Line Up Ten Kate Honda SBK en SS

IKBENGEK

MF veteraan
29 nov 2002
14.289
9
veendam
De Ten Kate coureurs voor 2005 zijn bekend.
Doordat Muggeridge doorschuift naar de Superbikes en Parkes volgend jaar niet meer voor het Ten Kate Team uitkomt, is er een kompleet nieuw rijders duo voor de 600 Supersport aangetrokken. En niet de minste: Fujiwara & Charpentier moeten ervoor zorgen dat 2005 net zo'n succesjaar in de 600 Supersport wordt als 2004.
full

De twee "Aussies" Vermeulen & Muggeridge gaan de titanenstrijd aan in de Superbikes. Aansluitend op het uitstekende deduutjaar van Chris Vermeulen in deze koningsklasse wordt 2005 een seizoen om naar uit te kijken


zo ff wat knip en plak werk uit de mailing van ten kate
 
Daarmee bedoelende.....dattie u liever thuis gaat zitten dan bij een minder team en dat hij blijft vinden bij de absloute top thuis te horen, terwijl niemand hem meer ziet rijden en niemand hem dus nog wil hebben?..of dat hij continu de grindbak gaat opzoeken op minder materiaal :P
 
Is niet mijn bedoeling in ieder geval om Jurgen af te zeiken hoor..genoeg respect voor die man. Hoop alleen wel dat hij geen kansen aan zich voorbij gaat laten gaan omdat het team hem te min is.
 
jurgen is een aardige gozer daar niet van.

maar het blijft lullig dat je in de laatste race onderuit gaat en daar door je titel kans verspeelt en dan ook nog er achter aan te horen krijgt van voor volgend jaar op straat.

terwijl hij 1 van de weinige was die muggaridge nog moeilijk maaktr.
 
jurgen is een aardige gozer daar niet van.

maar het blijft lullig dat je in de laatste race onderuit gaat en daar door je titel kans verspeelt en dan ook nog er achter aan te horen krijgt van voor volgend jaar op straat.

terwijl hij 1 van de weinige was die muggaridge nog moeilijk maaktr.
In alle eerlijkheid: Hij heeft de titel niet op Imola verspeeld (wat trouwens de eennalaatste wedstrijd was, maar dat even terzijde) maar gedurende het gehele seizoen. Door telkens achter Carl te eindigen is zijn achterstand continue opgelopen. De kleine kans die hij toen nog had, was enkel een theoretische kans.

Daarnaast denk ik dat Jurgen toen al wist (of in ieder geval aan zag komen) dat zijn contract niet zo worden verlengd. Dat is bij hem heus niet als een donderslag bij heldere hemel gekomen.

Maar goed, het ging eigenlijk over het TenKate team van volgend jaar. Ik denk dat Carl niet de doorbraak zal maken die Chris dit jaar wel maakte. En in de SS denk ik dat Carpentier en Fujiwara het ook een stuk moeilijker zullen krijgen (fuji iig)
 
Laatst bewerkt:
In alle eerlijkheid: Hij heeft de titel niet op Imola verspeeld (wat trouwens de eennalaatste wedstrijd was, maar dat even terzijde) maar gedurende het gehele seizoen. Door telkens achter Carl te eindigen is zijn achterstand continue opgelopen. De kleine kans die hij toen nog had, was enkel een theoretische kans.

Daarnaast denk ik dat Jurgen toen al wist (of in ieder geval aan zag komen) dat zijn contract niet zo worden verlengd. Dat is bij hem heus niet als een donderslag bij heldere hemel gekomen.

Maar goed, het ging eigenlijk over het TenKate team van volgend jaar. Ik denk dat Carl niet de doorbraak zal maken die Chris dit jaar wel maakte. En in de SS denk ik dat Carpentier en Fujiwara het ook een stuk moeilijker zullen krijgen (fuji iig)


daar bij moet je niet vergeten dat carpnetier al bekend was met de honda bij klaffi honda team, en hij dus nu een motor krijgt die al 3 seizoenen lang kampioensmotoren zijn.
ok het is toch een combinatie van rijder en motor die het moet doen en dat weten we pas aan het einde van het seizoen.

en fujiwara tja ik zou het niet weten.

wat karl betreft die komt toch al weer in een redelijk gespreid bedje terecht bij de SBK zeker gezien hoe dit jaar chris zich toch in de sbk heeft laten zien wat het potentieel is van de 1000RR, jammer dat dan die electronica problemen roet in het eten hebben gegooid
 
Terug
Bovenaan Onderaan