Linkse bochten????

Als je Gemert uitkomt na het kerkhof heb je een snelle linkse richting de rotonde
En als je richting de mortel rijdt en die weg blijft volgen heb je een mooi stuk slingerweg waar wel een paar leuke bochten in zitten.

En in uden op het industrieterein bij van de Milieustraat (Brand van Oord) heb je een bocht liggen daar heb ik ooit mn eerste kneedown gedaan zowel links als rechtsom.

En natuurlijk de grote rotonde richting Beek en donk als het er rustig is kun je je band wel benutten.

Succes
 
Als je Gemert uitkomt na het kerkhof heb je een snelle linkse richting de rotonde
En als je richting de mortel rijdt en die weg blijft volgen heb je een mooi stuk slingerweg waar wel een paar leuke bochten in zitten.

En in uden op het industrieterein bij van de Milieustraat (Brand van Oord) heb je een bocht liggen daar heb ik ooit mn eerste kneedown gedaan zowel links als rechtsom.

En natuurlijk de grote rotonde richting Beek en donk als het er rustig is kun je je band wel benutten.

Succes

vooral die laatste is moi, alleen jammer dat het daar bijna altijd druk is.
 
Toevallig nog een mooie linker kneedown bocht in de buurt van Harderwijk? Rechts is nu al een end gesleten, links nog helemaal nieuw '(
 
thankzzzzzzz ik zal eens rondjagen. dan kom ik jullie wel tegen kunnen jullie het me voordoen!!! haha komt goed bedankt

Die linkse als je gemert uit komt is wel mooi ja alleen wel kloten met die oversteek en die weg van rechts. Menne maot het zen eigen daar opgevouwen tegen een koekblik. verder niets aan de hand maar wel z`n motor totalloss dus even nadenken als ik daar rijd.



Groeten,
 
Neem op de A67 afslag Asten, je komt dan op een grote rotonde.. Neem op die rotonde afslag Deurne, et voila! Lekkere doordraaier, eerst een lange linkse, gevolgd door rechts, en een stuk verder nog een rustige rechtse.. :] 8-)
 
Vanuit Gemert zit je zo in venlo.

Rij richting venlo, en pak dan afslag:
venlo 8000-9900 (industriegebied). bij de stoplichten rechtdoor en je bent er.je bent hier midden op een groot industriegebied, hier zijn een aantal bochten die je zowel links als rechts heerlijk kunt nemen!! veel plezier :]
 
Op dinsdag 06 mei 2003 18:05 schreef Tech-9 het volgende:
Als je Gemert uitkomt na het kerkhof heb je een snelle linkse richting de rotonde
En als je richting de mortel rijdt en die weg blijft volgen heb je een mooi stuk slingerweg waar wel een paar leuke bochten in zitten.

En in uden op het industrieterein bij van de Milieustraat (Brand van Oord) heb je een bocht liggen daar heb ik ooit mn eerste kneedown gedaan zowel links als rechtsom.

En natuurlijk de grote rotonde richting Beek en donk als het er rustig is kun je je band wel benutten.

Succes

Wat ook een leuk stuk is als je van Uden op de N265 richting Reek rijdt bij de 1e rotonde na Zeeland linksaf (richting Schaijk). Je hebt dan een 5-tal bochten op de 80-weg naar zowel links als rechts. Daarna keren en hetzelfde stuk terug, vervolgens draaien op de rotonde en weer terug. Heerlijk om te oefenen :z . Ook het industrieterrein bij Uden (bij Kartcentrum) leent zich goed voor kneedowns. Wel opletten voor zijstraat.

Groeten en succes *D
 
Als je Gemert uitkomt na het kerkhof



Is inderdaad een leuk stukje........

Bijlage: P1010073.JPG
 
Gewoon oefenen op de komweg van Gemert. Kun je mooi van rotonde naar rotonde rijden. Alleen uitkijken voor kerende koekblikken die niet kijken of er iets aan komt. |( :r :(

En Best-West heeft ook een paar hele leuke linkse. En daar kun je ook zo rijden dat je die twee verrotte afritten bij de carpoolplaats niet hoeft te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan