Life sucks

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Mijn leven is een hel
deze week 3 maal door de sch**tregen naar Brussel, is het vandaag eens lekker weer moet mijn vrouw onverwachts gaan werken en geen babysit voor junior

Hier op MF is het ook maar kalmpies (wat wil je gek iedereen is gaan :] )

En ja, ik had ook al aan een kinderzitje gedacht maar mijn vrouw ziet dit gezien mijn rijstijl absoluut niet zitten (Junior zou het best leuk vinden)
 
[pestmodus]

dit word ook mijn laatste post voorlopig

ben de komende paar uren aan het rijden ...
 
Ben net wakker, eh ja lekker weer buiten. Moet toch nog weg met de motor, en daarna nog ff een lekker rondje rijden. :)
 
Mijn leven is een hel
deze week 3 maal door de sch**tregen naar Brussel, is het vandaag eens lekker weer moet mijn vrouw onverwachts gaan werken en geen babysit voor junior

Hier op MF is het ook maar kalmpies (wat wil je gek iedereen is gaan :] )

En ja, ik had ook al aan een kinderzitje gedacht maar mijn vrouw ziet dit gezien mijn rijstijl absoluut niet zitten (Junior zou het best leuk vinden)

Geen nood, ik ben tot 17u op het forum :)
Dus als je nog slap wilt lullen... dan kan ik op je slappe shit een reply sturen })
 
Mijn motor is ook nog niet rijklaar..

Dalijk naar de dealer, hopen dat mijn koelwater-
reservoir er is, dan schroef ik die erop en
rij ik wel met een kap minder maar er zal en moet
gereden worden vandaag!!! :]
 
Helaas kan ik ook niet rijden. M'n motor heeft en lekke koppakking en de vlotters staan niet goed afgesteld. Zal helaas dus nog wel ff duren voordat ik weer kan :]
 
En ik zit driftig te zoeken naar een motor.. tis alleen zo moeilijk om te beslissen wat ik nou wil.. ik ga 's even op die duitse sites kijken nu
 
Ik heb m'n achterwiel eruit liggen, net een nieuwe D207-RR erop laten zetten en m'n achterremklauw ligt op het aanrecht uit te lekken. Dussss ook even niet :] . '( :(

Aan mijn motor klooien kan ik dus ook niet, Junior kan nl. z'n kleine pootjes nergens afhouden

Heb nu reeds 3 x achter elkaar mee naar Teletubbies in de sneeuw moeten meekijken

IK WORD GEK :+ :+ :+
 
Aan mijn motor klooien kan ik dus ook niet, Junior kan nl. z'n kleine pootjes nergens afhouden

Heb nu reeds 3 x achter elkaar mee naar Teletubbies in de sneeuw moeten meekijken

IK WORD GEK :+ :+ :+

Al eens van slappillen gehoord, of handboeien, dat wil ook nog wel eens helpen :+ :+

([me]BYM ziet af van kinderen [/me])
 
Laatst bewerkt:
En ik heb wel een motor staan die het doet, geen verplichte teletubbie-kijk-middag, maar helaas alleen vanmorgen tijdens de rijles mogen genieten van het mooie weer...
 
Dat is balen!

Heb net lekker gereden, lekker weertje.
Kun je de kleine niet bij opa en oma dumpen of desnoods bij de buren?

Ik ga zo weer lekker :]
 
hmmmm nog 1 uur en een kwartier en ik mag naar huis.. maarja dan is het al donker en moet straks meteen weg ;) Dus geen tijd om te motorrijden..

Maar dit weer mag van mij wel de hele week zijn..
Zit hier een beetje te kijken naar knooppunt Hoevelaken vanaf m'n werkplek.. waarom moet ik altijd werken met mooi weer?! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan