lisetje

lisetje

Die hard MF'er
8 apr 2008
519
37
Oost Nederland
mag ik mij even voor stellen,
mijn naam is lisetje ben een klein op dondertje van 1.55 lang of kort het is maar hoe je het bekijkt. 36 lente's jong en rij op een yamaha fazer 600.
ze is gezellig werkzaam in een kwekerij als tussen leidingevende.
naast het motorrijden beleef ik ook veel fun en passie aan het wakeboarden.
sinds kort ben ik ook aan gestoken met het RC virus en wel met het rijden van kleine nitro brandstof auto's schaal 1:10 (serpent) dit is de schuld van mijn vriend.

nu weten jullie een klein beetje van me.

groetjes lisetje.
 
mag ik mij even voor stellen,
mijn naam is lisetje ben een klein op dondertje van 1.55 lang of kort het is maar hoe je het bekijkt. 36 lente's jong en rij op een yamaha fazer 600.
ze is gezellig werkzaam in een kwekerij als tussen leidingevende.
naast het motorrijden beleef ik ook veel fun en passie aan het wakeboarden.
sinds kort ben ik ook aan gestoken met het RC virus en wel met het rijden van kleine nitro brandstof auto's schaal 1:10 (serpent) dit is de schuld van mijn vriend.

nu weten jullie een klein beetje van me.

groetjes lisetje.

hey lisetje

welkom hier en kijk uit op je brommer _O-

nee hoor geintje maar hoop wel dat je het naar je zin krijgt maar dat zal wel :W
 
Lisetje
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg


Hehe, RC, heb ook jarenlang RC auto's gehad. Waaronder ook de waarschijnlijk welbekende Serpent Impact. Leuk spul. Ben nu bezig met volledig houtbouw RC vliegtuig :)
( spam: Modelbouw ( RC, Plastic etc. ) voor die lange winteravonden. )
 
shaggy, ben nog wel een beetje nieuw!!! hoor in het rc rijden... rij met een serpent 710 schaal 1:10 met een 2,1 cc zx12 motor er op voor zo'n klein ding gaat het foei hard. maar vindt het ontzettend leuk om te doen.
 
Laatst bewerkt:
welkom!!

dat zie je niet vaak: vrouw met motor en bezig met rc.
Heb zelf met een serpent sprint en een impact gereden ( en een vracht eletro) . heb nu een reely (van conrad), meerdere vliegtuigen en een heli
 
Hey Lisetje

Jaja ik hoorde van Vincent dat je ook hier was, whaaahaa.

Welcome!!! Sorry beetje laat, maar ben er zelf ook pas he ;)

Btw, volgende week vrijdag is het zover :]

Groetjes uit het verre zuiden, ook aan Martin he.

Tinie
 
Hey Lisetje

Jaja ik hoorde van Vincent dat je ook hier was, whaaahaa.

Welcome!!! Sorry beetje laat, maar ben er zelf ook pas he ;)

Btw, volgende week vrijdag is het zover :]

Groetjes uit het verre zuiden, ook aan Martin he.

Tinie
*O* héééééé ook op het forum leuk kwam je naam (lachebekje) tegen bij xenon in zijn motorstek en dacht ga je zoeken YES!!! :Y en gevonden gezellig. groetjes lisetje
 
Laatst bewerkt:
*O* héééééé ook op het forum leuk kwam je naam (lachebekje) tegen bij xenon in zijn motorstek en dacht ga je zoeken YES!!! :Y en gevonden gezellig. groetjes lisetje

Nou hebben Vincent en ik allebei een motorstek profiel he, maar waar blijft die van jou??
 
Terug
Bovenaan Onderaan