Liefde op het eerste gezicht. (de verboden vrucht?)

Gertm

MF'er
17 nov 2009
36
0
Kortrijk (BE)
Gisteren liep ik met een vriend door de tweedehands afdeling van een regionale motorwinkel.
Het was de tweede winkel die we bezochten. We waren maar wat aan het rondkijken, aan het scouten naar een goeie winkel voor mijn toekomstige aankoop.
Opeens zag ik ze. Oogverblindend mooi stond ze te pronken tussen andere, heel wat oudere 'dames'. Ik kon er mijn ogen niet van af houden. Het was liefde op het eerste gezicht. Ik moest ze aanvoelen.. Ik klom erop en een onverklaarbaar gevoel van zekerheid en herkenning overmande me. Ze voelde nog beter dan ze er uit zag.
Dit is de ware...
Maar ze is zo verkeerd voor mij. Te gevaarlijk, te wild. De verboden vrucht. Ik krijg ze maar niet uit mijn gedachten.
Ik vrees dat ik niet man genoeg ben voor haar... Zo'n groentje als ik, daar maakt ze snel komaf mee.
Ga ik ervoor, of blijft ze een droom?

KAWA%20ZZR1400%2001.jpg
 
je kan hiervandaan die enorme schaamrand zien. je kan dus wel nagaan wat een enorme stuurfiets dit is :X
voornamelijk slecht voor je rijbewijs en je portemonnee. slecht voor je rijplezier.
maar je kan hem vast wel mannen, dat zal het probleem niet zijn.
 
heb op zijn nieuwe broer gereden (2009) en het is best leuk :Y voor een keer, heb toch liever een 1000.
 
ik heb zelf niets met deze fiets maar als het in je budget valt en je ben er idd verliefd op zou ik niet weten waarom niet eigenlijk.... blijf je maar aan deze fiets denken en zal die er uiteindelijk dus toch ooit wel komen ;)
 
:? :?

Wat is dat voor fiets? En waarom zou ie verkeerd zijn voor jou? Heb je jezelf een beetje in de hand?
Mijn advies: schrijf in je agenda elke dag: ik wil hem persee hebben. Als jer dat met Kerstmis er nog inzet, koop je hem.

Zo simpel is dat .......

:] :W
 
je kan hiervandaan die enorme schaamrand zien. je kan dus wel nagaan wat een enorme stuurfiets dit is :X

Jij rijdt toch BMW?

Dan moet je als geen ander weten dat je niet aan het uiterlijk van een motor kan afzien of ie goed wil sturen :N

Vraagt the doctor off zzr eens of zo'n zzr1400 de bocht een beetje om wil O-)
 
Gewoon kopen (eerst proefritje).

Welke motor je ook koopt; je moet toch normaal rijden in Nederland: te druk, teveel drempels enz enz.
 
je kan hiervandaan die enorme schaamrand zien. je kan dus wel nagaan wat een enorme stuurfiets dit is :X
voornamelijk slecht voor je rijbewijs en je portemonnee. slecht voor je rijplezier.
maar je kan hem vast wel mannen, dat zal het probleem niet zijn.
wha wat een grapjas...zijn hier op mf lui die ermee op assen geweest zijn en de kuipen aan de grond reden :W zon ding is geen lichte stuurfiets maar echt wel de bocht om te krijgen :P
 
meestal geen goed teken als je kuipen de grond raken :+

het is ook geen supersporter he
Het is meer een tour/sport fiets

na wat ik begrepen heb van die hele fiets

Maar ze zijn altijd zeer mooi (wel lomp)
Zelf vind ik hem in het zwart wel mooi


Ik zou het gewoon doen
Rechterhandje zit aan je eigen lijf en niet aan die van een ander dus je weet zelf wat je kan en niet kan :]
 
of je je nu prikt aan een hooivork of een eetvork...het is allebei vervelend.

Ik heb het ook gedaan met een gixxer1000. Bij mij kwam een enorm respectgevoel omhoog onder het mom van...met deze moet je echt geen gekke dingen doen.

PS: mooie fiets!
 
Een mototfiets moet je met je gevoel kopen. Niet met je verstand. Doen dus!
 
Das nog een reden waarom ze de verkeerde keuze is.

Over enkele jaren wordt die 10 km 25 km (verhuis), misschien moet ik wachten tot dan.

Tot die tijd dan wel hele leuke 10km. Dit is wel een perfecte supersporttour bike, inderdaad iets minder voor het echte stuurwerk maar wel de ideale intercontinentale cruise missile (op de hayabusa na dan natuurlijk) en je weet zeker dat je sneller bent dan de rest.
Veel koppel bij lage toerentallen, dus bij van huis rijden in z'n zes en niet meer schakelen tot je er bent!
 
Veel koppel bij lage toerentallen, dus bij van huis rijden in z'n zes en niet meer schakelen tot je er bent!
Ik rij nou juist motor om dat juist niet te doen ;)

Oja, het is niet mijn smaak. Te veel plastic. Te zwaar. Te lomp. Te groot. Te zuipend.

Wil je lui woon/werk doen? Koop een scooter.

Wil je genieten? Koop dan wat een wat meer handelbare fiets.

Tenzij je van snel rechtdoor rijden houdt :9

Edit: als eerste motor al zeker niet doen. Een redelijk goedkoop betrouwbaar fietsje kopen en daar eerst eens een jaar op rijden. Daar heb je meer plezier aan dan zo'n groot duur ding.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan