LMR NH 2021

BigJim

MF veteraan
26 mrt 2004
10.074
238
Alkmaar
Wat is een Landmark Rally?

Een Landmark Rally is eenvoudig en erg leuk.
De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's te zoeken en er naar toe te rijden om er vervolgens weer een foto van te maken met je eigen motor erop.
Je krijgt 20 landmarks (foto’s) verdeeld over 4 maanden.
Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en/of gebouwen of andere objecten die in het landschap kunnen opvallen.

Wat is het doel?
Gewoon lekker zoeken en rijden.

Deelname aan de LMR NH 2021 is geheel gratis en is bedoeld voor iedereen die een motor heeft.
Winnaar is degene die alle landmarks heeft kunnen vinden of degene die de meeste Landmarks heeft kunnen vinden voor de sluitingsdatum. (30 sept 2021)

Voor de winnaar staat een pracht van een wisselbeker ter beschikking, voor de rest gaat het om de eeuwige roem.
Wisselbeker.jpg

Voor eventuele vragen en overleg kun je hier terecht, ook zal de score hier bij gehouden worden.
Voor vragen kun je mij altijd een mailtje sturen. Email adres staat in mijn profiel.


Spelregels:

1. Elk gevonden landmark dient eerst te worden gemaild, voordat deze hier te posten. Op deze foto moet, naast de landmark, je motor duidelijk zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dicht genoeg bij een landmark kunnen komen, fotografeer deze dan “zo dichtbij mogelijk”.
2. Het is niet toegestaan landmarks te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers (gemakkelijker) vindbaar worden.
3. Het is niet de bedoeling om deze foto's in het donker te maken.
4. Overleg is leuk, maar geef geen hints weg.
5. Landmarks zijn allemaal gelegen in de provincie Noord-Holland.
6. Winnaar is hij of zij die binnen de looptijd van de rally alle landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.
7. Er wordt gestreden voor de eeuwige roem, maar voor de winnaar is er "De Beker".
8. Deelnemers melden zich vooraf aan via srhoutstra@gmail.com (mailadres staat ook in mijn profiel) met hun naam, foto van hun motor en nick-name.
9. Vanaf 1 juni 2021 krijgen alle deelnemers via de email 5 foto's per maand. 4 Van mij en 1 willekeurige van iedere deelnemer. Deze zullen daarna ook hier op het forum gepost worden.
10. Het inleveren van een niet zelf gemaakte foto(’s) of digitaal bewerkte foto’s leidt, naast grote vernedering, tot automatische diskwalificatie.
11. Aan iedere foto voor de betreffende maand zal een score worden toegekend van 10 punten per foto. Voor de foto's buiten de betreffende maand om zal een score toegekend worden van 5 punten per foto. Uiteraard telt jouw aangeleverde foto ook voor 10 punten.
12. Voor de deelnemer die als eerste (één van de 5) alle locaties vindt binnen de betreffende maand, zal een extra bonus toegekend worden van 10 punten.
13. Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden, vlotten en / of snorkels zijn dus echt overbodig....

Mijn dank gaat uit naar Strikkie die deze LMR in ere heeft gehouden.

Eindstand :

  1. FLOWERGIRL/EDDYTOO 230
  2. BUENO. 230
  3. Bor_S 125
  4. STRIKKIE 120
  5. THELITTLE 80
  6. SUSANNA 80
  7. HIGHKING 70
  8. DOTS 70
  9. _TERREAN 70
  10. ARTEMECION 30

.
Wokavondje is op 29 Oktober.
 

Bijlagen

  • Wisselbeker.jpg
    Wisselbeker.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
9. Vanaf 1 juni 2021 krijgen alle deelnemers via de email 5 foto's per maand. 4 Van mij en 1 van iedere deelnemer.

Dat betekend dus max. 4 deelnemers! Ik ga me heel rap aanmelden via de meel. :+
 
Waarom eigenlijk via de mail en niet gewoon in het topic? :)
(punten 8 en 9)
De reden waarom ik dat wil, is dat ik niet iedere dag op MF zit, maar wel mijn email lees.
Dus, eerst ff mailen, dan posten.
Dan kan ik ook zien wie het eerste een LM gevonden heeft....

Heb de punten aangepast....
 
Laatst bewerkt:
9. Vanaf 1 juni 2021 krijgen alle deelnemers via de email 5 foto's per maand. 4 Van mij en 1 van iedere deelnemer.

Dat betekend dus max. 4 deelnemers! Ik ga me heel rap aanmelden via de meel. :+
Hoop op veel deelnemers!! Heb het aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Mijn mail volgt zodra ik een landmark heb.
Net een rondje gedaan, een leuk landmark gevonden, maar die was echt binnen 3 seconden te vinden op Google.
Dat maakt het niet echt puzzelen dan.
Dus ik ga binnenkort weer opzoek en dan volgt mijn inschrijving mail met LM
 
Soms zijn ze zooo makkelijk te vinden, soms niet....Ik zie um wel verschijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan