Linker-handvat èn een rechter-handvat ?

Hewi

Banned User
18 jun 2004
2.084
0
Vlijmen
Zoals reeds eerder in andere topics beschreven houdt Hetty dus van "sliertjes" op haar motor. Sterker nog; het liefste zou ze ook nog sliertjes op haar helm hebben, maar dat blijkt nogal onpractisch te zijn. Maar er moesten en zouden wèl sliertjes op het stuur komen! Wij dus naar Motoport om een nieuw set handvatten uit te zoeken mèt sliertjes. Na een paar uitgezocht te hebben, bleken deze niet voorradig te zijn in de juiste diameter voor de Goldwing, en dus zouden deze besteld worden. Vandaag konden we ze ophalen, en terwijl Hetty later even van huis was zou ik ze er "wel even opzetten". Niet dus .... het handvat wat ik links probeerde bleek veel te groot; nee he?? .... hebben ze me nou wéér de verkeerde aangesmeerd?? Enfin ... kom ik bij Motoport terug met een heel verhaal over de verkeerde maat, terwijl ze nog zo duidelijk voor een Goldwing 22mm besteld waren .... vraagt die verkoper;"heb je dat handvat ook al eens aan de rechterkant geprobeerd?" ..... en toen viel ook bij mij het kwartje! *D *D *D
 
:+ :+
full
 
Hewi, speciaal voor jou de eretitel van de maand.
STOM.h1.jpg


Maaaaaaar, dit vergeet je zeker niet meer, toch ......... :+

p.s. Ik had waarschijnlijk ook bij Motoport gestaan om te klagen dat ze de verkeerde besteld hadden. :X
 
Ik heb ook eens gevloekt dat ze me de verkeerde handvat verwarming hadden opgestuurd. Pak de andere handvat en he, die past.... Ik eens kijken, krijg ik het idee dat ze me twee verschillende maten gestuurd hadden.

Alfijn, ik heb nog een half uur gebaald tot opeens het kwartje viel en ik eens ging kijken of die grote toevallig om het rechterhandje kon.

Ach, leermomentje he?
 
Terug
Bovenaan Onderaan