Limburger ondergraaft bewijs radarcontroles

Dat moeten ze vol houden. Ik kan ze zo 3 seponeerde "tranactievoorstellen" geven die zijn gesponeerd op basis van verkeerde meeting..... Daar zit er zelfs eentje bij waarbij de ambtenaar in kwestie op 8 kantjes (!!!!! hoezo niks te doen) probeert duidelijk te maken dat de meeting correct is.....helaas heeft deze ook het onderspit moeten delven! 8-)

:} way to go :}
 
Ik ken dat jochie. Komt uit mijn geboortedorp.
Heeft vroeger tijdens zijn studie als VRIJWILLIGER bij politie gewerkt. Deed toen onder andere het flitswerk langs de weg. Vandaar dat hij er kennis van heeft.
Slappe zak. NU heeft ie eindelijk zijn dimploma op zak en een baantje in het justitiele circuit en denkt ie effe "de redder van de automilist" uit te hangen.
Judas. :r . :r .
 
Laatst bewerkt:
had dit vanmorgen gelezen en dus tot de conclusie gekomen dat wat op de tuf tuf club staat dus idd klopt stond een maand geleden iets van dat als je voor een mobiele flitser ofiets niet meer kan remmen dat als je dan snel van baan wisselt als je er naast zit dat hij je snelheid dan opnieuw moet gaan berekenen en je dan mist of gewoon niet goed meet wat denken jullie klopt dit
 
Ja fantastisch maar als je wat slimmer bent dan zie de ondervanging van dit geheel ook al, nl wie betaalt het salaris van de kantonrechten. Juist. JIJ.

Net als het slopen van flitspalen. Ik vind het leuk als mensen dit doen maar bedenkt wel dat bij elke gesloopte flitspaal er weer 40.000 euro minder belastinggeld is.

We betalen het allemaal op langere zelf terug!


:z


ik zal je ff wekken. Het slopen van een flitspaal kost idd geld. echter, er is een vast budget voor die palen. wat er voor reparaties cq vervanging uitgegeven wordt kan niet voor het plaatsen van nieuwe palen gebruikt worden. Slopen werkt dus wel om het aantal palen te verminderen, het kost geen cent meer aan uitgaven (wel aan inkomsten natuurlijk)
 
Oke, volgende vraag: in beroep gaan of niet in beroep gaan:
73185

Ik heb het idee (105 km/u ipv 80 km/u) dat een succesje wel geboekt kan worden.
Vooral omdat ik denk dat komende zomer en de tijd erna de snelheidscontroles zullen toenemen. We gaan allemaal meer betalen!
 
Is weer zo'n lekker geval. Ik had een vergelijkbare foto waarbij de foto zelfs schuiner was geknipt. Voor een juiste meeting moet alles horizontaal zijn afgesteld (volgens de geleerden). Echter voor de kantonrechter kon ik destijds mijn gelijk niet krijgen (zie mijn eerdere bijdrage). Voor de rest valt de foto volgens mij binnen de normen..... Ik weet niet welke aan regels (hoeveel schhuin iets wel/niet mag staan) dit precies is gebonden....misschien weet iemand dat hier. Want een dergelijke situatie komt vaker voor. Ze staan dan eigemlijk schuin in de berm.
 
Ja fantastisch maar als je wat slimmer bent dan zie de ondervanging van dit geheel ook al, nl wie betaalt het salaris van de kantonrechten. Juist. JIJ.

Net als het slopen van flitspalen. Ik vind het leuk als mensen dit doen maar bedenkt wel dat bij elke gesloopte flitspaal er weer 40.000 euro minder belastinggeld is.

We betalen het allemaal op langere zelf terug!

Dat is dan veertigduizend euro minder tbv de betuwelijn (Vreselijk ;( )

Veertigduizend euro die toch al niet aan verbeteren van infrastructuur wordt uitgeveven (Is ook helemaal niet nodig toch :? )

Veertigduizend minder voor het opruimen van de rotzooi van Bush in Irak (Die was toch al niet zo groot ;) )


[me]Sjoske vind het grappig dat de propaganda-machine van de heer Spee nog steeds effect lijkt te hebben[/me]
 
Ja fantastisch maar als je wat slimmer bent dan zie de ondervanging van dit geheel ook al, nl wie betaalt het salaris van de kantonrechten. Juist. JIJ.

Net als het slopen van flitspalen. Ik vind het leuk als mensen dit doen maar bedenkt wel dat bij elke gesloopte flitspaal er weer 40.000 euro minder belastinggeld is.

We betalen het allemaal op langere zelf terug!

