Ligt het aan mij of wordt het topic op Tweakers do

Status
Niet open voor verdere reacties.

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Ik heb echt het idee, dat we steeds verder afdwalen van het eigelijke onderwerp en dat Poohbeer en BertV bijvoorbeeld nauwelijks meer reageren. Zelf heb ik ook steeds minder zin om nog iets te plaatsen. Kheb het gevoel dat ik overal op word afgerekent.
 
Ik heb echt het idee, dat we steeds verder afdwalen van het eigelijke onderwerp en dat Poohbeer en BertV bijvoorbeeld nauwelijks meer reageren. Zelf heb ik ook steeds minder zin om nog iets te plaatsen. Kheb het gevoel dat ik overal op word afgerekent.

Ja maar je hebt mij toch nog ? :icon_smile:
Nee ff serieus, het is idd een stuk minder geworden.
Tja was ook wel te verwachten na bijna 2300 posts.
Ik heb ook het vermoeden dat de Adjes/Modjes op het GOT ons ook al beu beginnen te raken.
Maar dat afrekenen dat valt toch wel mee? (ik neem aan dat je doelde op die posts over motorbladen)
 
Het gaat inderdaad berg afwaarts...ik zal 'em nog eens helemaal doornemen :icon_smile:

Nee, ik zal de laatste posts nog eens gaan lezen....ben benieuwd!
 
Idd, bijvoorbeeld, maar dat geeft op zich niks. Nee ik bedoel gewoon heel de draad is om zeep geholpen....
 
Idd, bijvoorbeeld, maar dat geeft op zich niks. Nee ik bedoel gewoon heel de draad is om zeep geholpen....

Nou nou is dat niet wat overdreven?
Ik post als een gek in die draad, maar ik heb mezelf voorgenomen om voortaan dit forum onveilig te maken.
Redenen :



[*] Volgens mij kan het elk moment dichtgegooid worden door teveel offtopic gelul.
[*] Denk dat er binnenkort ook wat flames gaan komen.
[*] Duderuud&BertV hebben veel tijd en moeite hier in gestoken, vind daarom ook dat we dit forum een kans moeten geven


 
Kvind dit forum erg goed... Plus dat we idd redelijk offtopic ( Tweakerwijze gezien.) kunnen reageren... Nee, ik zie dit wel goed komen :icon_razz:
 
Kvind dit forum erg goed... Plus dat we idd redelijk offtopic ( Tweakerwijze gezien.) kunnen reageren... Nee, ik zie dit wel goed komen :icon_razz:

Zo denk ik er ook over.
Als het straks wat drukker word (spread the news :icon_wink: ) dan komt dit helemaal goed.
 
EUh, ik heb hier (nog geen) tijd en moeite in gestoken.

Als dit eenmaal loopt ga ik tweakers verlaten...
 
EUh, ik heb hier (nog geen) tijd en moeite in gestoken.

Als dit eenmaal loopt ga ik tweakers verlaten...

Ik kijk altijd ver vooruit, BertV :icon_smile:
Maar meen je dat nou dat van tweakers verlaten?
K, over motors lullen doen we hier. (sta ik 200% achter)
Maar er is toch meer dan motors alleen op GOT?
 
Ja, af en toe post ik wat, maar ik zit 95% over motoren en mijn motor te l*llen.

Ik zit hier met een dure inbel account, en ga m'n aandacht ( lees telefoonkosten) dus op 1 ding richten.

Ik denk dat ik door mijn ISDN -lijntje ook geen moderator alla hlpsk kan worden.
 
Ja, af en toe post ik wat, maar ik zit 95% over motoren en mijn motor te l*llen.

Ik zit hier met een dure inbel account, en ga m'n aandacht ( lees telefoonkosten) dus op 1 ding richten.

Ik denk dat ik door mijn ISDN -lijntje ook geen moderator alla hlpsk kan worden.

Hahaha ik ook.
Ben ook bang dat ze me binnenkort eruit wippen, als ze er achter komen dat ik puur alleen in SG zit. :icon_smile:

Tja niemand kan zo als hlpdsk worden, want dat is gewoon niet meer menselijk.
 
HlpDsk snap ik ook niet, die gozer is gewoon ALTIJD online!!

Ik bedoel, gemiddeld ietss van 27 posts per dag!!!

Maar ik ga ook minderen met GoT, en we wat meer op dit forum toespitsen...
 
Je zou bijna denken dat hlpdsk uit meerdere personen bestaat, maar hij schijnt echt ook gewoon werk te hebben.

 
HlpDsk snap ik ook niet, die gozer is gewoon ALTIJD online!!
Maar ik ga ook minderen met GoT, en we wat meer op dit forum toespitsen...

laatste tijd krijg ik het idee dat ik meer online ben :icon_wink:

's nachts zie je hem steeds minder... begin me steeds vaker te vervelen zo tegen een uur of 3 :icon_razz: (helemaal nu die handel bij vuurwerk weer ligt te flippen)

[ Dit Bericht is bewerkt door: Steffie op 2001-05-22 02:31 ]
 
Ja, anders kan hij ook geen 22" Liyama kopen! :icon_smile:

Ik had hem eens een mail gestuurd hoe hij zo'n vet systeem kon kopen...
Antwoord:

Hoezo kortaf! :icon_smile:

Ghehe, was je dat nog niet gewend dan van hlpdsk dan? :icon_wink:
Ik vind overigens wel dat er waarheid schuilt in de topic-zin van helldesker, op wat kleine dingen na zit ik ook alleen nog maar in het motortopic van SG.., als we dat hier voort kunnen zetten is dat mooi toch?

Of zie ik het verkeerd en bedoel je onder andere mij ermee helldesker?
Ben ik ook een van die mensen die het topic om zeep helpt?

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-05-22 08:15 ]
 
Helldesker: ik zal iets beter op mijn taalgebruik gaan letten (minder kort door de bocht). Dat zal waarschijnlijk alweer een stuk schelen.




 
Steffie?

Als in die knul met ze filmpjes?!

enneeuhh.. ging dit over hlpdsk of over motoren?

Keep on-topic pls!! :icon_razz:
 
edit: oops, zie'k nu pas dat je niet automatisch naar de 2e pagina geteledingest wordt .. foutje van de zaakµ

hier stond dus dubbelpost (en ergens nog de derde ook denk'k)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-05-22 09:40 ]
 
Voor filmpjes ging ik hier altijd naar toe :

Sportbikes

Hele gave site! echt een aanrader voor iedereen!
Alleen de filmpjes staan er niet meer, ze zoeken nu iemand om deze te hosten. (Duderuud, hint hint :icon_smile: )

 
haha, ik heb maar 2 accounts van 50mb man! (Is ook niet bebaald weinig, maar goed!)

Ze moeten het eens bij www.taner.net proberen! Die gozer heeft ook HELE brute filmpjes, ik denk meer dan 1gig!!
 
taner.net heeft ook traffic problemen... toen die site nog minder bekend stonden er veel meer filmpjes... maar die site is toen ook een tijd uit de lucht geweest...

racefreak.cjb.net is niet van mij... is van distortion... ik doe daar trouwens alleen maar motogp filmpjes voor... alleen een enkele keer een clip van montoya of indycars gemaakt...

---
dat russian formula 1 project heeft nu ook al alle filmpjes weggehaald

[ Dit Bericht is bewerkt door: Steffie op 2001-05-22 13:11 ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan