linkpïjp drama yzf 750

belsj

MF veteraan
13 feb 2003
1.196
0
Ik heb een linkpijp nodig voor een yzf 750, op deze linkpijp moet een yoshimura tri-cone demper komen.
De linkpijp moet aan een kant een diameter van 44 hebben en de andere kant 46 mm. Tevens zal deze pijp moeten worden gebogen.


Ik heb verscheidene zaken al gebeld maar deze kunnen het niet maken of hebben er geen tijd voor.

Weet iemand wel een zaak/persoon die het wel kan maken.
 
Ik heb een linkpijp nodig voor een yzf 750, op deze linkpijp moet een yoshimura tri-cone demper komen.
De linkpijp moet aan een kant een diameter van 44 hebben en de andere kant 46 mm. Tevens zal deze pijp moeten worden gebogen.


Ik heb verscheidene zaken al gebeld maar deze kunnen het niet maken of hebben er geen tijd voor.

Weet iemand wel een zaak/persoon die het wel kan maken.
Startwin in loenen. Maken alles op maat, kost wat maar dan heb je ook wat.
full

Groet Dave Nada
 
thanks, alleen ligt het helaas niet in de buurt.

Bij mij ook niet, maar ik ben er gewoon heen gereden zonder demper, tenminste die zat in mijn rugtas :P
Cola blik met pannesponsen om het spruitstuk, en de motor was fluister stil :Y
Tot na 15 kilometer het blikje open sprong door de druk en ondanks dat ik er wat gaatjes in had gemaakt. :N

Maar goed politie gas dicht en we zijn er gekomen.

Groet Dave Nada
 
Ik heb wel 50.4 X1.5 rvs liggen,bochten en buis,als het daar de linkpijp van gemaakt kan worden(met mofjes naar 44 en 46 mm)kan ik wat voor je maken. ;)
Gr.Gerard
 
Terug
Bovenaan Onderaan