Limburgse occassion dealers ??

Dat bedoelde ik dus ook helemaal niet, en ik neem aan dat je dit ook wel begreep, maar ik wou er alleen maar mee aangeven dat ze voor mij wel betrouwbaar zijn.


ps heb je verhaal wat ingekort aangezien sommige mensen zich anders eraan zouden storen en niemand heeft zin in extra werk :+
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik dus ook helemaal niet, en ik neem aan dat je dit ook wel begreep, maar ik wou er alleen maar mee aangeven dat ze voor mij wel betrouwbaar zijn.


ps heb je verhaal wat ingekort aangezien sommige mensen zich anders eraan zouden storen en niemand heeft zin in extra werk :+

Dat begreep ik wel, was een algemene opmerking en niet voor/tegen jou bedoeld ;)
 
Rima motoren Haelen prima zaak idd, zelf mijn motor ook gekocht.
Rima :')

Ik vind Manfred een regelrechte oplichter. Meerdere keren wezen kijken, beide schademotoren waarbij dat wel ontkent werd. Heb daar m'n 25kw Bandit gekocht, meneer heeft 100x beloofd om de originele gasschuiven na te sturen, maar nooit meer iets van gehoord. Nooit reactie geven ook op meerdere mails hierover.
 
Prima onderhandelen bij motoport echt. Ook een proefrit is helemaal geen probleem.
Prijzen zijn ook prima, zonder inruil altijd flinke korting gehad.
In elke zaak moet je de motor goed bekijken, tis nu eenmaal zo dat (herstelde)schademotoren niet worden weggegooid :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan