Limburgse motormeid ! (regio Venlo-Weert-Roermond)

3 aug 2004
5
0
Midden-Limburg
Ik ben een meid van 31 jaar.

Ik heb mijn motorijbewijs sinds 1997.

Mijn eerste motor was een Suzuki GSX600F (blauw met gele striping) van 1998 tot en met 2003, maar deze heb ik vorig jaar ingeruild.

Ik heb nu sinds augustus 2003 een Yamaha FZS 600 (blauwe Fazer, bouwjaar 2003).
Bevalt prima.

Wat is hier allemaal te doen en te beleven op dit forum?
Heb dit forum gisteren ontdekt met surfen.

Wordt er wel eens iets afgesproken ? ? ?
 
Welkom ;)

er wordt regelamtig wat afgesproken in het "waar is wat te doen" gedeelte
o.a. een newbee tour op dit moment

en voor andere afspraakjes hebben we bij off topic een dating topic en een vrijgezellen topic

en verder zien we graag foto's van nieuwe vrouwelijke gebruikers O-) *D
 
Genoeg te beleven hier!
full
 
Rood op een Blauwe motor, staat dat wel? :)

Maar welkom.... veel plezier hier en probeer de zinnige topics maar eens te vinden.

Er zijn wel een paar topics waarin wat afgesproken wordt, maar meestal is dat veel lees werk om te ontdekken of het nog moet gebeuren of dat het al geweest is.

Datum/tijd/locatie wijzigen ook nogal eens vaak. Maar het is ook lastig als niemand een beslissing neemt, of voor iedereen het goed wil maken. Petje af voor degene die het voor mekaar krijgen om iets af te spreken. Daarbij heb je ook altijd de mensen die zeggen dat ze komen en op het laatste moment een postje plaatsen dat ze toch iets anders hebben dat belangrijker is. Daar zit je dan met je hele bestelling BBQ vlees. Ja, ook bbq'en doen ze hier wel eens.
Niet dat ik al eens ergens geweest ben, ben er zelf ook nog maar net (op MF).

Heb je al een MF-sticker besteld?

Als je een blauwe FJR met MF sticker er achter op door Roggel ziet scheuren, zwaai maar.. dat ben ik dan :+

[me]Deur1967 zal goed in zijn spiegels kijken als hij door Roggel hobbelt.[/me]
 
Komt ie, fotootje.

Het is mij ook gelukt, hoop ik, om een fotootje van mij op mijn motor hier neer te zetten.
Effe snel iets uit de (kleding)kast gehaald om af te koelen na een motorrit in deze tropische temperaturen. Vooral hier in het zuiden, pfff.

full


Mijn vriend rijdt trouwens een blauwe R6.
 
Komt ie, fotootje.

Het is mij ook gelukt, hoop ik, om een fotootje van mij op mijn motor hier neer te zetten.
Effe snel iets uit de (kleding)kast gehaald om af te koelen na een motorrit in deze tropische temperaturen. Vooral hier in het zuiden, pfff.

(Afbeelding)

Mijn vriend rijdt trouwens een blauwe R6.

Tssssssssssskkkk, slippers......... :P :9


Heb nog een lange tijd op een camping gestaan bij je in de buurt(Helden) :)
 
Rood op een Blauwe motor, staat dat wel? :)

Maar welkom.... veel plezier hier en probeer de zinnige topics maar eens te vinden.
:^
Er zijn wel een paar topics waarin wat afgesproken wordt, maar meestal is dat veel lees werk om te ontdekken of het nog moet gebeuren of dat het al geweest is.
Data staat meestal in het begin..is niet zo moelijk hoor..
Datum/tijd/locatie wijzigen ook nogal eens vaak. Maar het is ook lastig als niemand een beslissing neemt, of voor iedereen het goed wil maken. Petje af voor degene die het voor mekaar krijgen om iets af te spreken. Daarbij heb je ook altijd de mensen die zeggen dat ze komen en op het laatste moment een postje plaatsen dat ze toch iets anders hebben dat belangrijker is. Daar zit je dan met je hele bestelling BBQ vlees. Ja, ook bbq'en doen ze hier wel eens.
U heeft al snel een oordeel..niet :?
Niet dat ik al eens ergens geweest ben, ben er zelf ook nog maar net (op MF).
Dat zegt genoeg.. :X
Heb je al een MF-sticker besteld?
Jij :?
Als je een blauwe FJR met MF sticker er achter op door Roggel ziet scheuren, zwaai maar.. dat ben ik dan :+
Of het kan dan zijn dat je naar Warped1 of Fuck Het Milieu zwaait..om er ff 2 te noemen.. :P


En welkom!..op het leukste motor-forum van nederland *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan