Likes uit Tech verwijderen

RoyalClub

Vaak ben je te ban
Crew
12 mei 2008
38.729
7.754
omhoog stemmen. Likes verzamelen past niet in tech


Ik ben het hier wel mee eens, je ziet vaak dat mensen alle emojidingen die er zijn graag gebruiken, maar in tech lijkt mij het meer van belang dat de goede antwoorden omhoog gestemd worden. Is het mogelijk om alleen in het subforum Techniek de like functie uit te schakelen, en evt meteen de stem balk te highlighten? Op de telefoon vind ik m ook niet heel erg opvallend.. :)
 
Ik ben het er niet mee eens. Met een like geef je aan dat je het leuk vindt, of er mee eens bent. Omhoog stemmen geeft een illusie van objectiviteit, dus dat het werkelijk zo is, in plaats van slechts een mening. Als een nonvaleur iets omhoog stemt, wordt het nog geen waarheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het er niet mee eens. Met een like geef je aan dat je het leuk vindt, of er mee eens bent. Omhoog stemmen geeft een illusie van objectiviteit, dus dat het werkelijk zo is, in plaats van slechts een mening. Als een nonvaleur iets omhoog stemt, wordt het nog geen waarheid.
lolbroekerij past niet zo in tech.
 
Ik zie persoonlijk de meerwaarde niet van het verwijderen van die optie (als het al kan in alleen TECH).
de meeste mensen willen erkenning. Positief of negatief. Likes zijn een vorm van erkenning. Prima, maar lolbroekerij wordt het meest geliked. Zowel hier als op facebook. Dus wil je erkenning, ga je lolbroeken.

Dat hoort niet in tech volgens de crew, dus 1+1 = like systeem eruit.
 
verder is dat ook een duidelijk signaal dat tech andere regels heeft dan de rest vh forum
 
Terug
Bovenaan Onderaan