Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heej
ik had een paar reacties gelezen over dat wegrijden uit parkeer vak.
maar je staat eerst stil en dan pas vertellen ze welke kant ze willen waar je heen gaat dus je kan niet vantevoren bepalen welk been je op de grond zet
Doe je ook weleens 'surplace'? vinnik altijd leuk.Ben ik de enige die 99 van de 100 keer helemaal niet tot stilstand komt?
Je rechter moet op de grond!
Als je stilstaat, heb je niks aan je achterrem. Wel moet je bij het optrekken snel kunnen schakelen.
Zo wordt het echt geleerd. Leer jezelf het nou gewoon aan, kan alleen maar makkelijk zijn.
@Grean meany
leunen tegen de versnellingspook is erg slecht, maar motoren hebben geen synchromes . Maar de schakelvorken maken dan wel constant contact, er slijt dus wel iets.
1. Voordeel van naar rechts vallen is?(meestal zit hier ook nog een uitlaat)
Als jij nog steeds je poot niet op het stepje hebt tegen de tijd dat je moet schakelen dan moet je nog maar eens wat lessen gaan nemen.
Probeer maar eens gas te geven op een beetje helling om weg te rijden en tegelijkertijd je voorrem in te knijpen om te voorkomen dat je achteruit rolt.
Dat lukt dus voor geen meter. Dan heb je echt de achterrem nodig.
Mijn uitlaat zit links, maar dat terzijde.
Als je je poot uitsteekt en je glijd toevallig weg (diesel/zand/ijzel/whatever) en je valt naar links.. denk daar eens over na.. dan ligt je hoofd zeer waarschijnlijk dus op de andere weghelft. Ik denk dat je liever een paar krasjes op je je uitlaat hebt dan een auto/bus/vrachtwagen over je helmpje.
Euh PanRider ik weet niet hoor maar op motorrijles word het je wel geleerd om met de voorrem te remmen met een helling dussss........... (en met mijn 2jaar motorrij ervaring kan ik het zelfs makkelijk )
RearBear
Euh PanRider ik weet niet hoor maar op motorrijles word het je wel geleerd om met de voorrem te remmen met een helling dussss........... (en met mijn 2jaar motorrij ervaring kan ik het zelfs makkelijk )
RearBear
Waarom sta jij in zijn vrij bij het stoplicht? Ik sta vrijwel nooit in zijn vrij - als ik bij een brug de motor uitzet staat -ie in zijn 1. En ik parkeer ook in zijn eerste versnelling zodat -ie niet van zijn zijstandaard af kan rollen.Voor het stoplicht sta ik toch in zijn vrij, met beide benen aan de grond. Uiteindelijk zal ik toch vanuit zijn vrij in zijn 1 moeten, dus blijft de rechtervoet aan de grond.
Nog zo 1. Waarom denk je dat het een probleem is voor een koppeling om in zijn 1 te staan bij het stoplicht?hoe wil je hem in zijn 1 zetten als je voet op de grond staat.
of laat je hem in zijn 1 staan als je aan komt.
lekker voor je koppeling