Linkeroever Antwerpen

M. Tamburini

Die hard MF'er
17 nov 2005
274
0
Ben dit weekeinde weer eens over het haventerrein bij antwerpen gereden, op aanbevelen van wat collega motorrijders (omdat er toch zulke mooie bochten liggen).

Echter bij het opkomen van het terrein werd ik al door collega motorrijders al gewenkt tot rustig rijden. Een verkenningsrondje was dus niet nodig. En inderdaad het stond (weer) vol met politie. Dus ben ik maar met 70 het terrein afgetuft om m'n lol ergens anders te gaan zoeken.

Mijn vraag is dus:
Zijn er nog wel eens dagen/tijdstippen waar ik hier zonder de politie te zien rustig (hard) kan rijden, of kan ik de linkeroever beter helemaal voorgoed mijden?
 
Hmmm over gebied linkeroever weet ik niet zoveel,
maar waarom rij je niet eens achterdoor naar turnhout en die kanten, deurne schilde zoersel wechelderzande kasterlee... bv he. Veel 70 baantjes met veel leuke bochtjes zeker te vinden :) Zijn wegen die vaak heel rustig zijn en ook fijne omgeving om door te rijden :) , politie kan je al eens tegenkomen maar kans is minimaal. (zo zegt mijn ervaring)

groetjes
mattia
 
uhm de linkeroever is het beboste gedeelte.

het havengebied is aan de rechteroever.

de binnenstad is ook aan de rechteroever.
 
uhm de linkeroever is het beboste gedeelte.

het havengebied is aan de rechteroever.

de binnenstad is ook aan de rechteroever.
???, Ja dat bedoel ik ook, linkeroever (stroomafwaarts kijken). Het havengebied bij Doel. Om in de binnenstad te komen moet je door een tunnel, is dus de andere oever (rechts)

maar waarom rij je niet eens achterdoor naar turnhout en die kanten, deurne schilde zoersel wechelderzande kasterlee... bv he. Veel 70 baantjes met veel leuke bochtjes zeker te vinden :) Zijn wegen die vaak heel rustig zijn en ook fijne omgeving om door te rijden :) , politie kan je al eens tegenkomen maar kans is minimaal. (zo zegt mijn ervaring)

groetjes
mattia

Ok Thanx, gaan we eens doen
 
ga eens bij de Zandvlietsluizen kijken net voorbij de BASF .

daar zijn heerlijke lange bochten en niemand die je stoort.

komt de politie , dan kun je via een onverhard stuk van 300 meter terug

vluchten naar Nederland. die politieauto,s redden dat niet door die hobbels.

je rijd dan richting golfbaan/schietclub Rilland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan