Litouwen op vakantie

Sniejuls

MF'er
1 jun 2003
176
0
Kessel
Is dat iets? in die oud-rusland landen met een dikke motor toeren van de zomer? moet ik voor mijn leven vrezen of valt het allemaal best mee!

graag alleen mensen reageren die het echt weten en niet die hebben 'horen zeggen '


gr Niels
 
Hoi, ik ben er geweest.
Niet met motor maar toch. Kan je 1 ding aanraden. Neem een all-road achtig iets mee. Het asfalt in de Baltische staten is veelal niet goed. Geen gumwerk dus maar op een chopper gaan chopperen moet je ook een eind komen. Maar zeker geen stug geveerd ding dus ;)
 
Heb toevallig van de week een reportage gelezen over de Baltische staten. Ik hoor van mensen (die er elke week over heen rijden, nml chauffeurs) dat het snel verbeterd. Maar ik ben het zeker met Dropkick (hoe issie nou Chris???) eens dat je beter niet op een SS kan gaan. Bovendien, pas op in Polen!!!! Motor ben je daar zo kwijt aan concurrentie van van de plaatselijke autoriteiten!
 
Heb toevallig van de week een reportage gelezen over de Baltische staten. Ik hoor van mensen (die er elke week over heen rijden, nml chauffeurs) dat het snel verbeterd. Maar ik ben het zeker met Dropkick (hoe issie nou Chris???) eens dat je beter niet op een SS kan gaan. Bovendien, pas op in Polen!!!! Motor ben je daar zo kwijt aan concurrentie van van de plaatselijke autoriteiten!

Ik ben geen Chris?! Ben Luc of Lucas :+

Maar goed....

In oosten van Polen is het inderdaad ook nog eens uitkijken. Slechte wegen en corruptie/lokale bendes etc. Maar wat jij leest over de Baltische staten klopt wel deels. De EU heeft veel geld over voor betere hoofdwegen ivm economische groei. Als je naar Tallin rijd kom je bijvoorbeeld op zo'n gesubsidieerde weg. Maar de rest vind ik vrij hopeloos, zeker als je van de grotere wegen afgaat. Je kunt nog gewoon zandwegen tegenkomen ook. Op de grotere wegen rijd je niet zozeer in enorme kuilen maar je rijdt wel op hobbelig slecht asfalt/beton. De grotere wegen hebben/hadden beton ivm met de Sovjettanks van vroegah

Maar dat het snel verbeterd geloof ik graag, ze waren jaar terug al hier en daar flink bezig!
8-)
 
thanks,

maar hoe slecht de weg is boeit me niet zo heel veel, kan nog wel wat hebben ;)
gaat me meer idd om het stelen van motors, kan me best voorstellen dat als het echte armoede is daar dat ik voor balletje word gezien met mijn blade van 99. De oostblok landen boeien me gewoon, niet zo comercieel als andere vakantie landen

grtzzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan