Lidl motorspul vanaf 17-03

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tanktas van de Lidl is aan te raden. Er gaat genoeg in en het kaartvak is heel handig. Er past alleen dacht ik niet een heel A4 in zonder dat je het een beetje moet omvouwen.. Het is wel erg handig als je je telefoon erbij stopt. Kan je onderweg de tijd zien en of je eventueel gebeld wordt.
De magneten van de tank zijn sterk en verder is het gewoon een toppie tasje (tevens mijn 1e tanktas ;)).
 
Die tanktas heb ik de vorige keer ook gehaald, heerlijk dingetje *O*
wel jammer dat dat intercommetje per stuk gaat, maakt het alweer een stuk duurder -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat van die telefoon erbij is inderdaad een goeie gaan we zeker doen. Hoewel ik betwijfel dat ik zie wanneer ik gebeld word aangezien mijn telefoon dichtgeklapt maar een klein schempje heeft maar voor de tijd wel ideaal. (droeg meestal de telefoon in mijn normale broekzak om hem zo te voelen trillen). Volgende maand naar België en dan lekker testen die tas :)
 
Ik heb vanavond even het boekje gehaald bij de Lidl hier (in Katwijk).
En inderdaad, vanaf 17 maart hebben ze een heleboel motorspullen.
Dezelfde spullen als op de belgische site staan, ze zijn daar alleen iets eerder.
Dat goedkope setje is voor communicatie tussen rijder & duorijder.
Die duurdere set is voor communicatie draadloos tussen 2 rijders.

http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080310.index
 
Hoe kwamen de helmen ervanaf?
volgens mijn test was het OK
2njaxjp.gif

Ik heb vroeger een integraal helm gekocht bij Lidl. Die is stiller dan mijn huidige Laser helm. Ik ben met de Lidl helm ook nog gevallen. Ik reed 50km/h in een bocht. Ik schrok van een laagvliegend vogel. Ik remde te hard en viel. Er zitten wel schaaf plekken op de Lidl helm. Maar ik had nog wel paar duizend kilometers ermee gereden zelfs na de val. Volgens mij is ie nog goed...
Die jethelm lijkt mij leuk omdat je kan eten en neuspeuteren onderweg maar is toch een stuk onveiliger in het algemeen. Zou ik wel voor een motorscooter kopen als een integraalhelm niet onder de zadel zou passen.
 
Ik had het gekocht twee jaar geleden... het werkt op zich.... die klepje valt er wel af na een tijdje.

EDIT: Ik heb de NL folder net binnen. Wat ik zo wie zo kan aanraden voor iedereen is de TRONIC accu lader voor 7.99€ Die heb ik ook al twee jaar en die heb ik al zes keer uitgeleend en elke keer was men tevreden over de ladertje.

Ik denk ik haal laarzen als ze weer lekker zitten. Ik kijk ook even naar de regenpak.
(in de folder heeft men die aan zonder motorkleding eronder.... )
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook vorig jaar wat inkopen gedaan bij de lidl. :$

motorschoenen (die dingen tot net boven je enkels) heerlijke en goede schoenen. :Y
gelukkig nog geen crashtest meegedaan :} draag ze ook vaak als ik niet rijd en toppie eigenlijk.

tanktas. slechts drie keer gebruikt. dus geen idee of het echt goed is.. :/

helm (in between helmets..) systeem helm dus.. beetje gehorige helm met een goede pasvorm. (nadat onder garantie een naadje van de bekleding opnieuw gedaan was)

(nu natuurlijk wel weer een "echte" (caberg))

en de lidl helm is mooi voor de gek die bij mij achterop wilt/durf _O-

en de lader toen ook maar meegenomen. top ding!
 
Laatst bewerkt:
Nou, "ronduit slecht" was meer "ze voldoen aan de eisen, soms maar net". En een vergelijking met andere merken is niet gedaan, dus daar heb je ook niet veel aan.
 
Bij heijn gericke hebben ze perfecte schijfremsloten voor 10 a 15 euro.
Niks mis mee heb hem zelf ook en is ook erg stevig.
 
Ik heb een schijfremslot met alarm..
Niet dat iemand een gs500 wil jatten, maar het gaat om het idee ;)
 
Laatst bewerkt:
Omdat dit een heel klein zwaar ijzer blokje is.
Dat ding van lidl ziet er niet sterk uit en is te groot.
Deze gaat dus met het pinnetje door de 1 e kleine gaatjes van je schijf heen en niet door het grote gat in je schijf.
Denk zelf persoonlijk dat hij sterker is dan die van de lidle van pisbakkenstaal })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan