Linkpipe op maat laten maken

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.026
1.112
Alkmaar
Ik heb onlangs een Akra gekocht voor op mijn ZX10R :9~ . Op mijn huidige linkpipe past de demper helaas niet, dus ik moet er één op maat laten maken.

Wie o wie kan een linkpipe voor mij maken of wie weet een bedrijf in Noord Holland die dit doet? Ik heb Bakker (de framebouwer) een mail gestuurd en die vraagt er een belachelijk bedrag voor -O- . En wil best wat geld uitgeven, maar niet zoveel dat ik net zo goed een andere demper met linkpipe kan kopen :N .

Ik wil een linkpipe van een centimeter of 20 lang en uit mijn hoofd is een diameter van 51 mm genoeg. En daarop moeten ook nog twee oogjes worden gelast voor de veertjes, thats it.
 
gewoon een buis met 2 oogjes?

naar de lokale ijzerboer, pijp halen met binnen-diameter 51. je maakt 2 mooie oogjes. kijkt waar je ze hebben wilt en even ertegen aan lassen? altijd wel een bekende/buurman van wie je het lasapparaat 2 tellen kunt gebruiken.
 
gewoon een buis met 2 oogjes?

naar de lokale ijzerboer, pijp halen met binnen-diameter 51. je maakt 2 mooie oogjes. kijkt waar je ze hebben wilt en even ertegen aan lassen? altijd wel een bekende/buurman van wie je het lasapparaat 2 tellen kunt gebruiken.
Er moet uiteraard ook een knik in, ergens op de helft. Enne, ken niemand met een lasapparaat waardoor zelf hobbien geen optie is.

Bij Mile ben ik al een keer geweest. Was zeker een optie geweest ... als het geen twee uur rijden is om bij hem te komen -O- .

Denk dat die kwa prijs dichtbij Bakker zit ;)
probeer anders boutje van dit forum eens.
Thanks, ik stuur hem straks even een mailtje :).
 
Laatst bewerkt:
Jerryt heb ik ook al aan gedacht. Zit dan ook alleen weer met de afstand :/ en heb de komende tijd door privé omstandigheden niet de tijd om door Nederland te rijden. Vandaar dat ik liever in Noord Holland wil blijven.

@WB, Bakker is 2 keer zoveel duurder dan Mike, echt niet normaal :N.
 
Laatst bewerkt:
@WB, Bakker is 2 keer zoveel duurder dan Mike, echt niet normaal :N.
Ik denk dat Bakker genoeg te doen heeft en in die tijd dan ook meer kan en wil verdienen. :+
Maar ergens wel mooi om te kunnen zeggen dat de linkpipe bij Bakker vandaan komt. _O-

Maar hij kan er ook een stagaire aan zetten.
Resultaat hoeft dus niet perse beter te zijn.
Al zijn het een stelletje klasbakken. :}
 
Wat is veel geld voor een lknkpijp dan? 150 euro bij mile pajic
en je kunt ook nog zelf bepalen onder welke hoek etc vind ik niet duur.

Is alleen wel ver rijden vanuit noord holland naar gendringen. toen ik er was
om mijn systeem te laten makeb was er een kerel uit terneuzen... dus ja wat is ver?
 
Wat is veel geld voor een lknkpijp dan? 150 euro bij mile pajic
en je kunt ook nog zelf bepalen onder welke hoek etc vind ik niet duur.

Is alleen wel ver rijden vanuit noord holland naar gendringen. toen ik er was
om mijn systeem te laten makeb was er een kerel uit terneuzen... dus ja wat is ver?
Wat is ver, tja, dat is behoorlijk subjectief :Y. Is dit ver? Voor mij wel, voor de duursporters blijkbaar niet: Ultramarathon - Wikipedia.

Tel er maar zo'n 100,- bij op, en ja, dat vind ik voor een stuk RVS buis van 20 cm met een bocht erin best duur :X . En ieder zijn vak, maar dan koop ik voor 100 extra nog liever een andere demper met linkpipe. Daarnaast heb ik op dit moment geen 4 uur om heen en weer te rijden naar Gendringen. Inclusief het op maat maken ben ik gewoon een hele dag kwijt. Zegt verder niets over Mile, want die is top :}.

Edit; zie net een mail in mijn mailbox staan waar ik heel vrolijk van wordt *D. Denk dat de linkpipe geregeld gaat worden :Y.
 
Laatst bewerkt:
Wil je die link met ons/mij delen? :P

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een LeoVince SBK.

Superpole in Kaatsheuvel kan ook zo'n beetje alles op maat maken.
Kijk maar eens op www.superpole.nl.
 
Wil je die link met ons/mij delen? :P

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een LeoVince SBK.

Superpole in Kaatsheuvel kan ook zo'n beetje alles op maat maken.
Kijk maar eens op www.superpole.nl.
Link?? Denk dat je deze bedoelt? Zie linkje in de onderstaande quote:

Denk dat die kwa prijs dichtbij Bakker zit ;)
probeer anders boutje van dit forum eens.

Oh, Kaatsheuvel is ook niet in de buurt van Noord Holland ;). Gaat dus ook even niet lukken (maar wel een goede tip, had nog niet aan Superpole gedacht).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan