Lizan stelt zich voor

Lolish

Rookie
26 jul 2021
2
8
Hoi!

Weer een nieuw lid op het forum, zal me even voorstellen. Ik ben Lizan, 27 jaar en afkomstig uit de buurt van Deventer. Inmiddels ben ik bezig om mijn motorrijbewijs te behalen en dat is ook de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Toch maar eens alle tips en tricks lezen! Over iets meer dan een week mag ik op voor mijn AVB en ik kan niet wachten tot ik die in de pocket heb!
Wat is motorrijden toch een heerlijke iets!
Als ik mijn rijbewijs eenmaal heb hoop ik nog samen te kunnen toeren met mijn vader als zijn gezondheid dit toelaat. Er zou toch niks mooiers zijn dan samen op pad gaan?!

Nou, dat ben ik in het kort! Nu even de topics over AVB doorspitten hahaha!
 
:W Lizan
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Welkom Lizan en succes met de AVB. Moest wel even zoeken wat dat was. 'In mijn tijd' op de trapfiets naar het politiebureau, half uur later was je weer terug met een proefrijbewijs en een 'L-plaatje' en kon je in je eigen gemeente met je motor rijden. Eén les en ik had mijn motorrijbewijs.

Afijn, gelukkig gaat dat tegenwoordig wat anders :).
 
Thanks!
Hahahahaha @Columbuzzz wat een andere tijden he! Mijn vader heeft zo'n zelfde verhaal, hij had voor minder dan 150 gulden ook zijn lessen plus examen!
Deze week avb, ik kijk het meeste op tegen de vertragingsoefening, hopelijk wordt die niet gevraagd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan