Lidl motorspul vanaf 17-03

Status
Niet open voor verdere reacties.

UhuH

MF veteraan
10 apr 2005
2.130
0
Oosterwolde (Friesland)
hallo mede motorfreaks,

Vanaf 17 maart zijn de motor artikelen weer in de lidl te krijgen. Het volgende artikel heb ik nog niet eerder bij lidl gezien maar ben er wel in geintreseerd :Y

het volgende:

full





http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080310.p.Walkie-Talkie_voor_motorrijders (link is van belgie omdat die van nederland nog niet online staat)

70 euro voor een setje, zou het wat zijn ?
 
Laatst bewerkt:
In de laatste Promotor hebben ze toevallig de Lidl motorspullen eens goed bekeken.
Ze hadden een communicatiesetje van €9,99 en dat was troep.
De motorjas daarentegen was een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Nou voor dat geld kan je toch niks overkomen ?

Als ik de kans krijg ga ik hem zeker halen, mocht het niks wezen voor op de motor dan kan ik hem denk ik zo nog wel gebruiken.
 
Is vanaf volgende week maandag hoor die actie, 10 maart. Ik hoop dat de Nederlandse LIDL er dan ook nog mee komt :)

Maar OT gewoon doen, zit garantie op. Bevalt het niet kan je het bij de lidl zo terug doen.
 
Is vanaf volgende week maandag hoor die actie, 10 maart. Ik hoop dat de Nederlandse LIDL er dan ook nog mee komt :)

Maar OT gewoon doen, zit garantie op. Bevalt het niet kan je het bij de lidl zo terug doen.

In Belgie ja, als ik op lidl.nl staat er tuingereedschap op het programma voor maandag :)
 
In Belgie ja, als ik op lidl.nl staat er tuingereedschap op het programma voor maandag :)

Ik zie nergens motor gerelateerde spullen op lidl.nl staan... :N
Jammer, zo'n setje zou helemaal niet verkeerd zijn!

Mja, laat ons (vanuit België of aan de grens) wel even weten of het wat is! :Y
 
Die zag ik ook, ga van de zomer met zn tweeen op vakantie. Zoiets zou echt een uitkomst zijn, als het goed werkt haal ik er ook eentje.. Voor het geld hoef je het niet te laten.. :Y
 
ik weet niet of dat vox wat is, dat die niet de wind bij 120km/u als stem ziet ofzo
 
Als het klopt sta ik maandag ochtend 9 uur voor de deur.

Zag voor de 10e alleen tuinspullen staan dus nog even afwachten.

:+
 
Heb het setje nou anderhalf jaar en doet het uitstekend, nou nog even uitvogelen hoe ik dat ding onder m'n helm krijg....................................... :X
Ik heb dat ding niet getest, dus ik zou het niet weten. Ik vertel alleen wat hun ondervindingen waren ;)

Zou goed kunnen hoor dat het goed werkt, maar kan me voorstellen dat ze meestal met betere apparatuur werken en dat zo'n setje van €9,99 dan geen goede ervaring is :)
 
Dat schijfremslot zou ik maar niet nemen. Dan bijt je met je tanden nog door :X

En ze hebben een echte bandana voor motorrijders!!! _O-


sokken en helmmuts zijn prima, weet ik uit ervaring.... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dan ook maar eens langs voor een communicatie-setje... Misschien liggen die goedkope setjes er wel gewoon altijd? :? Zou niet verkeerd zijn, kan er goed 1 gebruiken.

Die gebaren naar/van je motor-maatjes zijn niet altijd even duidelijk :P
 
Ik ga dan ook maar eens langs voor een communicatie-setje... Misschien liggen die goedkope setjes er wel gewoon altijd? :? Zou niet verkeerd zijn, kan er goed 1 gebruiken.

Die gebaren naar/van je motor-maatjes zijn niet altijd even duidelijk :P

Is zonde geld, die goedkope setjes van 8 euro.

Zo zonde, ik heb er nog een liggen. Ongebruikt. Gratis af te halen.
 
  • http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080310.p.Intercom_voor_motorhelm (Intercom voor motorhelm voor 7.99€) is met draad verbinding, voor tussen motorrijder en passagier. (Niet voor tussen motorrijders)
  • http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080310.p.Walkie-Talkie_voor_motorrijders (Walkie-Talkie voor motorrijders voor 34.99€) is wel een intercomsetje, tussen motorrijders.
Ik zal geen van beiden nemen. Ik heb oordopjes in mijn oren tijdens het rijden.
De passagier moet maar op mijn helm kloppen als ze dringend een pitsstop moet maken. Verder ben ik gewoon bezig met rijden.

Verder ik wacht tot de bluetooth technologie zich ontwikkelt tot een goedkope alternatief. Dan zal ik misschien eentje in mijn helm monteren.
 
Laatst bewerkt:
hier is de link, zal het een en ander verduidelijken:
http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080310.index
 
Dat schijfremslot zou ik maar niet nemen. Dan bijt je met je tanden nog door :X

En ze hebben een echte bandana voor motorrijders!!! _O-


sokken en helmmuts zijn prima, weet ik uit ervaring.... :Y


de helmmuts viel bij mij te groot uit, komt omdat ie universeel is, ik heb 10 euro bijgelegd en er een van revit gekocht, wereld van verschil


de handschoene zijn wel goed, maar die dingen(met klittenband) waarbij je de uiteindes bij je pols strakker/ losser doet zijn al 99% los..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan