapen de 16e :P
Wat moet het kosten bij de Lidl?
Ik weet ook nog wel plekken om een tas te halen maar de Lidl is zo lekker dichtbij :) en ik moet nog min of meer verantwoorden aan mijn vriendin dat ik weer wat ga kopen voor de motor en de Lidl klinkt lekker goedkoop ;)
 
Oordopjes, mits je goeie hebt, maken niets uit. Er zit een volume knop op :P Dat hoor je zeker wel. En als je vaker met zijn tweetjes rijdt dan is het een mooi systeem.
Inderdaad, tijdens het lessen had ik ook gewoon mijn oordoppen in met daaroverheen het oortje naar de instructeur. Goed, je zult hem wat harder moeten zetten maar het is goed te verstaan :)
 
Ik had het ook over de nederlands folder, die tanktas moet € 24,95 kosten uit mijn hoofd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan