life's a bitch....

shark

Rookie
28 jul 2004
5
0
antwerpen
ik volg dit forum al een tijdje, zoals velen heb ik hier al eindeloze nuttige tips/ info gekregen, verhalen etc gelezen...

mja, bij deze ga ik mijn eerste topic posten.... had altijd gedacht dat m'n eerste over een vraag over m'n motor ging zijn ofzo iets... nuja , het is dus niet zo... '(

namenlijk, deze week is een vriend van mij verongelukt...hij was nog maar 20 jaar, maar wel net zoals iedereen hier bijna, gek van motors..., had een echte passie voor deze machines...bij ons in belgie mag je vanaf je 20 jaar met een zware motor beginnen rijden, mits je 2 jaar al met een 25kw hebt gereden. nuja, dat had hij niet gedaan, wel vroeger veel met schakelbrommers enz maja...

vorige week dus, heeft hij een R6 gekocht, had hem dit zeer sterk afgeraden maarja, als je bij de dealer staat... het oog is toch zo makkelijk verleid...

achja, er zijn er zoveel die onmiddelijk op een (agressieve) zware motor beginnen. de ene doet het goed, de andere... helemaal niet.

hij had hem 1 dag...splinternieuw...ik rijd zelf op een R1 en wist dus wel wat voor iets hij had gekocht, hij vol enthousiast springt op z'n motor, begint wat in het stad te toeren, heeft al direct de smaak te pakken, en ja hoor... HET gevaar van motorrijden had hem ook al direct te pakken ==> je grenzen verleggen en verleggen.... om een lang verhaal kort same te vatten, in het stad, 1-richtingsbaan, wou hij es ff aan "het gas hangen" om es te wete wat het beestje zoal kan... zucht* wou dat hij dit naarmate de jaren zouden voorbijgaan met meer ervaring pas zou gaan doen maja... ff optrekken naar ongeveer 150... ongeveer 100 meter voor een auto die voor hem reed, begon hij controle over het stuur te verliezen...motor begint hard heen & weer te slaan... en..vliegt tenslotte recht op de auto af... harde klap, gevolg: op slag dood... ;(
hij zal er niet veel van gevoeld hebben maar die paar seconden op die motor toen die begon te slingeren..moet..mja..onbeschrijfelijk geweest zijn.. motor = total loss... (foto staat in gazet van antwerpen) was net een hoopje opgevouwe aluminium ... :( ... auto was gewoon goed ingedeukt...

zucht... eerste moto..eerste dag, eerste paar kilometers... en hierbij het leven al laten... :( kan het nog erger...? :(

ok. het was niet verstandig om zo te gaan rijden, dat weet iedereen ook wel..maar gewoon.. het is niet eerlijk , hij had nog duizenden kilometers in z'n leven te rijden...zucht.

begrafenis is nu vrijdag.

weer een persoon die door z'n passie het leven heeft verloren...

aan zo een gebeurtenissen zou iedereen eens moeten denken vooraleer men van plan is om extreem te gaan rijden, of dinges proberen uit te halen...maarja...

harde levens-lessen... '(

er worden waarschijnlijk een paar posts van dit topic voorgelezen op de begrafenis vrijdag.

al wie z'n medeleven wilt betuigen... '(

sterkte aan familie, vrienden, kenissen....

(ps. en aan iedereen die met motorijden is begonnen, of al jaren bezig is... denk GVD na, elke dag, elke minuut, waarmee je bezig bent..hou je verstand erbij......
 
Gecondoleerd. '(

edit. srry...antwoord is dus ja.(details waren ff verkeerd) Nou heel erg is dat. Ik hoop dat jij en de familieleden/vrienden het kunnen verwerken. Want dit is erg pijnlijk.
Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Helaas past hier slechts een oorverdovend stilzwijgen, heel veel sterkte voor alle vrienden, familie en bekenden.
 
neen.

hij reed tegen/op een rijdende auto... deze auto reed 70 in een straat waar je 50km/H mag (motor reed wel 150 maja...), deze auto stopte hierbij dan nog eens als schrikreactie toen deze in zijn spiegel keek naar de "aankomende slingerende motor..." ..


KOEKBLIKKERS,...alttijd zelfde domme reacties......
 
Jaaah moet je er van zeggen,
Iedereen maakt fouten maar om nou op deze manier aan je einde te moeten komen.
Echt zwaar kut.

Heel veel sterkte aan alle familie vrienden en andere betrokkenen.
 
Ach, die koekblikker valt niks te verwijten. Kwestie van verkeerde tijd, verkeerde plaats. De bestuurder zal ook niet lekker slapen de komende nachten...

Desalniettemin wens ik iedereen uit zijn omgeving heel veel sterkte toe...

En om op de topictitel in te spelen: Life's a bitch, you only have to f*ck it...
 
Gecondoleerd

Hij heeft tenminste een leuke paar laatste uren van zijn leven gehad maar dat is wel een heel schrale troost.
 
Wat moet je hier nog op zeggen... '(

Gecondoleerd, en heel veel sterkte met de verwerking!! Ook voor familie, vrienden, kennissen en een ieder die hem heeft gekend... '(


Tis het risico dat bij het motorrijden hoort, en eenieder er voor over heeft...
 
Ach, die koekblikker valt niks te verwijten. Kwestie van verkeerde tijd, verkeerde plaats. De bestuurder zal ook niet lekker slapen de komende nachten...

Desalniettemin wens ik iedereen uit zijn omgeving heel veel sterkte toe...

En om op de topictitel in te spelen: Life's a bitch, you only have to f*ck it...


hmz... ben mss op het moment nog altijd beetje te :( maar... wat je daar zegt kan ik echt niet akkoord mee gaan... niet om je persoonlijk aan te vallen, maareuh, "koekblikker valt nix te verwijten"??? hoe DOM kan je zijn als bestuurder van een auto om te gaan REMMEN ???????? op z'n minst toch uit de weg gaan ofzo??? er was plaats zat? dan had hij hooguit een zware schuiver ofzo iets gehad...maar nee, gaat dat dom wijf nog effie remmen ook...... |( (ik kan het ook verkeerd hebben hoor, maar das ff m'n mening...... B| (toch thx voor reactie)
 
hmz... ben mss op het moment nog altijd beetje te :( maar... wat je daar zegt kan ik echt niet akkoord mee gaan... niet om je persoonlijk aan te vallen, maareuh, "koekblikker valt nix te verwijten"??? hoe DOM kan je zijn als bestuurder van een auto om te gaan REMMEN ???????? op z'n minst toch uit de weg gaan ofzo??? er was plaats zat? dan had hij hooguit een zware schuiver ofzo iets gehad...maar nee, gaat dat dom wijf nog effie remmen ook...... |( (ik kan het ook verkeerd hebben hoor, maar das ff m'n mening...... B| (toch thx voor reactie)


Mijn beste. Zo'n verlies is zwaar. Ik stel echter voor (ook aan andere posters) dat dit geen debat wordt over wie of wat schuld treft. Dé schrikreactie bij uitstek in de wagen is remmen. En ik kan me voorstellen dat een motor die met 150 de controle verliest je doet schrikken. Zeker in de bebouwde kom.
Laat ons zijn herinnering niet bevuilen door wat heen en weer te roepen over schuld. Nogmaals veel sterkte.
 
gecondoleerd aan alles mensen die betrokkenzijn

en alweer ene verlies

en inderdaad het is zo snel gebeurt en zet je zeker weer meer aan het denken
je bent zeer kwetsbaar dat weet je maar het geeft echt zoon enorme kick en daar is gewoon weg niks tegen te doen
en tja als je dan zo jong bent en zo veel wilde plannen wat er wel niet voor geweldigs door zijn hoofd is gegaan toen ie opstapte zoiets is onbeschrijvenlijk
hij heeft dat gelukkig mee mogen maken maar helaas voor een veel te korte tijd
hij heeft ons verlaten en is naar boven gereden war hij nu lekker rijdt en waar hem gelukkig niks kan gebeuren

.....
 
mja...

heb zelf al meerdere berichte gelezen van mede-motorrijders die overleden zijn, maar als het echt iemand is die je hebt gekend...het is hard, vooral als je zelf voor je motor staat, op het punt om weg te rijden...
maja.

( hoe dan ook , koekblikkers zijn & blijven nu zeker in mijn ogen... njah...zal het maar niet uitspreken....)

mvg.
 
In en in triest. 20 jaar. Een heel leven nog voor zich. Het heeft echter niet zo mogen zijn.
Mijn innige deelneming aan familie en vrienden en moge zij de kracht vinden dit verlies te dragen.

'(
 
ook mijn condoleances, ik zal na het lezen van deze post toch echt wel even beter gaan nadenken over wat voor motor ik zal gaan kopen en hoe ik ermee omga.

ik zou niet willen dat mijn dierbaren dit op zo'n manier zouden moeten meemaken... '(

sterkte aan familie en vrienden.
 
Ik ben het helemaal met Vincent eens, ik ben er niet bij geweest dus kan ook niet oordelen, feit is en blijft dat er weer eentje veel te jong is gegaan...

Nogmaals sterkte ermee.
 
Waarom mogen moeders hun zonen niet overleven?

Fout, niet fout, eigen schuld of niet - het blijft in en in triest. 20 jaar slechts.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden. '(
 
Weer zo'n tragisch ongeval, details zijn hier niet belangrijk, feit blijft dat hij veel te jong is om heen te gaan en de manier waarop zou ook niemand mogen meemaken...

Sterkte en gecondoleerd! '(
 
Gecondoleerd '(
Tis niet eerlijk als je zo hard wordt afgestraft wanneer je het nog net moet leren. :(
Meeste van ons beginnende/ervaren motorrijders krijgen nog een herkansing anders had ik dit zeker niet kunnen typen.
Ik hoop dat ie nu vredig op een andere plek met z,n R6 rond knalt 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan