Liever lente dan zomer

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.227
0
42
Veghel
www.earracing.nl
Ik rijd veel liever (en meer) in de lente dan in de zomer. In de zomer zijn er verschrikkelijk veel fietsers en koekblikken. En door al dat groen worden de bochten wel erg onoverzichtelijk.

:?

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
22.223
513
Nederland
www.startersmotor.nl
En niet te vergeten dat het overdag in de zomer niet te harden is op de motor en dat je pas 's avonds lekker kan gassen, maar dan moet de zon wel onder zijn anders zie je nog geen reet.

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Stel mietjes...het is ook nooit goed...en in de lente regent het...en als ik wat ouwe posts opzoek loopt iedereen om de zomer te smeken...

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
40
Tsjonge jonge, het zijn net Nederlanders. Eerst zeuren ze:

[*] "Het is te koud" (winter)
[*] "Het is te nat, te koud, en het waait maar voor de rest is het mooi"(Lente)
[*] "Het is te warm, te groen en te druk" (zomer)
[*] "Het is te nat en het waait te hard en d'r liggen overal bladeren" (Herfst)

Maverick

Die hard MF'er
17 sep 2001
330
0
Leiden
Deze jongen reed vandaag gewoon op zijn motor naar zijn werk in het leer :] :] :]
Lekker is anders maar altijd beter in een hete koekblik

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
40
en je maakt ongelukken door het vrouwlijk schoon op straat :P :9 :P :9
Nou ja, je weet wel hun onvoorwaardelijke aandacht te trekken als je tijdens je allereerste wheelie/stoppie combinatie achterin een busje slalomt en op je muil gaat.

Zal je net zien:

jij ligt op apegapen, komt de lelijkste koe van de stad naar je toe om mond op mond te doen :r |(

Bert.....of Henk

MF veteraan
15 nov 2001
15.638
0
47
Motorrijden is pas leuk bij 24ºC, klein briesje, goed zicht, droog, overzichtelijke bochten, weinig verkeer, goede bewegwijzering, geen politie en ga zo maar door. Oftewel, er wordt wel weer een beetje gezeurd.

Al moet ik zeggen dat ik het ook warm had, maar ik zal niet klagen, aangezien ik op weg was naar Zandvoort en de meeste anderen aan het werk waren :9

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
11.200
508
web.500px.com
In de zomer moet je richting de bergen gaan.. lekker tussen de sneeuwbanken rijden... heb je ineens een stuk minder last van de hitte.

Bossen vallen ook nog wel mee in de zomer. Zijn in de lente ook groen dus dat maakt niet uit.

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.227
0
42
Veghel
www.earracing.nl
Ik heb niet gezegd dat ik niet graag in de zomer rijdt, integendeel zelfs. In de lente kun je een weg vaak een paar 100 meter overzien, in de zomer zie je zelfs het einde van de bocht niet door de bijna 1 meter hoge grasbermen. En da's jammer.

En die hitte? Onder het rijden heb ik er niet veel last van. Tot een graadje of 30-35 is het goed vol te houden. Stilstaan is vervelender, maar ja een motor is gemaakt om mee te rijden. Dus dat valt ook wel weer mee.

:]

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
2
49
Ermelo
Watje.
Ik vraag me wel eens af wat jullie gedaan zouden hebben in de tijd toen er nog geen airco's waren :? :? :? :? :?
Toen draaide ik nog handmatig mijn raampje(s) open....

Motorrijden is ALTIJD leuk!!! Okee, in de zomer is het warm, maar ik zit in de zomer liever op de motor dan hier op kantoor. Rijdend is het ook met meer dan 30 graden nog wel uit te houden.

De lente is wel mijn favoriete seizoen, maar dat heeft niet speciaal iets met motorrijden te maken.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
en je maakt ongelukken door het vrouwlijk schoon op straat :P :9 :P :9
Ik kom volgensmij langs een Havo / VWO..... grietjes van 18-20 die met dit weer zo min mogenlijk aan doen en zo veel mogelijk laten zien. :9

Maar ik moet toch maar even een zomer broek kopen, ik zit nu in mijn winter broek op de motor.... pffffffffff

PeeJay

MF veteraan
Donateur
13 aug 2001
8.858
6
39
Onder een steen
Als het maar droog is, en een enigszins aangename temperatuur.

Liever zomer dan lente, maar dat heeft met een soort van hooikoorts te maken (brandende ogen). Ben blijkbaar gevoelig voor sommige pollen |(

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Het duurt niet lang meer en dan worden de bermen weer kortgewiekt :) Kan je de bochten weer overzien... :) Dus geen rare verassingen meer aan het einde van de bocht.

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.608
0
Op dinsdag 18 juni 2002 08:55 schreef The Saint het volgende:Ik kom volgensmij langs een Havo / VWO..... grietjes van 18-20 die met dit weer zo min mogenlijk aan doen en zo veel mogelijk laten zien. :9

Maar ik moet toch maar even een zomer broek kopen, ik zit nu in mijn winter broek op de motor.... pffffffffff
Die havo/vwo grietjes zien er tegenwoordig wel
uit als 18-20, maar meestal zijn de oudste 18..
de rest jonger, dus schaam je!! }) ;)

IK zit op een HBO... :9 :9 :9

O ja, van de hitte geen last, ben dan bezig met
motorrijden, geen tijd om te voelen of ik het
heet heb of niet...alleen bij het stoplicht voel
je je hartslag in je helm kloppen...pfff..

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.430
1
38
Noord-Limburg
Het is mijn iets te warm.
Je zweet je al kapot en dan heb je je leerpak pas voor de helft aan.
Rijdend gaat het wel maar als je voor een stoplicht staat '(