Nou dan gaan we leuk verder redeneren..... In Nederland betaal je gemiddeld genomen zo'n 40-45% belasting over je salaris. Daarnaast betaal je op alle goederen 6 of 19% BTW. Verder betaal je o.a. waterschap-, onroerendgoedbelasting, belasting over je spaartegoed/beleggingen, rioolrecht, wegenbelasting (tjp, ook voor het betere schijtwerk moet je in je buidel tasten :) ). Voor elke liter die je tankt gaat naast de BTW ook een flink deel aan accijnzen naar de staat. Koop een auto/motor en een flink deel gaat aan BPM de lucht in. Kortom van het salaris dat je uiteindelijk bruto krijgt blijft er misschien in werkelijkheid gemiddeld zo'n 35% of zoiets over om voor jezelf te besteden. Als je daar te lang over na gaat denken wordt je helemaal gek.....

Daarnaast denk ik dat al dat gesloop en bezwaren in het niet vallen bij de blunders die door vadertje staat worden gemaakt (zie bijvoorbeeld programma als "over de balk". Denk ook eens aan de bouwfraude. Er wordt voor miljoenen gefraudeerd. Als iemand uit de bouw aanklopt om dit aan te geven wordt ie weggewoven en moet via de publiciteit er voor gezorgd worden dat het wordt opgepakt. Ach en maak je als ministers grote blunders (of ambtenaar)...no problem...altijd leuke wachtgeldregelingen. Ook daar gaan je centen naar toe.

Denk maar eens over dit na: er zijn nooit massa-ontslagen bij de overheid (laat staan dat er uberhaupt iemand wordt ontslagen bij de staat). Een diepe achterliggende gedachte is heel simpel: als je iemand ontslaat komt ie waarschijnlijk in de WW/bijstand....dan kun je 'm beter voor ietsie meer een baan laten uitvoeren (ook al is die overbodig).....

Belastingdienst maakt het makkelijk....gratis belastingtelefoon.....tja, wie zal dat betalen....sigaar uit eigen doos noem ik dat (gelukkig heb ik aandelen in de telefonie).

Ik zal maar stoppen, anders word ik zelf nog depressief ;) .
 
Nou dan gaan we leuk verder redeneren..... In Nederland betaal je gemiddeld genomen zo'n 40-45% belasting over je salaris. Daarnaast betaal je op alle goederen 6 of 19% BTW. Verder betaal je o.a. waterschap-, onroerendgoedbelasting, belasting over je spaartegoed/beleggingen, rioolrecht, wegenbelasting (tjp, ook voor het betere schijtwerk moet je in je buidel tasten :) ). Voor elke liter die je tankt gaat naast de BTW ook een flink deel aan accijnzen naar de staat. Koop een auto/motor en een flink deel gaat aan BPM de lucht in. Kortom van het salaris dat je uiteindelijk bruto krijgt blijft er misschien in werkelijkheid gemiddeld zo'n 35% of zoiets over om voor jezelf te besteden. Als je daar te lang over na gaat denken wordt je helemaal gek.....

Daarnaast denk ik dat al dat gesloop en bezwaren in het niet vallen bij de blunders die door vadertje staat worden gemaakt (zie bijvoorbeeld programma als "over de balk". Denk ook eens aan de bouwfraude. Er wordt voor miljoenen gefraudeerd. Als iemand uit de bouw aanklopt om dit aan te geven wordt ie weggewoven en moet via de publiciteit er voor gezorgd worden dat het wordt opgepakt. Ach en maak je als ministers grote blunders (of ambtenaar)...no problem...altijd leuke wachtgeldregelingen. Ook daar gaan je centen naar toe.

Denk maar eens over dit na: er zijn nooit massa-ontslagen bij de overheid (laat staan dat er uberhaupt iemand wordt ontslagen bij de staat). Een diepe achterliggende gedachte is heel simpel: als je iemand ontslaat komt ie waarschijnlijk in de WW/bijstand....dan kun je 'm beter voor ietsie meer een baan laten uitvoeren (ook al is die overbodig).....

Belastingdienst maakt het makkelijk....gratis belastingtelefoon.....tja, wie zal dat betalen....sigaar uit eigen doos noem ik dat (gelukkig heb ik aandelen in de telefonie).

Ik zal maar stoppen, anders word ik zelf nog depressief ;) .

troost je, over de benzine die je gebruikt om een paal te bakken moet je ook netjes accijns betalen.
 
Djeez, relax allemaal graag.

Ik probeer alleen de keerzijde te belichten. Bedankt voor het wekken overigens :+

Ik ga straks meteen een flitspaal slopen okay.
 
Terug
Bovenaan Onderaan