Ligt het aan mij??

ach nix aan de hand dat ik zie ik zo....zijn hobby is gewoon Duc onderdelen sparen....doe ik ook al jaren puur voor de fun.... O-)

ik weet niet wat ik er van moet denken....
 
Het slaat toch eigenlijk nergens op???? :? Ik bedoel ik vraag deze meneer, waarom hij de delen wegdoet? Hij kan dan antwoorden van ik heb schade en dus frame krom maar de kappen bleven wonder boven wonder helemaal intact! Oh nee wacht hij heeft 0 km dus is het helemaal achterlijk! Ik bedoel hallo meneer de verkoper ik wil graag die nieuwe Ducati 748 kopen! Het frame en het blok kom ik later terugbrengen de rest verkoop ik!

Ja daaaaag! Dit is dus oplichterij he!


Denk na. Een Ducati 748 met 0 km en daar is alles vanaf gestript behalve het blok en het frame welke er niet meer zijn of waar zijn die eigelijk?

OEF!
 
Okay gebeldt. Hij stript de hele motor, nadat hij die gekocht heeft en alles vanaf het kleinste onderdeel wordt vervangen. Dus echt alles! Is niet gestolen zegt hij en je kan de bon krijgen, maar het blok en het fram wordt dus wel gebruikt. Allemaal racekappen komen er voor in de plaats, andere wielen etc. etc.

Ik kreeg geen hoogte van de persoon, maar ondanks zijn mooie woorden en enigszins vertrouwelijk overkomen van zijn stem en de belofte van een bon zou ik het niet waard vinden voor mij om dat (voor mij behoorlijke afstand) te rijden.

Ik ben dan ook geen eendagsvlieg en denk eerst diep na en lang voor ik ergens een handtekening zet of iets aankoop.

Voorbeeld: zie de leaseverlies mensen. Wat zijn die diep gezonken. Maar ja... eigen schuld dikke bult. Vind ik dan. NO OFFENCE!
 
Wat het boeit goedkope onderdelen.....jij gaat er echt wel anders over denken als ook jou motor es gejat is en nooit is teruggevonden!!
 
Ofwel een yup met veeeeeeeeeeel geld die alles vervangt met superduurspul of een gepikt ding mits nummers alleen in blok en frame staan...

bizar anyway B| :?
 
Okay gebeldt. Hij stript de hele motor, nadat hij die gekocht heeft en alles vanaf het kleinste onderdeel wordt vervangen. Dus echt alles! Is niet gestolen zegt hij en je kan de bon krijgen, maar het blok en het fram wordt dus wel gebruikt. Allemaal racekappen komen er voor in de plaats, andere wielen etc. etc.

Ik kreeg geen hoogte van de persoon, maar ondanks zijn mooie woorden en enigszins vertrouwelijk overkomen van zijn stem en de belofte van een bon zou ik het niet waard vinden voor mij om dat (voor mij behoorlijke afstand) te rijden.

Ik ben dan ook geen eendagsvlieg en denk eerst diep na en lang voor ik ergens een handtekening zet of iets aankoop.

Voorbeeld: zie de leaseverlies mensen. Wat zijn die diep gezonken. Maar ja... eigen schuld dikke bult. Vind ik dan. NO OFFENCE!

weet je ook waar ie vandaan komt? Kan natuurlijk altijd een keer gaan kijken, tis brabant dus misschien is het wel niet zo ver weg :P
 
Okay gebeldt. Hij stript de hele motor, nadat hij die gekocht heeft en alles vanaf het kleinste onderdeel wordt vervangen. Dus echt alles! Is niet gestolen zegt hij en je kan de bon krijgen, maar het blok en het fram wordt dus wel gebruikt. Allemaal racekappen komen er voor in de plaats, andere wielen etc. etc.

Hahaha.dit vind ik wel een heel vaag verhaal!
Hij vervangt blijkbaar zelfs de remschakelaars!
Als hij echt alles wil vervangen door andere onderdelen had ie beter meteen een sps kunnen kopen.
 
Marktplaats is ondertussen 1 grote helingsite geworden.

Beter naam wijzigen in www.gestolenteringzooi.nl

Valt het meest op als je naar een GSM-tje zoekt.

Heb je een leuke gevonden voor een te aantrekkelijke prijs klik dan op "alle advertenties van deze adverteerder"

Of er zijn mensen die GSM-dwangneurose hebben !
 
Terug
Bovenaan Onderaan