Lieve SRX600 rijder op de A27/A1 vanochtend..

Whahahahahahaha. Toevallig zag ik vandaag ook al zo'n pipo rijden. Nergens een file te bekennen, maar meneer reed op de witte strepen en werd links en rechts ingehaald. Ik zag het vanuit de metro (op weg naar het gerechtsgebouw, ander verhaal :)). Ik zat het zo aan te kijken met de grootste verbazing!

Misschien was het wel dezelfde kerel? Dit was op de ringweg A10, zo ongeveer bij het WTC gebouw.
 
...en ik naar TS. Post anders wat foto's, is makelijker. :+
oud piccie:
full
 
Jaa, het verhaal van de TS is zo herkenbaar. Had ik gisteren nog...


Rij dus lekker over de strepen en die motor voor me midden op de rijbaan. Het leven is zo eenvoudig, motoren over streepjes en auto's daar waar ze altijd rijden. Zo kun je dus op een tweebaansweg al gauw vier rijstroken creeren voor zowel auto's als motoren.

Camiel eat your heart out Eurlings dit is pas het nieuwe rijden. Sayonara :] :}
 
_O-

Volgens de Google ad is het rijschool hanoman "haal je RBW in 2 dagen, met garantie"

Euhm... Als je bij de intake les, na 15 min op de motor al meteen de snelweg opgestuurd wil worden (kon al wel een motor besturen ivm motorcross) dan is dat een goede rijschool ja... '( Ik werd er niet gelukkig van en ben naar een andere rijschool gegaan die het mij beter heeft geleerd 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan