Limbocl@n (Rijders in Limburg deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey mensen, suzuki-girl wenst jullie ook een fantastisch 2008, met veel motorkilometers en veel forum plezier tussendoor.
Hopelijk dat we mekaar in het nieuwe seizoen allemaal weer tegen gaan komen, ik zal zeker :W *O* *O*

ook vanuit motorforumlimburg.nl de allerbeste motorwensen!!!!




Even ter info, Suzuki girl is permanent gebanned bij limburgrijders '(
Meer info bij b-g.........

:? :?

Dit is Motor-Forum hoor. :)
 
Laatst bewerkt:
Zo is het maar net!!!

Ben altijd blij als de feestdagen afgelopen zijn.
Dan gaan de dagen langzaamaan langer worden, en gaan we weer richting het goede seizoen 8-) 8-)

Dit nieuwe jaar weer een weekendje en een weekje motorvakantie op de planning.. dus gaat helemaal goedkomen.
Nu de voorpret al van het uitzoeken en dalijk het boeken van onze motorvakantie...
Nog geen idee waar het naar toe zal gaan, maar tips zijn welkom. :Y :Y
 

Eet een stukje chocola ofzow... sjaggie vent... :j

Zo... meisje heeft de bomen afgetuigd... stom woord in deze context maar goed...... de hele zooi weer op zolder liggen , de wintersloffen onder de Beemer dus nu lekker chillen voor de open haard...

Capuccino iemand? })
 
meisje vraagt zich af waar Higgins gebleven is.... zolang op zoek naar een foto.... :?
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik vandaag nog eff lekker stukje te gaan rijden :P
Eff naar de winkel geweest en nieuwe ketting en tandwielen gehaalt begon het toch eff te regenen/ijzel.

Was toch wel glad, misschien toch niet zo'n goed idee geweest :+
maar weer gelijk terug naar huis gereden.
 
Dacht ik vandaag nog eff lekker stukje te gaan rijden :P
Eff naar de winkel geweest en nieuwe ketting en tandwielen gehaalt begon het toch eff te regenen/ijzel.

Was toch wel glad, misschien toch niet zo'n goed idee geweest :+
maar weer gelijk terug naar huis gereden.


Ik ben vandaag ook verscheidene motorrijders tegen gekomen, terwijl de straten vol liggen met pekel, de temperatuur in mijn auto onder het vriespunt aangaf, en hier en daar de straten feestelijk glinsterden... :X

en godskolere wat is het koud buiten... '(
 
Ik ben vandaag ook verscheidene motorrijders tegen gekomen, terwijl de straten vol liggen met pekel, de temperatuur in mijn auto onder het vriespunt aangaf, en hier en daar de straten feestelijk glinsterden... :X

en godskolere wat is het koud buiten... '(

Ja het is wel tedoen, als je rustig rijdt. Maar niet fijn al die pekel op de weg.
Me motortje gelijk afgespoelt bij thuiskomst.
 
Eet een stukje chocola ofzow... sjaggie vent... :j


oudnieuw0707.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan