Limited Edition gemaakt

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Oftewel, ik ben op mijn plaat gegaan en heb nu een unieke motor. Hij rijdt dan wel niet meer, maar dat zijn details. '(

Even een situatieschets: Het kruispunt in Amersfoort tussen de Rondweg-Noord en de afslag Amersfoort-Noord bij de A1. Ik sla linksaf richting de Mac Donalds, maar een paar tellen nadat ik de motor plat heb gelegd, gaat mijn voorwiel er vandoor en schuif ik rechtdoor het kruispunt af. Onderweg kwamen ik en mijn motor nog een betonnen wegrand tegen en lag ik ongeveer een meter voor een greppel stil.

Ik had gelukkig niets, behalve een beetje pijnlijk onderbeen, maar de motor is in minder goede staat. Of het total loss wordt weet ik niet. Morgen komt de schade expert kijken.

Hoe dit heeft kunnen gebeuren, geen idee. Ik rijd dat kruispunt regelmatig, op precies dezelfde manier. Ik kan ook niet even dat kruispunt op lopen om te kijken of ik over iets ben uitgegleden. Is een beetje druk overdag. ;)

Nog mijn dank aan Jord-ei en Redline Rider die mij zagen staan en stopten om te kijken of ze konden helpen. :} :}

Foto's:

P8021011.jpg


P8021012.jpg


P8021016.jpg


P8021017.jpg


P8021022.jpg


P8021038.jpg


Gelukkig stond hij naast goed gezelschap. ;)

P8021041.jpg


P8021043.jpg
 
Zoals ik al zei dat is '( :(
Succes met de schade-expert, met je verzekering en natuurlijk met je lijf!
 
Ey Arcadis, das goed kl#te. '(

Gelukkig heb je zelf niks, maar het blijft zonde van die mooie CBR. '(

Zijn tank, achterbrug en frame onbeschadigd? Als dat zo is en het blok is nog heel, dan zou het met de TL nog wel mee kunnen vallen, lijkt me, zo op het oog.
 
Zijn tank, achterbrug en frame onbeschadigd? Als dat zo is en het blok is nog heel, dan zou het met de TL nog wel mee kunnen vallen, lijkt me, zo op het oog.
Zover ik kan zien is alleen het subframe beschadigd. Maar een echt timmermansoog heb ik nou ook weer niet, dus daar mag de expert naar kijken. ;)
Over het blok kan ik weinig zinnigs vertellen. Er rammelt iets bij de versnellingsbak heb ik het idee en het carterdeksel is een paar centimeter naar binnen geslagen.
 
'( dat ziet er niet fraai uit... Gelukkig heb je zelf iig niks! Hoop idd voor je dat het alleen kap en plaatwerkschade is dan zullen de kosten misschien nog wel mee gaan vallen. Alle olie is zeker ook uit je blok gelopen toen de carterdeksel naar binnen kwam?

iig veel sterkte met de afhandeling kerel, dat je nog ff de laatste mooie zomerdagen mee mag pakken!
 
Pffffffff, lelijke schade. Gelukkig ben je zelf (bijna) ongedeerd.

Als je goed bent verzekerd is het te hopen dat-ie TL is. Beter een andere uitzoeken, dan een motor die forse schade heeft gehad. Toch :?
 
Als je goed bent verzekerd is het te hopen dat-ie TL is. Beter een andere uitzoeken, dan een motor die forse schade heeft gehad. Toch :?
Ik ben all-risk verzekerd. Wel duur, maar voor dit soort akkefietjes betaal je ten slotte. ;)
Tja, als ie schade heeft gehad en ze gaan 'm oplappen ipv total loss verklaren, dan zal ie toch echt in perfecte staat weer terug moeten komen. Als dat geen probleem is, dan heb ik daar vrede mee.
 
Pffffffff, lelijke schade. Gelukkig ben je zelf (bijna) ongedeerd.

Als je goed bent verzekerd is het te hopen dat-ie TL is. Beter een andere uitzoeken, dan een motor die forse schade heeft gehad. Toch :?
Nou, kweenie hoor. Je gaat er negen van de tien keer niet op vooruit. Je krijgt er toch minder voor terug dan je ervoor betaald hebt en meestal niet genoeg om dezelfde motor terug te kunnen kopen. Als ze 'm netjes kunnen maken ben je imho vaak beter af.
 
Dat is klote zeg! Ik hoop dat je snel weer kunt opstappen, met dit weer is alles te lang... :(
En hopen dat je gewoon lekker vertrouwen blijft houden in en op de motor, zeker nu je om onbekende oorzaak (naw diesel?) onderuit bent gegaan.

Aan de andere kant, nu heb je nog meer tijd om MF draaiend te houden ;) .

Mijn mening is trouwens dat ie TL is. Subframe richten, lek carterdeksel, rammels in versnellings bak, demper beschadigd, misschien een deukje in je velg?

Nogmaals sterkte!
 
Das BALEN

suc6 met de afhandeling


Groetn


[me]Bounty die toch wel een beetje nieuwsgierig naar de reden dat die ferrari daar staat :X [/me]
 
Aan de andere kant, nu heb je nog meer tijd om MF draaiend te houden ;) .
Ja, daar heb je gelijk in. :P ;)
Mijn mening is trouwens dat ie TL is. Subframe richten, lek carterdeksel, rammels in versnellings bak, demper beschadigd, misschien een deukje in je velg?

Nogmaals sterkte!
Er zit een behoorlijke deuk in de velg, idd. Het zijn allemaal van die 'kleine' beschadigingen, die bij elkaar waarschijnlijk toch een pittige kostenpost opleveren.
 
[me]Bounty die toch wel een beetje nieuwsgierig naar de reden dat die ferrari daar staat :X [/me]
Ik snap er ook niets van. Hij had geen enkele beschadiging, maar was wel daar terecht gekomen via de berging.
Misschien kwam ie zonder benzine te staan. :P
 
Ik snap er ook niets van. Hij had geen enkele beschadiging, maar was wel daar terecht gekomen via de berging.
Misschien kwam ie zonder benzine te staan. :P

hij heeft wel een keer drempeltje meegepakt, zo te zien aan die afgeschuurde plek onder z'n spoiler :P

Maar ook ferrari's kunnen gewoon stuk gaan ;)


[me]Viccie heeft laatst een testarossa zien uitbranden :X [/me]
 
Oei.. Zelfs de mods zijn niet onveilbaar.
Met mijn amateur ogen zou ik toch zeggen dat ie TL is. Bij mijn vorige crash zei ik dat ook over mijn moto en later bleek dat dat wel klopte.
Als hij niet TL is dan gaat het iig heel wat geld/uurtjes kosten heb ik het idee.
Maar gelukkig heb je zelf niets. Materiaal is vervangbaar...
Veel succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan